Canope Umbrella از عکاسان محافظت می کند ، دستان را آزاد نگه می دارد

Canope Umbrella از عکاسان محافظت می کند ، دستان را آزاد نگه می دارد

[ad_1]

Canope ، شرکتی که پیش از این با نام Nubrella شناخته می شد ، سیستم چتر و سایه بدون هندزفری 90 دلاری خود را به روز کرده است تا از شرایط آب و هوایی نامساعد از جمله باران و آفتاب محافظت بیشتری کند.

این دستگاه به روز شده همان چیزی است که این شرکت اولین چتر محافظ آب و هوای بدون دست و مقاوم در برابر باد در جهان را می نامد که بسیار شبیه کوله پشتی پوشیده شده و قرار است برای محافظت در برابر آب و هوا استفاده شود. این شامل باران ، باد ، و همچنین محافظت در برابر خورشید است. این شرکت می گوید “غیرممکن است که با طراحی هوشمند آیرودینامیکی خود در جایی که باد از آن طرف عبور می کند ، از اطراف و اطراف آن عبور می کند” با یک طراحی سه پوندی که ادعا می کند در برابر بادی تا 40 مایل در ساعت مقاومت می کند ، وارونه شود.

این محصول با مجموعه ای از بندهای قابل تنظیم برای بیشتر کاربران در لیست “یک نوع متناسب برای همه” ذکر شده است. عرض Canope خود 26 اینچ است که امکان راحتی آسان در بیشتر درهای استاندارد و بدون نیاز به جمع شدن کل دستگاه را فراهم می کند ، که هنوز هم می توان با دکمه های انتشار سریع آن که در کناره های آن قرار دارد انجام داد.

اگر این طراحی آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که این شرکت نام تجاری خود را تغییر نام داده و دستگاه اصلی را که در ابتدا در سال 2017 به بازار عرضه شده دوباره طراحی کرده است. در آن زمان ، “Nubrella” پلاستیک شفافی در جلو و طرفین داشت و فقط با هدف طراحی شده بود محافظت از کاربران در برابر باران. به نظر می رسد این شرکت هنوز در حال گذار از نام تجاری قبلی خود است ، زیرا برخی از عکس های رسمی محصول هنوز نام Nubrella را نشان می دهد.

به گفته کانوپ ، پرس و جو از شرکت هایی مانند Chick-fil-A و Disney به بنیانگذار الهام بخش داده است تا دستگاه را بهبود بخشد. با نام تجاری جدید به Canope ، طراحی جدید پلاستیک شفاف را از بین می برد و پارچه ای با درجه UVA بالا جایگزین می کند تا بتواند برای محافظت در برابر آفتاب و همچنین به عنوان سپر باران به درستی استفاده شود.

“اکنون هر دو خورشید را ارائه می دهد و محافظت از باران این یک موفقیت واقعی برای محافظت در برابر آفتاب است زیرا افراد / کارگران / عکاسان نمی توانند چتر نگه دارند و کلاه کافی نیست. ” PetaPixel.

Canope دارای حفاظت 40 SPF است و به طور موثر 90٪ از اشعه خورشید را مسدود می کند در حالی که پوشش داخلی نقره نوید می دهد که فرد را تا 20 درجه سردتر نگه دارد ، بنابراین علاوه بر این در برابر بیماری های مرتبط با گرما و سرطان پوست محافظت می کند.

از آنجا که این محصول برای محافظت در برابر آفتاب و باران به روز شده است ، این شرکت احساس کرد که نام تجاری جدید نیز مناسب است زیرا ادعا می کند بیش از 60 درصد مشتریان آن از این محصول برای محافظت در برابر آفتاب استفاده می کنند. تغییر نام همچنین ممکن است مربوط به مسئله ای باشد که آلن کافمن پس از حضور در Shark Tank در سال 2016 داشته است.

کافمن گفت: “در شش ماه اول ، این نمایش بسیار خوبی بود.” گل بوستون گلوب. “اما من هرگز نمی دانستم که آنها برای شش سال دوباره تکرار خواهند شد ، پس از اینکه Nubrella یک تحول عظیم را تجربه کرد.”

کافمن با دو کوسه قراردادی 200000 دلاری بست ، اما پس از پایان قسمت فیلمبرداری اپیزود ، هرگز به دلیل اختلاف نظر در این قرارداد بسته نشد. تغییر نام محصول این مزیت اضافی را دارد که عدم ارتباط با یک دوره زمانی که در آن تجارت برای شکستن از قالبی که Shark Tank آن را قرار داده بود ، تلاش می کند.

“ما در یک جامعه مبتنی بر فناوری زندگی می کنیم که در آن شما بیشتر اوقات به انجام فعالیت های تفریحی مورد علاقه خود مانند هندزفری نیاز دارید. قدم زدن روی سگ ، پیاده روی ، گرفتن عکس و فیلم ، یا در محل کار با استفاده از قرص و غیره. واقعاً هرگز لحظه بهتری برای لذت بردن از محافظ آب و هوا بدون دست نبوده است. ”

Canope را می توان با قیمت 90 دلار از طریق وب سایت رسمی شرکت در اینجا خریداری کرد.



[ad_2]

لینک منبع