TikTok اکنون داده های چاپ بیومتریک و جلوه های صوتی را جمع آوری می کند

TikTok اکنون داده های چاپ بیومتریک و جلوه های صوتی را جمع آوری می کند

[ad_1]

اوایل این هفته ، برنامه محبوب ویدیوی رسانه های اجتماعی TikTok در به روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی خود ، بخش جدیدی اضافه کرده است که به آن امکان می دهد “از شناسه های بیومتریک و اطلاعات بیومتریک” از محتوای کاربران خود استفاده کند.

همانطور که توسط گزارش شده است TechCrunch، به نظر می رسد این سیاست اجازه می دهد تا برنامه اطلاعات بیومتریک را جمع آوری کند ، که آخرین لیست طولانی و قابل توجهی از نقاط داده است که شرکت از پایگاه کاربری بزرگ خود جمع می کند. این بخش جدید در زیر عنوان “اطلاعات تصویر و صوتی” در بخش “اطلاعاتی که ما به طور خودکار جمع آوری می کنیم” در سیاست به روز شده شرکت یافت می شود.

TikTok قادر به تأیید نیست TechCrunch چه محصولاتی اضافه کردن جمع آوری داده های بیومتریک به لیست تغییر رنگ آن را ضروری می کند.

بخش جدید اکنون بیان می کند که برنامه ممکن است اطلاعات “مانند شناسایی اشیا and و مناظر ظاهر شده ، وجود و مکان در یک تصویر از ویژگی های صورت و بدن ، ویژگی های صوتی و متن آن را جمع آوری و ذخیره کند.” کلمات گفته شده در محتوای کاربر شما. “

TikTok می گوید که بخشی از جمع آوری داده ها اجازه دادن به “جلوه های ویژه ویدیویی ، برای تعدیل محتوا ، برای طبقه بندی جمعیتی ، برای توصیه های محتوا و تبلیغات ، و سایر اقدامات شناسایی غیر شخصی” است.

همانطور که توسط TikTok اشاره شده است ، شناسایی اشیا and و تصاویر به ویژه برای اهداف تبلیغاتی بسیار مفید خواهد بود ، زیرا این برنامه می تواند نقاط فروش احتمالی کاربران خود را ببیند و این اطلاعات را به شریکی ارائه دهد که بهتر بتواند آن را هدف قرار دهد. محصولات سایر داده های جمع آوری شده در برنامه های واقعیت افزوده مفید خواهند بود TechCrunch یادداشت.

هیچکدام از اینها خصوصاً غیرمعمول یا خارج از شخصیت نیستند ، اما بخش بعدی پرچم های قرمز را بلند می کند:

در سیاست TikTok آمده است: “ما ممکن است شناسه های بیومتریک و اطلاعات بیومتریک را همانطور که در قوانین ایالات متحده تعریف شده است ، مانند چاپگرهای جلویی و صوتی از محتوای کاربر شما جمع آوری کنیم. “در صورت الزام قانون ، ما مجوزهای لازم را قبل از هرگونه مجموعه از شما درخواست خواهیم کرد.”

این بیانیه مبهم شامل جزئیاتی در مورد اینکه چرا TikTok به این نوع اطلاعات نیاز دارد و چه کاری با آن انجام می دهد ، نمی باشد. علاوه بر این ، توضیح نمی دهد که شرکت چگونه مجوزهای مورد نیاز را از کاربران می خواهد ، زیرا مشخص نمی کند که آیا شرکت قصد دارد به قوانین فدرال یا ایالت مراجعه کند. اگر مورد اخیر باشد ، در حال حاضر تنها تعداد کمی از ایالت های ایالات متحده قوانین حریم خصوصی بیومتریک (مانند ایلینوی ، واشنگتن ، کالیفرنیا ، تگزاس و نیویورک) را دارند. TechCrunch گزارش می دهد که اگر TikTok فقط “در صورت الزام قانون” درخواست رضایت کند ، این بدان معنی است که کاربران سایر ایالت ها مجبور نیستند در مورد جمع آوری داده ها مطلع شوند.

هنگامی که از وی برای جزئیات بیشتر س askedال شد ، این شرکت فقط یک پاسخ مبهم و قابلمه را ارائه داد.

سخنگوی گفت: “به عنوان بخشی از تعهد مداوم ما برای شفافیت ، ما اخیراً سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کردیم تا در اطلاعاتی که ممکن است جمع آوری کنیم ، وضوح بیشتری داشته باشیم.”

این احتمال وجود دارد که این اضافات برای محافظت از خود در برابر مسائل حقوقی آینده باشد ، زیرا این شرکت یک دادخواست دعوی طبقاتی 92 میلیون دلاری را که در ماه مه سال 2020 به دلیل نقض این برنامه توسط قانون حریم خصوصی اطلاعات بیولوژیکی Illnois تنظیم شده بود ، حل و فصل کرد.

اطلاعات بیومتریک به کاربرد ، دستگاه ، مکان ، پیام ها و فراداده هایی پیوست که TikTok از قبل ردیابی و از همه کاربران خود جمع آوری می کند. می توانید آن قسمت طولانی را در سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت در اینجا بخوانید.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع