آموزش عکاسی با موبایل (آموزش عکاسی اینستاگرام)

آموزش عکاسی با موبایل و همچنین آموزش عکاسی اینستاگرام از دیگر خدماتی است که به درخواست های مکرر کاربران محترم وب سایت نگاتیو استودیو به لیست محصولات آموزش عکاسی ما اضافه گردید که مثل دیگر خدمات آموزش عکاسی ما ، این بخش هم توسط شخص استاد فریبرز میرکبیری تدریس و ارائه میشود. آیا میدانید که بیشترین میزان تصاویر ثبت شده در طی 10 سال گذشته توسط گوشی های موبایل بوده و عکاسی با موبایل از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار شده است؟ این امر به قدری بدیهی است که صرف نظر اینکه شما در موقعیت سنی هستید و یا در چه موقعیت شغلی یا اجتماعی باشید، پیر یا جوان باشید، کم سن و سال باشید، به عکاسی حرفه ای علاقه ای داشته یا نداشته باشید، به خدمات عکاسی در شغلتان نیاز داشته یا نداشته باشید، با دوربین و لنز های حرفه ای تا به حال عکاسی کرده یا نکرده باشید و … اما حتما تا به حال با دوربین گوشی موبایل خود عکاسی داشته اید.

پیشرفت های سریع در دنیای گوشی های موبایل که در گذر زمان و در طی 10 سال اخیر حاصل شده و افزایش قابل توجه کیفیت دوربین گوشی های موبایل و از طرفی وابسته شدن شدید افراد به گوشی موبایل به عنوان یک وسیله هوشمند چند منظوره باعث شده تا عکاسی با موبایل، روز به روز به شکل گسترده تری مورد توجه و استقبال افراد مختلف قرار گرفته و کاربرد بیشتر و جایگاه مهمتری پیدا نماید.در واقع به جرات میتوان گفت که نام یکی از مهمترین سبک ها در دنیای عکاسی امروز، عکاسی با موبایل است! تا حدی که آموزش عکاسی با موبایل یا حتی آموزش عکاسی اینستاگرام، امروزه به یکی از عناوین مهم و موضوعات آموزش عکاسی تبدیل شده است.

آموزش عکاسی با موبایل (آموزش عکاسی اینستاگرام)

ممکن است شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر، در شرایطی به عکاسی کردن و یادگیری عکاسی علاقمند باشید که دوربین حرفه ای نداشته باشید ولی همچنان مایل باشید تا بتوانید با همان دوربین گوشی موبایل خود عکسهای جذاب، حرفه ای و اصولی بگیرید تا اطرافیان خود را شگفت زده کنید! مسلما این امر امکانپذیر است به شرط آنکه دانش آن را فرا گرفته و از نکات فنی و تکنیکهای حرفه ای آن مطلع باشید و به آن عمل نمائید. در این صورت اگر تنها وسیله عکاسی که در اختیار دارید دوربین موبایل شما باشد و قصد یا توان خریداری دوربین های عکاسی حرفه ای و تجهیزات گران قیمت آن را ندارید، خبر خوش این است که با همان دوربین گوشی موبایل خود میتوانید تصاویر با کیفیت و حرفه ای ثبت کنید و بخش موثری از ملزومات عکاسی اصولی و حرفه ای را حتی با دوربین موبایل خود تامین کنید که همان یادگیری اصول مربوط به عکاسی با گوشی موبایل است. در کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی با موبایل برای همه ” ، به تالیف استاد فریبرز میرکبیری و ارائه شده در وب سایت نگاتیو استودیو، در هر کجای ایران و جهان که باشید میتوانید این اصول و تکنیکهای را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید.

از آنجائیکه گوشی‌های هوشمند تقریبا در دسترس همگان قرار دارند، لذا موبایل های آیفون و موبایل های اندرویدی به محبوبترین و پر استفاده ترین ابزارها برای عکاسی تبدیل‌ گشته اند. اینجاست که آموزش عکاسی با موبایل تبدیل به یک نیاز برای بسیاری از شیفتگان عکاسی حرفه ای با موبایل شده است. همچنین پیشرفت سریع دنیای تکنولوژی و پیدایش فناوری‌ های جدیدی مثل عکاسی محاسباتی (Computational Photography) با افزایش محسوس کیفیت تصویربرداری و فیلمبرداری گوشی‌ های موبایل مدرن، باعث شده است تا نیاز افراد عادی که در زمینه خدمات عکاسی حرفه ای فعالیت ندارند به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای روز به روز کاهش یابد. اما با وجود همه این نکات ذکر شده، کیفیت یک عکس صرفنظر از ابزار مورد استفاده در عکاسی آن تا حد بسیار زیادی به دانش، مهارت و خلاقیت عکاس مربوط میشود. بنابراین دانش کافی و تکنیک صحیح شما را قادر میسازد که با همان دوربین ساده گوشی موبایل خود بتوانید تصاویری بسیار زیبا، جذاب و خیره کننده بگیرید. تصاویری که شاید حتی کسی باور نکند که با گوشی موبایل شما گرفته شده‌ اند!

