Nintendo Switch Joy-Con به عنوان نسخه شاتر گوشی هوشمند دو برابر می شود

Nintendo Switch Joy-Con به عنوان نسخه شاتر گوشی هوشمند دو برابر می شود

[ad_1]

اگر صاحب یک نینتندو سوییچ و یک گوشی هوشمند اندرویدی هستید ، آیا می دانید این دو می توانند برای عکاسی جفت شوند؟ به نظر می رسد که کنترلر Joy-Con می تواند به عنوان یک شاتر از راه دور برای ایجاد عکس بدون نیاز به لمس تلفن شما استفاده شود.

یکی از کاربران Reddit به نام Byotan اخیراً این واقعیت زیبا را در این ویدئو به اشتراک گذاشته است که در آن نمایش شاتر Joy-Con را نشان می دهد.

برای این کار خودتان ابتدا باید Joy-Con خود را از طریق بلوتوث با تلفن Android خود جفت کنید. دکمه “همگام سازی” Joy-Con را فشار دهید و نگه دارید تا چراغ های روشن در سمت روشن شوند. بعد ، منوی بلوتوث تلفن خود را باز کنید و باید یک ورودی جدید Joy-Con مشاهده کنید. این ورودی را برای جفت شدن تلفن خود با Joy-Con انتخاب کنید.

هنگامی که کنترل کننده جفت شد ، نحوه استفاده از آن به عنوان یک شاتر بسته به نوع دستگاهی که دارید متفاوت خواهد بود ، و ممکن است لازم باشد برای دیدن کارایی شما در اطراف کمانچه کنید (و اگر Joy-Con سمت چپ کار نمی کند ، سعی کنید درست و بالعکس).

9to5 گوگل یادآوری می کند که در تلفن های Google Pixel ، با ضربه زدن روی دکمه “A” عکس می گیرید ، هرچند که این ممکن است به برنامه شما بستگی داشته باشد یا خیر. در تلفن های هوشمند سامسونگ ، می توانید از دکمه های “X” و “Y” برای بزرگنمایی و بزرگنمایی (با افزایش 0.1 برابر در هر فشار) استفاده کنید ، و از دکمه “B” برای گرفتن عکس استفاده می شود.

در خارج از برنامه های دوربین ، دکمه “A” همچنین باید به عنوان یک دکمه خانه عمل کند و دکمه “Y” به شما امکان می دهد برنامه سمت چپ بالای صفحه اصلی خود را انتخاب کنید.

از آنچه دیگران بصورت آنلاین گزارش می دهند ، این که آیا این سیستم برای شما کار می کند یا خیر ممکن است مورد غفلت واقع شود. اما اگر در گیر هستید و به یک راه سریع برای تحریک برخی از عکسها از راه دور نیاز دارید (مانند این که با تلفن خود روی سه پایه عکس دسته جمعی می گیرید) ، ممکن است بخواهید به Joy-Con یک عکس بدهید.


اعتبار تصویر: تصویر سرصفحه: عکس سهام تلفن دارای مجوز از Depositphotos و عکس Joy-Con توسط نینتندو.



[ad_2]

لینک منبع