Wristcam قابلیت گپ ویدیویی را از ساعت هوشمند اپل راه اندازی می کند

Wristcam قابلیت گپ ویدیویی را از ساعت هوشمند اپل راه اندازی می کند

[ad_1]

Wristcam ، یک بند لوازم جانبی با دو دوربین داخلی ، از طریق برنامه جدید Wristcam Messenger اعلام کرده است که قابلیت های گسترده ای دارد. اکنون کاربران می توانند ویدئوی زنده را با هر کسی که دارای آیفون است ارسال و دریافت کنند ، حتی اگر Wristcam یا Apple Watch نداشته باشند.

راه اندازی برنامه مسنجر باعث می شود این شرکت “اولین و تنها تجربه Apple Watch برای ارائه ارتباطات ویدئویی زنده” باشد. علاوه بر برنامه جدید ، Wristcam همچنین یک SDK بینایی رایانه ای را برای توسعه دهندگان برنامه Apple Watch معرفی می کند.

سال گذشته ، Wristcam از لوازم جانبی 300 دلاری رونمایی کرد و از آن به عنوان راهی آسان تر برای گرفتن عکس های یکپارچه در حین کار استفاده کرد. گرچه از بند معمول اپل واچ بزرگتر است ، دو دوربین سونی را در خود جای داده است: یکی دوربین 8 مگاپیکسلی “رو به جهان” است که برای عکسبرداری و فیلم برداری از محیط طراحی شده است و دیگری دوربین روبرو 2 مگاپیکسلی است که برای گرفتن تماس ویدیویی

در زیر چند عکس صفحه 4K گرفته شده توسط Wristcam و تهیه شده توسط شرکت آورده شده است:

در آن زمان ، هر دو دوربین به عنوان پشتیبانی از جریان ویدئو معرفی می شدند ، اما با ادغام اختصاصی یک برنامه چت ، Wristcam به وضوح به دنبال ایجاد یک جامعه از کاربران علاوه بر کسانی است که سخت افزار آن را خریداری می کنند.

برنامه Wristcam برای اپل واچ اجازه می دهد تا ارتباط ویدیویی برای هر کسی که دارای دستگاه اپل است ارسال شود و برای استفاده نیازی به استفاده از Wristcam یا Apple Watch نیست. گپ های ویدئویی ارسال شده را می توان به صورت لحظه ای یا بالاتر مشاهده کرد. این مفهوم چرخشی در برنامه های معروف مانند Marco Polo است ، اما با نگه داشتن پیام ها به یک طول کوتاه ، کوتاه و حذف آنها پس از تماشای آنها ، متمایز می شود. البته این شرکت با تمرکز و هدف قرار دادن کاربران دوربین مبتنی بر بند ساعت خود را نیز متمایز می کند.

Wristcam برای کسانی که دارای ساعت اپل هستند و از برنامه تلفن همراه برخوردار است ، امکان برقراری ارتباط ویدیویی بدون آیفون را فراهم می کند ، این شرکت به عنوان روش سبک تر و آزادتر برای برقراری ارتباط در حین حرکت از آن استفاده می کند. این هوای سادگی در برخی تصمیمات مربوط به طراحی بازتاب یافته است ، مانند توانایی کاربران Wristcam برای فعال کردن برنامه با Siri. دستوراتی مانند “سلام سیری ، گرفتن یک عکس سلفی / عکس ، شروع / توقف فیلم” ، آنچه را که شرکت به عنوان “کاملاً بدون دست” ضبط می کند ، امکان پذیر می کند و تجربه را به اشتراک می گذارد و “نقاط اصطکاک اطراف ضبط دوربین و ارتباطات” را از بین می برد.

در گفتگو با PetaPixel، بنیانگذار و توسعه دهندگان Wristcam به شدت بر این باورند که اپل واچ ، که یک بار با سیستم دوربین خود مجهز شده است ، آینده ارتباطات است و راه اندازی این اپلیکیشن پیام رسان ، اساسی ترین اصل برای ایجاد این باور است.

برنامه Wristcam Messenger رایگان بارگیری و جدا از برنامه اصلی Wristcam است که برای شخصی سازی و تنظیم Wristcam استفاده می شود. Wristcam در حال حاضر از طریق Wristcam.com و Amazon با قیمت 300 دلار در دسترس است.



[ad_2]

لینک منبع