Leica از سنسور Leitz Phone 1: 1-Inch ، B&W UI و Cap Lens رونمایی می کند

Leica از سنسور Leitz Phone 1: 1-Inch ، B&W UI و Cap Lens رونمایی می کند

[ad_1]

Leica در حال راه اندازی تلفن هوشمند اختصاصی خود است – Leitz Phone 1 – که با دسترسی به آن در ژاپن به طور انحصاری از طریق Softbank در ژاپن در دسترس خواهد بود. در حالی که این یک گوشی Leica است ، اما همان رودخانه Aquos R6 را دارد ، یک گوشی هوشمند دارای یک دوربین حسگر 1 اینچی است که شارپ با همکاری Leica در ماه مه اعلام کرد.

طبق گزارشی در Engadget، لایکا از اعتراف به اینکه Leitz Phone 1 فقط نسخه اصلاح شده Sharp Aquos R6 بود ، هراسی نداشت ، اما همانطور که در گذشته نیز انجام شده است ، لایکا تمرکز خود را بر روی دادن “تجربه واقعی لایکا” به تلفن با طراحی خارجی متفاوت و کاربر قرار داده است. رابط. بنابراین اگرچه سخت افزار واقعی همان Aquos R6 است ، اما به نظر می رسد تجربه نگه داشتن و استفاده از تلفن کاملاً متفاوت است.

با شروع با چیزهای متفاوت ، Leitz Phone 1 با Android 11 کار می کند و ویژگی هایی را دارد که Leica آن را یک رابط کاربری “عمدتاً یکرنگ” می داند که توسط شرکت دوربین عکاسی آلمان طراحی شده است. این توصیف به این معنی نیست که تلفن رنگی نیست ، بلکه برنامه های سهام مانند تلفن دوربین دارای منوها و دکمه های اشباع نشده هستند. صفحه اصلی تلفن و همچنین نمادهای برنامه همچنان رنگی هستند و دوربین همچنین می تواند به صورت تمام رنگی عکس بگیرد. همانطور که گفته شد ، برنامه دوربین با “Leitz Looks” از قبل بارگیری می شود که بر روی تصاویر سیاه و سفید تمرکز دارد. جدا از این تغییرات ، گزارش شده است که رابط واقعی و تجربه استفاده از تلفن تقریباً مشابه Android stock است.

از طراحی بیرونی به عنوان ارث بری “DNA لایکا” نام برده می شود ، این شرکت می گوید به این معنی که فقط عناصری را در خود جای داده است که فکر می کرد “واقعاً لازم” هستند. این اساساً به یک نمای بیرونی کاملاً فلزی و یک آرایه دورانی دایره ای ترجمه می شود که به شما امکان اتصال یک درپوش لنز فلزی را می دهد که تجربه واقعی دوربین Leica را تقلید می کند. بدنه دوربین 9.5 میلی متر ضخامت و 212 گرم وزن دارد.

در قسمت داخلی ، تلفن یکسان با Sharp Aquos R6 است. از همان سنسور بزرگ 1 اینچی 20 مگاپیکسلی مجهز به ASPH 19 میلی متر f / 1.9 بهره می برد. Summicron ، لنز اولتراوید هفت عنصر. در کنار تلفن هوشمند اصلی شارپ ، بزرگترین سنسور موجود در هر تلفن هوشمند است. این یک لنز اصلی است ، بنابراین هر فاصله کانونی دیگری کاملاً با بزرگنمایی دیجیتال انجام می شود. همچنین این نمایشگر دارای همان نمایشگر 6.6 اینچی IGZO OLED است که یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی را نیز در زیر خود جای داده است که برای افزایش امنیت می تواند تا دو اثر انگشت را به طور همزمان بخواند.

دقیقاً مانند Aquos R6 ، Leitz Phone 1 به پردازنده Snapdragon 888 ، 12 گیگابایت RAM مجهز شده است. با این وجود فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت فراهم می کند که دو برابر آنچه در تلفن های هوشمند شارپ ارائه شده است.

Leitz Phone 1 به طور انحصاری از طریق Softbank ژاپن در دسترس است و با ورود به بازار در ماه جولای 187،920 ین یا حدود 1700 دلار به فروش می رسد. پیش سفارشات از 18 ژوئن آغاز می شود. در زمان انتشار هیچ اشاره ای به موجود بودن بین المللی مشخص نشده است.



[ad_2]

لینک منبع