برخی از iMac های جدید Apple M1 درحال ورود کج هستند: گزارش

برخی از iMac های جدید Apple M1 درحال ورود کج هستند: گزارش

[ad_1]

برخی از دارندگان جدید M1 iMac گزارش می دهند که رایانه های آنها با پایه های کج از اپل وارد شده است. مقداری که مانیتورها از کشش استفاده می کنند متفاوت است ، اما برخی از آنها بسیار شدید است. یکی از YouTuber ، فاروک از iPhonedo ، نشان می دهد که در مورد او به خصوص بد بود.

فاروک خاطرنشان می کند که نصب iMac او چنان کج بود که آن را برگرداند و باید تا پایان ماه جولای برای واحد جایگزین خود صبر کند. در یک طرف مانیتور ، پایه چانه نمادین هفت سانتی متر بالای میز او بود. در طرف دیگر ، هشت سانتی متر بود. اگرچه ممکن است تفاوت یک سانتی متری زیاد به نظر نرسد ، اما وقتی مستقیم به کامپیوتر نگاه می کنید کاملاً مشهود است.

پایه خمیده پایه برای فاروک پس از جعبه گشایی و تنظیم آن برای مجموعه عکسهای زیبایی خود که قصد داشت از آن برای بررسی خود استفاده کند ، آشکار شد. در زیر تصویری مستقیم از فیلم یوتیوب فاروک مشاهده می کنید که نمایشگر روی میز را نشان می دهد.

تصویر زیر یک سری خط به منظور نشان دادن شیب دارد. خطوط قرمز با بالا و پایین مانیتور مطابقت دارند. خطوط آبی کاملاً عمود بر تصویر هستند. خط سبز با صفحه کلید و میز مطابقت دارد و همچنین عمود بر تصویر است ، اضافه شده تا نشان دهد این مسئله به دلیل تحریف لنز یا چشم انداز نیست. فاروک نمونه های دیگری را در ویدئوی خود نشان می دهد تا از پرونده خود پشتیبانی کند.

در subreddit اپل ، حداقل یک کاربر گزارش می دهد که پس از دیدن فیلم فاروک ، آنها نیز متوجه کج شدن شده اند.

کاربر Reddit synchronicityVII می نویسد: “بعد از تماشای این مورد ، معدن را بررسی کنید و همچنین کج است.” “نه به درجه او ، بلکه کاملاً هم سطح نیست. من خارج از پنجره بازگشتم هستم و نمی توانم وقت کافی را داشته باشم که یک ماه ماشین ندارم. این بسیار ناامیدکننده است که اپل از همه شرکت ها با چنین نظارت اساسی واحدهایی را حمل می کند. “

همانطور که توسط FrontPageTech، یکی از کاربران در انجمن های رسمی اپل همین مسئله را گزارش کرده است.

کاربر pierreokivier می نویسد: “سلام ، من امروز iMac M1 24 اینچ جدید را دریافت کردم و احساس می کردم صفحه در پایین سمت راست کج شده است.” “1 میلی متر زیاد نیست اما برای احساس آن کافی است ، کسی با مشکل مشابه مواجه شده است؟”

در حالی که به نظر نمی رسد این مشکل در زمان انتشار گسترده باشد ، اما به نظر نمی رسد شماره فاروک برای او یکبار مصرف باشد. سیستم نصب در پشت iMac از هفت پیچ برای نگه داشتن آن در جای خود استفاده می کند که از لحاظ نظری توسط کاربر قابل تنظیم است. همانطور که گفته شد ، اگر این مسئله در پنجره بازگشت ذکر شود و احتمالاً ضمانت محصول شرکت تعمیرات فراتر از آن را پوشش دهد ، اپل جای واحدهای آسیب دیده را خواهد گرفت. هنوز هم جای تأسف است که این مسئله برای برخی اصلاً مسئله است.



[ad_2]

لینک منبع