آموزش عکاسی با موبایل (آموزش عکاسی اینستاگرام)

یکی از عواملی که در دنیای امروز باعث شده است تا عکاسی با موبایل دارای اهمیت بسیار بالائی بشود، وجود شبکه اجتماعی بسیار محبوب اینستاگرام است. البته دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر، پینترست و … نیز مسلما در این زمینه تاثیرگذار بوده انداما اینستاگرام به تنهائی توانسته است تا سهم بسیار بزرگ و قابل ملاحظه ای را در افزایش اهمیت عکاسی با موبایل از آن خود کند. عکس های منتشر شده در اینستاگرام میتواند در امور مختلفی مانند جلب فالوور های بیشتر، ارتقاء برندینگ، محبوبیت برند ها، بازاریابی بیشتر و تبلیغات و ارتباط با مخاطبان و مشتریان و حتی فروش مستقیم محصول به مصرف کننده نهائی تاثیر بسیار محسوسی داشته باشد.در چنین شرایطی مطمئنا کیفیت عکس های مورد استفاده در اینستاگرام، زاویه بندی صحیح، نورپردازی درست، جایگاه مناسب سوژه، خلاقیت و در کل اصولی و حرفه ای بودن تصاویر از اهمیت بسیار بالائی برخوردار خواهد بود.

بسیاری از علاقمندان به عکاسی و علاقمندان به کسب درآمد با استفاده از ابزار قدرتمند اینستاگرام با ما تماس میگیرند و در مورد اینکه آیا میتوان توسط دوربین موبایل و اینستاگرام به درآمد رسید سوال میکنند. پاسخ این سوال هم مثبت است و هم منفی! به دلیل اینکه در همین لحظه که شما مشغول خواندن این مطلب آموزش عکاسی با موبایل هستید، هزاران نفر در سراسر ایران و جهان با استفاده از عکس هایی که با گوشی موبایل خود گرفته اند و فقط در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند مشغول کسب درآمد بالا هستند که در زمینه های مختلفی مانند دکوراسیون، شو لباس، لوازم تزئینی و دکوری، غذا و دسر، مدلینگ و حتی محصولات صنعتی و … مشغول فعالیت هستند و درآمد ایجاد میکنند.

عکاسی مواد غذایی - فریبرز میرکبیری

عکاسی مواد غذایی توسط استاد لودی – نمونه عکس حرفه ای مناسب برای انتشار در اینستاگرام

از طرفی دقیقا بسیار از افراد دیگر در سراسر ایران و جهان نمیتوانند توسط تصاویر خود در اینستاگرام به درآمد برسند که این امر البته به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهمترین و اولین عامل آن مسلما کیفیت عکس های منتشر شده در اینستاگرام است چون این شبکه اجتماعی اساسا توسط تصاویر بنیان گذاری شده و کار میکند و کاربران آن هم اولین چیزی که در اینستاگرام دنبال میکنند قطعا تصاویر است. در چنین فضایی فقط عکس هایی که با کیفیت بهتر، حرفه ای تر و جذاب تر منتشر شده باشد میتواند تاثیر بهتری در مخاطبان گذاشته و جلب توجه بیشتری نماید.

استاد فریبرز میرکبیری اعتقاد دارند که اگر یک عکاس، اصول فنی و حرفه ای، استاندارد و به روز دانش عکاسی را بداند و عکاسی کردن را در مسیر درستی آموخته باشد و تمرینات و تلاش لازم را نیز داشته باشد حتی با دوربین موبایل هم میتواند عکس های باکیفیت و حرفه ای گرفته و صرفا به دوربین های عکاسی حرفه ای گران قیمت و لنز های پیشرفته و … وابسته نخواهد بود. اگر مقالات وبلاگ گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو را مطالعه کرده باشید، حتما در مقالات آموزش عکاسی این نکته را ملاحظه کرده اید. همچنین افزایش علاقه در افراد به عکاسی با موبایل به قدری بوده که در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال افزایش محبوبیت خود در شبکه هاى اجتماعى مانند اینستاگرام هستند و در نتیجه ثبت و به اشتراک گذاشتن عکس های زیبا و جذاب و حرفه ای، یکى از راه‌ هاى رسیدن به این هدف برای آنها است.

عکاسی مواد غذایی - فریبرز میرکبیری

نمونه عکس اینستاگرام- عکاسی با موبایل آیفون SE فریبرز میرکبیری

در نتیجه با یک تحقیق ساده در دنیای وب خواهید دید که آموزش عکاسی اینستاگرام و روشهای عکاسی حرفه ای برای اینستاگرام از تقاضای زیادی برخوردار شده است. اما متاسفانه منبع آموزشی معتبر، حرفه ای و اصولی در این زمینه موجود نیست و منابع موجود هم هر کدام اصولی را ذکر کرده اند که یا بر اساس سلیقه های شخصی شان است یا بر اساس دیدگاههای قدیمی منسوخ شده در تکنولوژی روز دنیای عکاسی. اما نگران نباشید، شما میتوانید با مطالعه کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی با موبایل برای همه ” اثر استاد فریبرز میرکبیری به راحتی اصول فنی و تخصصی عکاسی حرفه ای با موبایل را یاد بگیرید و همچنین یاد بگیرید که چگونه عکس های حرفه ای برای اینستاگرام بگیرید و دیگران را شگفت زده نمائید.

