Olympus از PEN E-P7 رونمایی می کند ، اما به آمریکای شمالی نمی رسد

Olympus از PEN E-P7 رونمایی می کند ، اما به آمریکای شمالی نمی رسد

[ad_1]

OM Digital اولین دوربینی را که از زمان انحصار شرکت از Olympus به بازار آمده اعلام کرد ، اما به آمریکای شمالی نمی آید. PEN E-P7 فقط در اروپا و ژاپن در دسترس خواهد بود و این شرکت فعلاً برنامه ای برای عرضه آن در سایر نقاط ندارد.

به عنوان یک یادداشت ، OM Digital در حال حاضر در مورد دوربین ها و تجهیزات دوربین ، هنوز توسط Olympus شناخته خواهد شد. Olympus PEN E-P7 دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر پنج محوره ، WiFi داخلی و صفحه LCD عقب کج است.

OM Digital می گوید که این دوربین از طراحی کلاسیک برخوردار است و به سنسور 20 مگاپیکسلی Live MOS همراه با پردازنده تصویر پرسرعت TruePic VIII این شرکت مجهز شده است. همچنین دارای الگوریتم های “پیشرفته” فوکوس خودکار مداوم و Face Priority / Eye Priority است که از دوربین های حرفه ای سری OM-D این شرکت منتقل می شوند.

PEN E-P7 دارای یک صفحه کنترل اختصاصی Profile Profile است که امکان جابجایی سریع و آسان بین حالت های استاندارد دوربین را به پروفایل های رنگی ، تک رنگ یا فیلتر می دهد. OM Digital می گوید که به لطف کنترل 12 مرحله ای رنگ و کنترل اشباع 10 مرحله ای ، برای ایجاد “تصاویر منحصر به فرد و خلاقانه” ایده آل است. همچنین این امکان را برای تنظیم برجسته و سایه در دوربین با صفحه کنترل کنترل مشخصات که به گفته شرکت منجر به “تصاویر سیاه و سفید خیره کننده” می شود ، فراهم می کند.

OM Digital می گوید که به لطف اتصال Wifi و بلوتوث ، کاربران می توانند به راحتی به OI متصل شوند. برای انتقال عکس ها بین دوربین و تلفن ها و رایانه های لوحی iOS یا Android ، برنامه تلفن هوشمند به اشتراک بگذارید. این دوربین همچنین دارای چندین حالت عکس پیشرفته است که امکان استفاده از خلاقیت بیشتر را فراهم می کند ، مانند حالت های Multi Exposure و نوردهی طولانی.

به لطف تثبیت کننده سنسور پنج محوری ، PEN E-P7 هم برای عکسبرداری با نور کم و هم برای فیلمبرداری دستی مناسب است. این دوربین می تواند ویدئوی 4K را نیز فیلمبرداری کند که استنباط OM Digital به عنوان یک دوربین هیبریدی به قابلیت انعطاف پذیری آن می افزاید.

دوربین را می توان با لوازم جانبی “کاپشن بدنه چرمی اصل” خریداری کرد که کاملاً متناسب با دوربین است اما با این وجود اجازه می دهد تا مانیتور عقب بدون از بین بردن قاب ، باز و مفصل شود.

این یک به روزرسانی جزئی برای طرفداران PEN است و با توجه به راه اندازی مخصوص منطقه آن ، ممکن است سوزن را برای بسیاری در غرب حرکت ندهد. همانطور که گفته شد ، Olympus یکی از محبوب ترین مارک ها در ژاپن است و به احتمال زیاد دوربین در آنجا فروش خوبی خواهد داشت.

Olympus PEN E-P7 از اواسط ژوئن با دو رنگ سفید و نقره ای یا مشکی و نقره ای با قیمت 799 یورو در دسترس خواهد بود. می توان آن را با لنز M.Zuiko Digital ED 14-42mm f / 3.5-5.6 EZ با قیمت 899 یورو جفت کرد.



[ad_2]

لینک منبع