Nikon Zfc یک دوربین 1000 دلاری APS-C خواهد بود: گزارش

Nikon Zfc یک دوربین 1000 دلاری APS-C خواهد بود: گزارش

[ad_1]

طبق گزارش های جدید ، نیکون در آستانه معرفی یک دوربین الهام گرفته از Z-mount است که از لحاظ طراحی شبیه Df DSLR است. Zfc ، همانطور که گفته می شود ، یک دوربین APS-C خواهد بود که انتظار می رود عملکرد آن مشابه Z50 باشد اما در ریشه های فیلم نیکون پیچیده است.

در حالی که فقط یک تصویر کوچک از دوربین به بیرون درز کرده است ، شایعات نیکون چندین ماکت را برآورد کرده و پیش بینی کرده است که دوربین جدید حداقل از بالا چگونه به نظر می رسد.

شایعات نیکون

در زیر یک ماکت ایجاد شده توسط شایعات نیکون خواننده Andres Melendez از تصویر بالا. بیشتر در اینجا قابل مشاهده است.

آندرس ملندز

آنچه دیده می شود دکمه شاتر ، دکمه ضبط ، عملکرد ثابت یا فیلم ، صفحه جبران کننده نوردهی و شماره گیری سرعت شاتر به همراه صفحه نمایشگر دیافراگم کوچک است. بیشتر از آن ، بدن نازک دوربین قابل مشاهده است که به شدت از دوربین فیلم های این شرکت در قرن گذشته تقلید می کند – از لحاظ شکل و طرح شبیه به دوربین های Nikon FM است.

بر اساس این گزارش ، این دوربین Zfc نامیده می شود – در شایعات قبلی از آن به Z30 نیز یاد می شد – و یک دوربین Z-mount APS-C خواهد بود که تا آنجا که مشخصات فنی دارد بسیار نزدیک به Z50 خواهد بود. این گزارش می گوید سه رنگ نقره ای ، مشکی و قهوه ای امکان پذیر است. مورد دوم می تواند به لهجه های چرمی اشاره کند ، اما این جزئیات مشخص نبود.

این گزارش ادعا می کند که دوربین در تاریخ 28 ژوئن اعلام خواهد شد و احتمالاً از اواخر ماه جولای ارسال آن آغاز می شود. قیمت آن 999 دلار گزارش شده است.

علاوه بر دوربین ، نیکون همچنین دو لنز پرایم APS-C را تحت خط “SE” منتشر خواهد کرد: 28 میلی متر f / 2.8 و 35 میلی متر f / 1.8. انتظار می رود لنز دوم به صورت اختیاری با Zfc به عنوان لنز کیت عرضه شود. لنزهای جدید زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل دوربین را ندارند و در عوض طراحی و زیبایی Nikkkor Z-mount را حفظ می کنند.

آخرین تلاش نیکون برای ایجاد یک دوربین دیجیتال الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل ، Nikon Df در سال 2013 بود. در آن زمان ، این جهت طراحی غیر منتظره و قطبی بود ، با این حال دوربین 2750 دلاری از نظر کیفیت تصویر در آن زمان عملکرد بسیار خوبی داشت. اگرچه در آن زمان همه علاقه مند به طراحی نبودند ، اما ادامه فوجی فیلم به سمت طراحی های باریک و الهام گرفته از دوربین فیلم اثبات کرده است که این یک زیبایی شناسی محبوب است که ارزش پیگیری دارد.

چندین ماکت از Zfc در قابل مشاهده است شایعات نیکون گزارش اصلی در اینجا


اعتبار تصویر: عکس سرصفحه توسط NEDM64، CC BY-SA 3.0



[ad_2]

لینک منبع