اینستاگرام در سال های اخیر رشد جهشی بسیار زیاده داشته و از محبوبیت بالائی برخوردار شده است. تا جایی که هم به یک ابزار مهم و پر استفاده برای اهداف تفریحی و سرگرمی تبدیل شده و هم به یک ابزار پرقدرت و جدی برای کاربردهائی  مانند رشد، معرفی، بازاریابی، بازارسازی و توسعه کسب و کارها و مشاغل کوچک و بزرگ و حتی فروش مستقیم محصولات تبدیل شده است و اجتماع کاربری بسیار بزرگ، گسترده و فعالی دارد. مسلما اینستاگرام میتواند ابزاری حرفه ای و خلاقانه برای عکاسان باشد. اینستاگرام ابزاری موثر برای به اشتراک گذاشتن عکس ها، الهام گرفتن و ارتقاء عکاسی است صرفنظر از اینکه بخواهید از دوربین ها و لنزهای عکاسی حرفه ای استفاده کنید و با اینکه توسط موبایل عکس های مختلف را ثبت و منتشر کنید.


بهترین راه یادگیری روش های حرفه ای عکاسی با موبایل و عکاسی حرفه ای اینستاگرام چیست؟

کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی با موبایل برای همه ” اثر استاد فریبرز میرکبیری ، راه حل نهائی برای تمامی علاقمندان به عکاسی حرفه ای با موبایل و علاقمندان به گرفتن عکس های جذاب و حرفه ای برای اینستاگرام است. با توجه به اینکه از سراسر ایران و حتی ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور درخواست ارائه آموزشهای حرفه عکاسی با موبایل را داشته ایم، گروه نگاتیو استودیو بر آن شد تا با عرضه  کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی با موبایل برای همه ” بتواند پاسخگوی این نیاز دوستداران این سبک از عکاسی باشد.

ساختار این کتاب الکترونیکی نیز بر اساس منشور آموزشی نگاتیو استودیو که پرهیز از ارائه مطالب حاشیه ای و غیرکاربردی یا منسوخ شده است میباشد و صرفا به تکنیکهای کلیدی، کاربردی و مفید و به روز در زمینه عکاسی با گوشی موبایل و عکاسی اینستاگرام پرداخته شده است. ضمن اینکه در این کتاب الکترونیکی، تجربیات ارزشمند استاد میرکبیری در اختیار دانشجویان قرار داده شده است و باعث ارتقاء دانش عکاسی و هدایت شدن به مسیر موفقیت در این زمینه میگردد.

تیم تولید محتوای تخصصی وبسایت نگاتیو استودیو تلاش میکند تا مقالات آموزشی رایگان بیشتری در زمینه آموزش عکاسی با موبایل و آموزش عکاسی اینستاگرام در وبلاگ نگاتیو استودیو اضافه نماید. لذا با سر زدن به به مقالات آموزش عکاسی در این وبسایت میتوانید از جدیدترین مطالب مربوط به این حوزه استفاده نمائید.


عکاسی پرتره با گوشی موبایل

آیا میشود با دوربین گوشی موبایل، عکاسی پرتره حرفه ای و جذاب گرفت؟ بله مطمئنا اگر به اصول عکاسی حرفه ای با موبایل آشنا باشید و تکنیک های مربوطه را بدانید، میتوانید توسط موبایل خود عکس های پرتره حرفه ای بگیرید که توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

عکاسی پرتره یکی از مشهورترین سبک های عکاسی در ایران و جهان است که هم در بین عکاسان آماتور و هم عکاسان حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد.  عکاسی پرتره با موبایل  در مواردی مانند عکاسی از دوستان، افراد خانواده و حتی خود عکاس نیز انجام میپذیرد. امروزه با گسترش بسیار زیاد استفاده از دوربین گوشی های موبایل در عکاسی، بسیاری از افراد به عکاسی پرتره با موبایل میپردازند و از آن برای کاربرد های مختلف شخصی، شغلی، انتشار در شبکه های اجتماعی و به خصوص عکاسی اینستاگرام و … بهره میگیرند.

این روند باعث شده تا افراد زیادی به آموزش عکاسی پرتره با موبایل علاقمند شوند و یا مایل باشند برای ثبت عکس پرتره خود در اینستاگرام ، عکاسی پرتره را به صورتی اصولی و حرفه ای یادگرفته تا تصاویر پرتره جذابتر و ماندگارتری را خلق نموده و با دیگران به اشتراک بگذارند. به همین دلیل ، کلیه علاقمندان به یادگیری عکاسی پرتره با گوشی موبایل میتوانند در این کتاب الکترونیکی از آموزشهای اصولی و کاربردی و حرفه ای ارائه شده توسط استاد فریبرز میرکبیری بهره مند گردند.

