Kosmo Foto فیلم سایه عامل 35 میلیمتری Noir-Inspired را راه اندازی می کند

Kosmo Foto فیلم سایه عامل 35 میلیمتری Noir-Inspired را راه اندازی می کند

[ad_1]

Kosmo Foto از یک فیلم سیاه و سفید Panchromatic ISO 400 با الهام از noir الهام گرفته است که به نام Agent Shadow ساخته شده است.

Kosmo Foto شاید بیشتر به عنوان وبلاگی شناخته شود که عکاسی آنالوگ را برجسته می کند. این توسط Stephen Dowling تاسیس شد که خود را به عنوان یک عکاس آنالوگ پرشور توصیف می کند که Kosmo Photo را در سال 2012 با ویژگی های بررسی دوربین ، داستان های خبری و ویژگی های تاریخی در مورد همه جنبه های عکاسی فیلم آغاز کرد.

از سال 2017 ، Kosmo Foto همچنین با راه اندازی فیلم سیاه و سفید Mono ، ابتدا در 35 میلی متر و سپس در 120 ، یک مارک فیلم بوده است. در بیش از سه سال Kosmo Foto نزدیک به 50،000 رول فیلم فروخته است.

به گفته داولینگ ، فیلم جدید سایه عامل “توسط یکی از مشهورترین نام ها در تولید فیلم ساخته شده است ، با نزدیک به 150 سال تجربه ساخت فیلم و محصولات عکاسی.” این فیلم در رول های 36 تایی با استاندارد ISO 400 موجود است ، اما داولینگ ادعا می کند که می تواند به مراتب فراتر از آن سطح باشد. به عنوان مثال ، در میان تصاویر نمونه ارائه شده در صفحه Kickstarter ، برخی از عکسها وجود دارد که تا حد ISO 6400 فشرده شده اند و نتایج چشمگیری دارند.

“[The film is] داولینگ می گوید ، برای عکسبرداری با سرعت جعبه برای عکسهای پرتره یا خیابان بسیار عالی است ، در حالی که برای عکسبرداری در هنگام کم شدن نور نیز عالی است.

عکس توسط Stephen Dowling (تحت فشار ISO 6400)

طبق صفحه Kickstarter ، هر توسعه دهنده استاندارد سیاه و سفید با Agent Shadow کار می کند و هنگام ارسال فیلم ، یک جدول توسعه کامل منتشر می شود. دانه های فیلم وقتی با سرعت جعبه شلیک می شوند ، “خوب” می شوند ، وقتی فشار فیلم می رسد دانه و کنتراست افزایش می یابد. داونلینگ می گوید این فیلم مشابه پرونده های حاجب متوسط ​​و ریز دانه ها مانند Ilford PAN 400 و Delta 400 است.

Agent Shadow یک امولسیون آزمایش شده و کاملاً خوشحال است که در نور کم شلیک می شود و به شما امکان می دهد زندگی را در انتهای تاریک خیابان ثبت کنید. مناظر شهری جادوگری را با دانه های با شکوه ضبط کنید. در فرارهای شبانه بدون نیاز به اعلامیه جلب توجه فلاش ، لنز خود را بدرخشید. در سایه و نور پنجره پوشیده از عکس پرتره بگیرید. به سایه ها قدم بگذارید و جهانی سیاه و سفید پیدا کنید که فقط منتظر مستند شدن است.

عکس از آنتونی رو
عکس توسط Roxanna Angles
عکس از آنتونی رو
عکس از استفان داولینگ
عکس از Starla Little
عکس از مایکل نگوین

این فیلم در بسته های چهار تایی (مجموعه های دارای تخفیف در صورت سفارش عمده با بسته های ده یا بیست تایی موجود است) در دسترس خواهد بود و انتظار می رود که “Early Backers” دریافت محصول را از سپتامبر تا اکتبر سال 2021 آغاز کند. 28 دلار (20 پوند) سطح پشتیبانان “Early Bird” را شامل می شود که شامل چهار بسته فیلم ISO 400 است. با تعهد 54 دلاری (38 پوندی) یک جعبه مغناطیسی منحصر به فرد “Agent Shadow Briefcase” ارائه می شود که شامل پنج رول از فیلم و یک رمان گرافیکی به نام “36 قاب” است که توسط طراح My Mate Do Art نشان داده شده است. گزینه های پشتیبان اضافی در دسترس هستند و دامنه آن به بیش از 700 دلار می رسد و شامل دوربین های مسافت یاب شوروی اصلاح شده دهه 1950 در میان بسیاری از مزایای نسخه محدود دیگر است.

برای مشاهده همه گزینه های پشتیبان ، به صفحه مبارزات انتخاباتی Agent Shadow Kickstarter اینجا مراجعه کنید.


سلب مسئولیت: اطمینان حاصل کنید که در مورد هرگونه پروژه تأمین مالی جمعی که قصد پشتیبانی آن را دارید ، تحقیق خود را انجام دهید. در حالی که هدف ما فقط مشارکت در مشاغل معتبر و قابل اعتماد است ، اما همیشه این امکان وجود دارد که هنگام پشتیبانی از هرگونه پروژه سرمایه گذاری گسترده ، پول خود را از دست دهید.



[ad_2]

لینک منبع