این فیلمبردار در یک مسابقه 100 متری از دو سرعت سرعت بالاتر است

این فیلمبردار در یک مسابقه 100 متری از دو سرعت سرعت بالاتر است

[ad_1]

عکاسان و فیلمبرداران ورزشی معمولاً به طور ناخوشایند در پس زمینه کار می کنند ، بدون اینکه حواس شما را از مسابقه پرت کند ، ورزشکاران را مستند می کنند ، اما یک فیلمبردار در چین پس از اینکه در یک مسابقه 100 متر از دوومیدانی پیشی گرفت ، نمایش را به سرقت برد.

فیلمبردار دانشجوی دانشگاه در دانشگاه داتونگ در استان شانشی در شمال چین وظیفه تیراندازی با سرعت 100 متر از نزدیک را داشت – او در یک خط خارج قرار گرفت و یک مسافت کمی جلوتر از دانشجویان ورزشکار را شروع کرد. هنگامی که اسلحه شلیک شد ، فیلمبردار در حالی که بازوی کشیده خود را ثابت نگه داشت و دوربین مجهز به گیمبال را به دونده ها نشان داد ، شروع به دویدن سرعت با ورزشکاران کرد.

علیرغم نگه داشتن دکل دوربین (که ظاهراً بیش از 8.8 پوند / 4 کیلوگرم وزن داشت) ، لباس مناسب دو سرعت نداشت و مدام از روی شانه اش نگاه می کرد ، فیلمبردار ظاهراً توانست همگام با دونده ها ، حفظ فاصله و عبور از ابتدا خط پایان.

فیلم شاهکارهای این مرد از همان زمان در چین و در سطح بین المللی بسیار ویروسی شده است و بسیاری از شهروندان چینی این مرد را “قهرمان واقعی” مسابقه می نامند. در اینجا نمونه ای از برخی واکنشهای شوخ طبعی توسط مفسران اینترنتی آورده شده است:

“پیچ و تاب داستان: همه آنها متقاضی موقعیت خالی تصویربردار هستند.”

“فیلمبردار:” من می توانستم شرکت کنم اما تصمیم گرفتم هدف بالاتری داشته باشم. “

“ورزشکاران نمی توانستند به عنوان فیلمبردار انتخاب شوند بنابراین باید یک دونده باشند.”

“تصور کنید ماهها یا سالها تمرین می کنید تا تحت الشعاع یک تصویربردار قرار بگیرید.”

“پیچ و تاب توطئه: او هنگام شرکت در مسابقه از وبلاگ بازی می کرد.”

شاهکار این مرد به طرز عجیبی شبیه این تبلیغات طنز آمیز Powerade است که سالها پیش پخش شد و در آن یک فیلمبردار مدال طلا را بدست آورد:

چند سال پیش ، یک فیلمبردار فوق العاده متناسب در ایالات متحده نیز پس از فیلمبرداری از همسویی با دونده های Suicide Sprint در بازی های 2016 Reebok Crossfit در حالی که یک دکل دوربین تثبیت شده سنگین در یک دست داشت ، فیلم ویروسی شد.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.