عکاسی پرتره - فریبرز میرکبیری

عکاسی پرتره توسط فریبرز میرکبیری


عکاسی محصول با گوشی موبایل

آیا با استفاده از دوربین گوشی موبایل میتوان به عکاسی محصول پرداخت؟ امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و حتی بزرگ وجود دارند که بودجه های محدودی دارند و به همین جهت به استفاده از خدمات عکاسی محصولات خود به صورت حرفه ای روی نمی آورند، یا اینکه در کل درک درستی از کارائی و تاثیرات مثبتی که خدمات عکاسی محصول به صورت حرفه ای در افزایش فروش و افزایش اعتبار برند و افزایش جذابیت محصولاتشان میتواند اعمال کند ندارند. این کسب و کارها تمایل بسیاری به استفاده از دوربین گوشی موبایل خود برای عکاسی از محصولات دارند. در چنین شرایطی قطعا در حالت عادی و بدون دانش صحیح استفاده از دوربین موبایل در عکاسی نمیتوانند نتایج خوبی بدست آورند. پیامدهای این کار را به وفور در وب سایتهای فروشگاهی مختلف و پیج های اینستاگرام که به تبلیغات محصول و فروش آن میپردازند میتوانید مشاهده نمائید که چیزی به جز تصاویری بی کیفیت، گنگ و مبهم نبوده که به جای ترغیب و تشویق مشتریان به خرید ، شاید بدتر باعث پشیمانی و ایجاد احساس منفی و بی اعتمادی در آنها بشود.

اما اگر قصد عکاسی محصول و خدمات خود را با دوربین گوشی موبایل دارید و مایلید تا همزمان تصاویر حرفه ای و جذابی بتوانید ایجاد نمایئد، ابتدا نیاز است که به اصول و تکنیکهای عکاسی با موبایل آشنا باشید. در نتیجه یادگیری این تکنیکها از یک استاد باتجربه عکاسی که به جرات میتوان ایشان را از بهترین عکاسان ایران خطاب نمود، تاثیر بسزائی در خلق تصاویر با کیفیت، گویا، جذاب و هیجان انگیز از محصولات و خدمات شما خواهد داشت. لذا خرید و مطالعه کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی موبایل برای همه ” اثر استاد فریبرز میرکبیری به شدت به این دسته از عزیزان توصیه میشود و میتواند درهای جدیدی را در رونق بیشتر و ایجاد جذابیت در کسب و کار شما بدون نیاز به صرف هزینه های بالا بگشاید.

عکاسی محصول در واقع بخش پر اهمیتی از تبلیغات آنلاین و آفلاین در هر کسب و کاری است چون عکس های محصولات برای کاربردهای مختلفی مانند درج در فهرست‌ ها، کاتالوگ ها، تبلیغات در مجله‌ ها، تبلیغات درآگهی نامه ها، تبلیغات آنلاین بنری و درج دروبسایت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. همچنین زمانی که محصولات خود را به صورت مستقیم به مصرف کنند میفروشید عکاسی محصول میتواند تاثیرات خوبی را بر جای بگذارد. عکاسی محصول، دو نکته مهم را برای شما و مشتریان به وجود می آورد که عبارتند از اعتماد و شفافیت. چنین تصاویری مسلما کیفیت محصول شما را به صورت خارق العاده ای برای مشتریان به نمایش میگذارند پس بدیهی است که از اهمیت بالائی برخوردار هستند.

مصرف کنندگان و خریداران یک محصول مخصوصا در دنیای امروزی، چندان علاقه و زمان و انرژی ای برای خواندن اطلاعات یک محصول صرف نمیکنند و به جای آن به دنبال میانبر هائی هستند که به صورت بصری و ملموس تر بتواند ویژگی های آن محصول را شفاف نماید. در چنین شرایطی کاملا واضح است که تصاویر از بالاترین میزان تاثیرگذاری بر روی ذهن و تصمیم نهائی مشتریان برخوردار است و در نتیجه تصاویری میتواند این تاثیرات مثبت را به وجود آورد که به صورت اصولی و حرفه ای گرفته شده باشد. چه با دوربین موبایل و چه با دوربین های حرفه ای گرانقیمت. چه بسا که بسیاری از عکاسان مبتدی و غیرحرفه ای از ابزارهای گران قیمت شامل بهترین دوربین ها و لنز ها استفاده میکنند اما چون روشهای درست و حرفه ای در گرفتن عکس ها را نمیدانند و به کار نمیبرند، خروجی نهائی کار آنها جذاب و تاثیر گذار نخواهد بود به گونه ای که در نظرمخاطب، عکس های مربوطه با تصاویری که با یک دوربین بسیار معمولی گرفته شده است تفاوتی نخواهد داشت.


عکاسی صنعتی با گوشی موبایل

شاید برایتان عجیب باشد ولی باید گفت که عکاسی صنعتی با گوشی موبایل به یک نیاز مهم برای بسیاری از صنایع نوپا و ضعیف از نظر بودجه و همچنین صنایع بزرگتر که دارای دیدگاههای قدیمی و منسوخ شده هستند تبدیل شده است. به کار بردن عکاسی صنعتی و استفاده از خدمات عکاسی صنعتی برای هر تولید کننده یا صنعتگری که قصد ماندگار شدن در بازار خود و پیشرفت و افزایش فروش را دارد در دنیای امروز یک الزام میباشد، به دلیل اینکه با توجه به تحولات جاری در عرصه دیجیتال، اینترنت، وب سایت و شبکه های اجتماعی و بمباران تبلیغاتی در محیطی پر رقابت که همه جا را فرا گرفته است، مخاطبان، خریداران و متقاضیان محصولات مختلف صنعتی، به استفاده از دنیای وب، شبکه های اجتماعی، اینترنت و ابزارهای دیجیتال برای یافتن نیازهای خود عادت کرده اند و حتی فراتر از آن به این سبک به صورت قدرتمندی وابسته شده اند و در بسیاری از موارد حاضر نیستند روشهای سنتی و قدیمی منسوخ شده را جایگزین استفاده از این ابزارهای نوین نمایند.

