Photobook Collective یک بازار آنلاین برای علاقه مندان به کتاب عکس است

Photobook Collective یک بازار آنلاین برای علاقه مندان به کتاب عکس است

[ad_1]

Photobook Collective یک وب سایت جدید برای علاقه مندان به کتاب عکس است ، جایی که آنها می توانند در جامعه ای که به طور خاص برای متناسب با نیازهای مختلف مجموعه ها طراحی شده است ، به گشت و گذار ، خرید و فروش بپردازند.

به گفته یکی از بنیان گذاران ، هری بیزل ، این وب سایت یک جامعه مبتنی بر اعضا است که ضمن پرداختن به برخی از نقاط جمع کننده درد که در حال حاضر در بازارهای بزرگتر و مکانهای حراجی بزرگتر با آن روبرو هستند ، دارای مزایای منحصر به فرد و ارزشمندی است.

در حالی که بسیاری از خلاقان صرفاً به دلیل الهام گرفتن از آنها ، کتابهای عکس را از هنرمندان خریداری می کنند ، اما این مجموعه های هنری چاپی در سال های اخیر به کالای داغ تبدیل شده اند. تهیه کتابهای عکاسی گران است و اغلب تقاضای آنها در زمان انتشار بسیار کم است ، به این معنی که تعداد کتابهای در دست انتشار بسیار اندک است. کاهش بیشتر موجودی کالا به دلیل آسیب یا خسارت را اضافه کنید و آثار کمیاب هنری می توانند به سرعت به کالاهای جمع آوری کننده تبدیل شوند که ناگهان می توانند از نظر ارزش افزایش پیدا کنند.

همانطور که توسط گزارش شده است روزنامه گاردین، این کتابها می توانند خیلی سریع دو برابر یا سه برابر شوند ، و اگر اتفاقاً عکاس پس از انتشار محدود به شهرت برسد ، ممکن است ارزش کتاب حتی بیشتر شود. برای کلکسیونرها ، این بدان معناست که یافتن یک کتاب خاص اغلب دشوار است ، یا حتی اگر بتوان آنها را در آن قرار داد ، گران است. هنگام جستجوی برخی از این کتاب های قدیمی در سایتهایی مانند آمازون یا eBay ، لیست ها ممکن است فقط شامل عکس های موجود (در صورت وجود تصاویر) ، توصیفات ضعیف باشد ، ممکن است کتاب ها در وضعیت نامناسبی قرار داشته باشند یا به طور نامناسب حمل شوند و اغلب اوقات ممکن است به دلیل بستری که در آن لیست شده اند ، بسیار گران قیمت شده اند

به گفته بیزل ، از آنجا که این سایت اختصاصاً به کتابهای عکس اختصاص دارد ، تجربه بسیار قوی تری را برای مجموعه داران فراهم می کند. وی همچنین می گوید که اعضای Photobook Collective می توانند به صورت مستقیم و با شرایط خاص خود و بدون درج لیست و هزینه فروش ، کتاب های عکس را به طور مستقیم با یکدیگر خریداری ، فروش و معامله کنند که هزینه فروش و خطر خرید در برخی از بازارهای بزرگ را از بین می برد. . این سرویس همچنین شامل توانایی دریافت مستقیم پرداخت از خریدار برای هر کتاب فروخته شده و نگهداری 100 درصد از درآمد است.

این لیست ها ظاهراً اطلاعاتی را كه مخصوص كتابهای عکس با جزئیات و استانداردهای اطلاعاتی طراحی شده است ، نشان می دهند كه بیشتر مجموعه داران از جمله چندین تصویر از كتاب واقعی ذکر شده و توانایی برقراری ارتباط مستقیم با فروشنده در صورت س haveال های اضافی خریدار ، آشنا می شوند.

“این پروژه عشق واقعی من بوده است. بیش از سه دهه پیش من کتاب عکس کشف کردم و شروع به مصرف کارهای بسیاری از عکاسان بزرگ کردم. ” “اولین شغل من به عنوان عکاس استودیو به من پیشنهاد شد ، نه به دلیل اینکه من هیچ تجربه یا تحصیلات رسمی داشتم ، بلکه به دلیل همه چیزهایی که توانستم از آن کتاب ها یاد بگیرم. هر چند طی چند سال گذشته ، من نگرانی فزاینده ای داشته ام که بسیاری از افراد دسترسی یکسان ندارند – به ویژه به کارهای جدیدتری که من انجام داده ام. دوره های چاپ کوتاه تر و آگاهی روزافزون از وضعیت کلکسیونی کتاب های عکس ، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن بسیاری از نسخه های بزرگ جدید تأثیر گذاشته است. “

ویژگی های اضافی شامل توانایی ایجاد “می خواهید بخرم” یا لیست خواسته ها به طوری که سایر اعضای جامعه بتوانند به شما در یافتن این عناوین دشوار ، فروش های منظم ، مسابقات و حتی جوایز که شامل موارد نادر یا بسیار محدود هستند کمک کنند. عناوین کلکسیونی. اعضا حتی می توانند از طریق سایت کتابهای عکس و زین های خود منتشر شده را لیست کنند.

هزینه عضویت در سایت 5 دلار در ماه (یا 50 دلار در سال) است که به شما کمک می کند تا هزینه های نگهداری و بهبود Photobook Collective و تهیه کتابهای عکس جدید را برای سایت های تخفیف یا تخفیف اعضا پوشش دهید.

“یک خرید کتاب از کتابخانه Photobook Collective به راحتی می تواند بیش از هزینه عضویت سالانه صرفه جویی کند و برای اکثر مجموعه داران ، برنامه تقدیر اعضا به تنهایی باید ارزش بسیار بیشتری نسبت به هزینه کمی که ما برای آن هزینه می کنیم ، داشته باشد. عضو ، “بیزل می گوید.

در زمان انتشار ، این مجموعه تقریباً 120 کتاب عکس ذکر شده است که بیشتر به عنوان اعضای جدید در سایت ثبت نام می شوند. این شرکت می گوید آنها همچنین مجموعه ای از کتابها را با قیمتهای قابل توجه کاهش یافته در هر ماه به فروش می رسانند تا افراد بیشتری توانایی خرید آنها را داشته باشند.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع