Godox از P2400 ، اولین بسته متمرکز روی استودیو و سیستم هد خود رونمایی می کند

Godox از P2400 ، اولین بسته متمرکز روی استودیو و سیستم هد خود رونمایی می کند

[ad_1]

Godox سیستم فلش جدیدی را اعلام کرده است که به گفته این شرکت ، قدرتمندترین بسته ای است که تاکنون تولید کرده است: بسته و سر P2400. این نوید یک فلاش 1 / 17،800 ثانیه ، زمان بازیافت 0.7 ثانیه با تمام قدرت را می دهد و به وضوح انتهای محل سکونت پروفوتو و برونکلور را هدف قرار می دهد.

Godox – که با مارک Flashpoint در Adorama به فروش می رسد – P2400 را به عنوان یک راه حل روشنایی در مقیاس بزرگ قرار داده است که قادر به مدیریت تنظیمات روشنایی بسیار پیچیده است. این شرکت با نام “جانور” می گوید که مدت زمان فلاش بسته فوق العاده کوتاه تا 1 / 17،800 ثانیه است که به شما امکان می دهد حتی اقدامات پیچیده را مسدود کند. لازم به ذکر است که این مدت زمان کوتاه فلاش به بسته های Pro-11 و Pro-10 یا حتی یک رنگ روشن D2 نزدیک نیست. بسته های Profoto دارای “سریعترین” 1 / 80،000s مدت زمان فلاش هستند و D2 ، که به بسته بندی نیاز ندارد ، به 1 / 63،000 رسیده است.

هنوز هم بهترین گودوکس است که تولید شده است و احتمالاً مقرون به صرفه تر از آن است که پروفوتو تولید می کند. Godox همچنین زمان بازیافت بسیار سریع را یادداشت می کند که در حالت “FREEZE” به اندازه 0.7 ثانیه است. متشکرم ، Godox نوعی سازگاری رنگ است که از طریق بسته P2400 ارائه می دهد ، و این یکی از دلایل بسیاری از متخصصان با Profoto یا Broncolor است. اگر Godox بتواند این وعده را عملی کند ، حتی با مدت زمان کوتاه تر بودن فلاش ، مطمئناً سیستم جدید طرفداران خود را خواهد داشت.

هر بسته اتصال حداکثر برای دو هد را ارائه می دهد که می تواند به صورت تقسیم تقارن یا نامتقارن توزیع شود. گادوکس توضیح می دهد که عکاسان نه تنها می توانند قدرت یکسانی را بین دو سر توزیع کنند ، بلکه می توانند به طور انعطاف پذیری هر خروجی را به طور مستقل کنترل کنند – برای عکسهای سطح بالا بسیار مهم است.

صحبت از کنترل ، P2400 آنچه را Godox به عنوان کنترل “بصری و دقیق” توصیف می کند ، با استفاده از یک صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا و رابط کاربری آسان ، ارائه می دهد. نیرو را می توان با افزایش 1/10 f-stop از 4.6 تا 2400 W تنظیم کرد و تا 512 مرحله دامنه نسبت توان را ارائه می دهد.

هد های فلش برای سیستم P2400 مخصوص بسته بندی طراحی شده اند و با چرخاندن یک دستگیره در کنار هد بزرگنمایی می شوند تا امکان کنترل دامنه و شدت نور را فراهم کنند. هد خود یک پایه Bowens است و همچنین دارای چیزی است که Godox به عنوان “چراغ مدل فوق العاده سبک LED” توصیف می کند که 60 وات LED را ارائه می دهد که به گفته شرکت معادل یک لامپ هالوژن 300 وات است.

این سیستم با هر دو سیستم ماشه بی سیم 2.4G و 433MHz سازگار است. Godox می گوید که عکاسان می توانند برای جلوگیری از تداخل و برقراری ارتباط قابل اعتماد ، آزادانه بین هر یک جابجا شوند. علاوه بر این ، برای کسانی که نمی خواهند از اتصال بی سیم استفاده کنند ، Godox همچنین P2400 را برای پشتیبانی از اتصال فیزیکی سیمی ساخته است.

در زمان انتشار ، هیچ گونه قیمت گذاری یا در دسترس بودن مشخص نشده است ، اگرچه برخی از کاربران Reddit خاطرنشان می کنند که این بسته با قیمت 4900 دلار و هر کدام از آنها 700 دلار ذکر شده است. این قیمت گذاری تأیید نمی شود. اگر درست باشد ، پیشنهاد Godox را تقریباً دو برابر قیمت یک پروانه D2 Profoto D2 قرار می دهد (تفاوت قیمت Godox ممکن است به ارزش مزایایی باشد که یک سیستم بسته و سر ارائه می دهد) ، اما به طور قابل توجهی ارزان تر از Profoto Pro-11 است. بسته یا کم هزینه ترین بسته 1200L Broncolor.

در زمان انتشار ، بسته و هد هر یک به عنوان محصولات “قبل از انتشار” در Adorama ذکر شده است و هیچ قیمتی در آن ذکر نشده است.



[ad_2]

لینک منبع