از طرفی استفاده از خدمات عکاسی صنعتی حرفه ای برای صنایع کوچک و کم بودجه ممکن است به آسانی ممکن نباشد و برای صنایع بزرگ و جا افتاده تری که انتظار دارند همچنان با ایده ها و روشهای سنتی چند دهه قبل بتوانند در دنیای امروز به رقابت پرداخته و پیشرفت کنند و پرداخت هزینه برای خدمات عکاسی صنعتی را به جای اینکه به عنوان یک سرمایه گذاری کلیدی بپذیرند، به صورت هزینه سر بار تلقی میکنند چندان در دسترس نیست. بنابراین دو قشر ذکر شده، ناگزیرند از دوربین گوشی موبایل برای عکاسی صنعتی از محصولات خود استفاده نمایند و اینجاست که آموزش عکاسی با گوشی موبایل میتواند به صورت بسیارموثری کیفیت تصاویر گرفته شده را برای آنها به سبک حرفه ای، جذاب و گویا و مخاطب پسند نزدیک نماید.

در عکاسی صنعتی موضوع عکاسی شامل مواردی مانند صنعت و کارخانجات، ماشین آلات، خط تولید، پالایشگاه ها و انواع فرآورده و تولیدات صنعتی است. همچنین عکاسی صنعتی میتواند عکسبرداری از تجهیزات، محصولات و حتی گاهی اوقات ترکیبی از کارگران و مقامات یک سازمان یا شرکت با محیط کار را نیز شامل شوند. در واقع در این سبک از عکاسی باید محصولات، تولیدات صنعتی و کارخانجات که نیاز به ارائه خوب و در نهایت خوب دیده شدن توسط مشتری دارد مورد توجه قرار بگیرد.

کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی موبایل برای همه ” به تالیف استاد فریبرز میرکبیری میتواند بهترین راهنما برای عکاسی حرفه ای و با کیفیت از محصولات صنایع توسط دوربین گوشی موبایل و بدون هزینه های جانبی مختلف باشد. با استفاده از تکنیکهای ارائه شده در این کتاب خواهید توانست، دوربین موبایل خود را به یک استودیو عکاسی سیار و در حد رایگان تبدیل نمائید.

پروژه عکاسی صنعتی محصولات شکلات پارمیدا توسط فریبرز میرکبیری


عکاسی تبلیغاتی با گوشی موبایل

عکاسی تبلیغاتی با گوشی موبایل میتواند به رونق کسب و کارها کمک موثری نماید. به این دلیل که دنیای تبلیغات در حال حاضر به قدری دستخوش تغییر و تحول آن هم با سرعت بالا شده که بسیاری از افراد حتی تصور آن را هم نمیکردند. از آن بدتر اینکه با وجود مشاهده تغییرات مربوطه نیز هنوز حاضر به پذیرش شرایط جدید نیستند و همچنان بر دیدگاههای سنتی و منسوخ شده خود پافشاری میکنند. نتیجه چنین دیدگاههایی به وضوح قابل مشاهده است که شامل عقب ماندن از رقبا و خسارات مختلف مالی، کاهش حجم فروش و برای بسیاری در نهایت منجر به ورشکستگی این دسته از عزیزان خواهد شد و صرف اینکه چنین خساراتی را با توجیهات کلیشه ای و عوام گونه به شرایط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور نسبت بدهند باعث نخواهد شد تا دنیای پررقابت تبلیغات نوین از تغییر و تحولات خود باز بماند. یکی از این تحولات، افزایش بسیار زیاد علاقه مردم و خریداران به مشاهده تصاویر است. امروزه افراد با اهداف مختلف شخصی، شغلی، تفریحی، آموزشی و پژوهشی و … به عکس ها تصاویر وابستگی زیادی پیدا کرده اند. حجم استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست، میزان جستجوی تصاویر در دنیای وب و همچنین میزان ارسال و دریافت عکس ها توسط نرم افزارهای پیام رسان مانند واتس اپ، تلگرام، اسکایپ و … کاملا گویای این وابستگی است.

مشتریان ابتدا تصاویر محصولات و خدمات را بررسی کرده و با تصاویر محصولات دیگر رقبای شما مقایسه میکنند و در انتهای برای خرید و استفاده تصمیم گیری میکنند. این نکات نشان دهنده اهمیت بسیار بالای استفاده از خدمات عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارها در دنیای امروز است. اما خدمات عکاسی حرفه ای با توجه به هزینه هائی که در بر خواهد داشت باعث میشود تا بسیاری از صاحبان مشاغل به سمت آن نروند و به دلایل مختلف از منافع بسیار آن بی بهره بمانند. در نهایت ترجیح دهند که با دوربین گوشی موبایل خود به عکاسی تبلیغاتی از محصولات، محیط کسب و کار و خدمات خود بپردازند. این راه حل در اکثر موارد نتایج بسیار ضعیفی در پی دارد و چالش های خاص خود را برای استفاده کنندگان از آن به همراه دارد. اما برای اینکه بتوان از عکاسی تبلیغاتی با دوربین موبایل به بهترین و حرفه ای ترین و پربازده ترین شکل ممکن نتیجه گرفت و همچنین  پرداخت هزینه های خدمات عکاسی حرفه ای برای آن دسته از عزیزانی که توان پرداخت آن را ندارند از بین برود، استاد فریبرز میرکبیری، عکاس حرفه ای بین المللی دارای مدرک IDE میلان و با سابقه همکاری های متعدد با برندهای برتر ایرانی و بین المللی، اقدام به تالیف کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی موبایل برای همه ” نموده اند تا کلیه کسب و کارهای بزرگ و کوچک بتوانند با کمترین هزینه ممکن تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشی موبایل خود را به عکس هائی جذاب، حرفه ای و مشتری پسند تبدیل کنند و در نتیجه به افزایش فروش و محبوبیت برند خود دست یابند.

بسیار واضح است که وقتی مخاطبان عاشق مشاهده عکس در دنیای امروز هستند و خریدهای خود را بر اساس تصاویر نهائی میکنند، پس اگر عکس های محصولات شما به اندازه کافی حرفه ای و جذاب نباشد چطور میتواند تاثیر لازم را بر روی مخاطبان داشته باشد و چطور میتواند با تصاویر جذابتر دیگر رقبای شما دست و پنجه نرم کند؟ پس یادگیری تکنیکهای عکاسی تبلیغاتی با گوشی موبایل به یک عنصر مهم در کسب و کارهای امروز تبدیل شده است و گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو با ارائه و فروش کتاب الکترونیکی ” آموزش عکاسی موبایل برای همه ” آن هم با قیمت بسیار بسیار مناسب و قابل تهیه برای همه ، به این نیاز بزرگ پاسخ داده است.

این کتاب الکترونیکی ارزشمند را به راحتی در وب سایت نگاتیو استودیو و به صورت آنلاین میتوانید خریداری نموده و لینک دانلود را بلافاصله در ایمیل خود دریافت نمائید. ترفند ها و اصول حرفه ای در هر زمینه ای میتواند باعث شود تا چند قدم جلوتر از دیگر رقبا حرکت کنیم و به موفقیت بیشتری دست یابیم. در بحث تبلیغات و افزایش فروش و بازاریابی نیز عکاسی تبلیغاتی با گوشی موبایل میتواند یک میانبر بسیار کاربردی و در عین حال بسیار ارزان و کم هزینه باشد. تا به حال در ایران هیچ منبع آموزشی تخصصی و حرفه ای در زمینه آموزش عکاسی با گوشی موبایل موجود نبوده و یا مطالبی به صورت پراکنده و گاها حتی اشتباه در دسترس علاقمندان بوده که نمیتواند چندان راهگشا باشد. اما با توجه به حجم بسیار عظیم استفاده از دوربین گوشی موبایل در عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارهای امروز، استاد فریبرز میرکبیری برای اولین بار در ایران با تالیف این کتاب الکترونیکی توانستند یک فرصت بینظیر را در اختیار کلیه افرادی که به نوعی با فروش و بازاریابی محصولات و خدمات سر و کار دارند قرار بدهند.

معراج ایرلاین

پروژه عکاسی تبلیغاتی هواپیمائی معراج (Meraj Airlines) توسط فریبرز میرکبیری


عکاسی مواد غذایی با گوشی موبایل

عکاسی مواد غذایی با گوشی موبایل بسیار پرکاربرد و پرطرفدار و حتی درآمدساز شده است. در کل صنعت غذا و مواد خوراکی به یک صنعت بسیار پولساز و رو به رشد با سرعت بالا است. صنعت مواد غذایی و محبوبیت آن نزد مردم به قدری پتانسیل رشد و پیشرفت دارد که حتی با وجود نوسانات ارزی و تورم بسیار بالای موجود در کشور که در طی چند ماه اخیر رخ داده است، اگر یک بررسی دقیق داشته باشید خواهید دید که میزان فروش بیش از 90 درصد از رستورانها، کافی شاپ ها، فست فودها و دیگر مراکز غذایی-تفریحی کاهش زیادی نداشته است و حتی بسیاری از مراکز جدید در این زمینه در طی همین چند ماه تاسیس شده که البته از فروش بسیار خوب و رضایت بخشی هم برخوردار هستند.

همین امر سبب شده تا در کل، عکاسی مواد غذایی به یک پتانسیل بسیار لازم و ضروری و پر اهمیت برای رستورانها و کافه ها و فست فود ها تبدیل گردد. بطوریکه در حال حاضر حتی بسیاری از صاحبین کافه و رستورانها که دارای دیدگاههای سنتی بوده و حتی اعتقادی به استفاده از وبسایت، شبکه های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در جهت تبلیغ و معرفی مجموعه و محصولات خود نداشته اند، مجبور شده اند تا حداقل یک صفحه شخصی ساده در اینستاگرام برای خود ایجاد کنند و یا در سایتهای مرجع معرفی رستوران و کافه ها عضو شده و به صورت آنلاین مجموعه خود را معرفی کنند و غذاهای خود را در معرض نمایش دید هزاران کاربری که روزانه در دنیای اینترنت به جستجو و مشاهده عکس غذاها مشغولند قرار دهند تا از رقابت جدیدی که در این صنف به وجود آمده عقب نمانند و بتوانند کاهش فروش خود را جبران کنند.

اما استفاده از خدمات عکاسی حرفه ای از موادغذائی با توجه به هزینه های بالا و شرایط خاص تری که دارد برای همگان ممکن نیست و یا حداقل شاید بسیاری از صاحبان مشاغل در حوزه غذایی به دلیل داشتن ایده های سنتی به سمت خدمات عکاس حرفه ای مواد غذایی نروند. در اینجا است که کلیه این افراد به استفاده از دوربین موبایل خود برای گرفتن عکس انواع مواد غذایی و خزاکی روی خواهند آورد. اما آیا واقعا به صرف استفاده از دوربین گوشی موبایل برای گرفتن تصاویر موادغذایی میتوان جذابیت و هیجان لازم به همراه کشش کافی در مخاطبان ایجاد نمود تا حاضر بشوند از آن غذا یا خوراکی مربوطه میل کرده و از آن مهمتر اینکه مشتریان مربوطه مجددا از آن خدمات استفاده نمایند. پس در نتیجه برای عکاسی مواد غذایی با گوشی موبایل هم تکنیکهای حرفه ای و اصول روشهائی وجود دارد که با یادگیری آنها بدون صرف هزینه های گزاف و به صورت بهینه و حرفه ای میتوان تصاویری از غذاها و مواد خوراکی گرفت که هر بیننده ای را مجذوب خود نماید.

امروزه با همه گیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر مانند اینستاگرام و پینترسنت و افزایش جستجوی های اینترنتی در وبسایتها ازطریق موتور جستجوی گوگل، در واقع اکثر مردم قبل از سفارش غذا یا دسر یا سالاد یا حتی خرید محصولات غذایی کارخانجات و کارگاهها ، مشتاق به دیدن عکس غذای خود هستند، به طوری که از انتخاب خود آگاهی کامل داشته باشند. ارتباط تصویری مطلوب، تاثیر بسیار زیادی بر بیننده دارد و بیش از هزاران کلمه و توصیفات مختلف، تمایل فرد را نسبت به تست محصولات غذایی ترغیب می نماید. عکاسی غذا یکی از حرفه های مهم در زمینه تبلیغات و برندینگ بوده و علاوه بر غذا نمونه های دیگری از قبیل نوشیدنی ها، غذا های لذیذ ایرانی و بین المللی، شیرینی و شکلات، فرآورده های لبنی، تنقلات، آجیل میوه و سبزی و … را در بر میگیرد.

جذابیت عکاسی مواد غذایی حتی برای افراد غیرحرفه ای که به دنبال رشته عکاسی نیستند هم زیاد شده است. حتما مشاهده کرده اید که بسیاری از همان افرادی که قبل از رفتن به یک رستوران و یا کافه یا فست فود جدید، ابتدا تصاویر آن را در محیط اینترنت دیده اند و جذب آن شده و به آنجا مراجعه کرده اند، قبل از اینکه غذای مربوطه را میل کنند هم با موبایل خود از آن شخصا عکس و یا حتی فیلم گرفته و در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی این تصاویر غذا ها را با دیگران به اشتراک میگذارند. این امر به قدری در حال رشد و همه گیر شدن است که اگر در آموزشها عکاسی مواد غذایی در منابع موجود را جستجو کنید به موضوعاتی مانند روشهای عکاسی اینستاگرام از مواد غذایی یا روشهای عکاسی مواد غذایی با موبایل و موارد مشابه بسیاری بر میخورید.

کتاب الکترونیکی ” عکاسی با گوشی موبایل برای همه ” به تالیف استاد فریبرز میرکبیری به بهترین و کم هزینه ترین شکل ممکن تهیه و آماده شده است تا به یک کمک بسیار موثر و کاربردی برای کلیه فعالان محترم در این حوزه با کمترین امکانات و هزینه تبدیل شود.

سن ایچ

 پروژه عکاسی از برند سن ایچ در صنایع مواد غذایی و خوراکی توسط فریبرز میرکبیری


کتاب آموزش عکاسی با موبایل

آیا به دنبال کتاب آموزش عکاسی با موبایل هستید؟ آیا به دنبال دوره آموزش عکاسی با موبایل هستید؟ آیا میخواهید عکاسی با موبایل را به صورت حرفه ای و راحت و کاربردی و کلیدی یاد بگیرید و تصاویر بسیار جذاب و محبوبی را با موبایل خود به ثبت برسانید؟ ایا میخواهید از عکاسی با موبایل به درآمد برسید؟ ایا میخواهید از محصولات و خدمات خود به صورت حرفه ای فقط با گوشی موبایل خود تصاویر جذاب بگیرید؟ آیا میخواهید عکس های گرفته شده با موبایل شما در اینستاگرام بسیار بیشتر تاثیرگذار باشد و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد؟

سریعترین راه برای یادگیری عکاسی حرفه ای با موبایل چیست؟

ارزانترین راه برای یادگیری عکاسی حرفه ای با موبایل کدام است؟

کدام منبع آموزشی میتواند تکنیکها و اطلاعات حرفه ای در زمینه آموزش عکاسی با موبایل را به زبانی ساده و همه فهم و مناسب برای همه اقشار ارائه دهد؟

پاسخ کلیه سوالات بالا و بسیاری سوالات دیگر در زمینه آموزش عکاسی با موبایل اینجاست. کتاب الکترونیکی “آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل برای همه” تالیف استاد فریبرز میرکبیری میتواند به خوبی و به تنهائی نیاز شما در این زمینه را به صورت بنیادی و پایه ای برطرف کند. بعد از آن هم برای کسب نتایج مطلوب نیاز خواهد بود تا تکنیکهای آموزش داده شده در این کتاب را به خوبی تمرین کنید تا به مهارت لازم دست پیدا کنید و بتوانید با گوشی موبایل خود تصاویر جذاب، حرفه ای و به یاد ماندنی را ثبت نمائید.

زمانی گوشی موبایل شما فقط برای برقراری ارتباط صوتی قابل استفاده بود که این امکان در نوع خودش یک تحول عظیم در صنعت مخابرات و ارتباطات از راه دور در کل جهان محسوب میشد. رفته رفته امکانات و قابلیتهای جدید و بسیاری کاربردی و جذابی به گوشی های توسط کمپانی های سازنده موبایل افزوده شد که یکی از انقلابی ترین تکنولوژی های مربوطه دوربین موبایل با قابلیت عکاسی و فیلمبرداری است. حتما به یاد دارید که در گذشته در طی چندین سال پیاپی بود که دوربین های کوچک قابل حمل با نام اختصاری “هندی کم” یا “Handy Camera” به شدت در حال تولید و توسعه و پیشرفته تر شدن بود و محبوبیت زیادی داشت. چون کارائی های فراوان، کیفیت بسیار بالا و قابلیت حمل راحت از مهمترین ویژگی های این دوربین ها بود.

لازم به ذکر است که در آن دوران شبکه های اجتماعی چندان رواج نداشت و مخصوصا شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر مانند اینستاگرام. این روند ادامه داشت تا تکنولوژی دوربین های موبایل به دشت دچار تحول و پیشرفت های اساسی شد. به این شکل که دیگر در حال حاضر اکثر افراد از دوربین گوشی موبایل خود برای انواع عکاسی شخصی و حرفه ای استفاده میکنند و از طرفی محبوبیت شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر مانند اینستاگرام نیز در همین زمان رخ داده که باعث ثبات و ضریب نفوذ بسیار بیشتر استفاده از دوربین گوشی های موبایل جهت انواع عکاسی در بین مردم سراسر ایران و جهان شده است.

این موارد باعث شده تا بسیاری از افراد به یادگیری عکاسی حرفه ای با موبایل علاقمند شوند و به دنبال دوره های آموزشی عکاسی با موبایل یا کتابهای آموزش عکاسی با موبایل یا نرم افزار های آموزشی عکاسی با موبایل و اپلیکیشن های آموزش عکاسی با موبایل باشند. اما متاسفانه نبود منابع آموزشی معتبر و کاربردی و حرفه ای و به روز، که بتواند واقعا گره گشای این حوزه از آموزش عکاسی باشد به یک کمبود بسیار قابل لمس برای این دسته از علاقمندان تبدیل شده است. در نتیجه استاد فریبرز میرکبیری تصمیم گرفتند تا تجربیات ارزشمند بین المللی و داخلی خود به همراه تخصص و دانش حرفه ای به روز در جهان عکاسی را ترکیب کرده و یک کتاب الکترونیکی آموزشی متناسب برای عکاسی حرفه ای با دوربین گوشی های موبایل به تالیف و عرضه درآورند تا کلیه علامندان به این بخش از سردرگمی رها شده و با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن بتوانند به بهترین نتایج مطلوب دست پیدا نمایند. مزیت بسیار خوب دیگری که این آموزش ها دارد این است که کتاب الکترونیکی را میتوانید به راحتی و در هر دستگاهی اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل خود دسترسی داشته و مطالعه نمائید. همچنین پس از خرید و پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود کتاب الکترونیکی “آموزش عکاسی با موبایل برای همه” به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فریبرز میرکبیری - اولین سمینار تخصصی عکاسی مد و فشن در ایران

فریبرز میرکبیری – اولین سمینار تخصصی عکاسی مد و فشن در ایران


اگر مایلید تا نکات کلیدی و حرفه ای عکاسی با گوشی موبایل را با کمترین هزینه ممکن و بسیار سریع یاد بگیرید، حتما مطالعه کتاب الکترونیکی آموزش عکاسی با موبایل برای همه، تالیف استاد فریبرز میرکبیری به شما توصیه میشود

خرید آنلاین کتاب الکترونیکی “آموزش عکاسی با موبایل برای همه”