گوگل عکس عکاس مرغ دریایی را در حال سرخ کردن به یک سرخ کرده خریداری می کند

گوگل عکس عکاس مرغ دریایی را در حال سرخ کردن به یک سرخ کرده خریداری می کند

[ad_1]

شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یکی از عکسهای شما مورد توجه یکی از بزرگترین شرکتهای جهان قرار گیرد ، اما خدمات رسانه های اجتماعی این روزها به رفع شکاف بین عکاسان و برندها کمک می کند. به این ترتیب است که اخیراً یک عکاس آماتور با یک عکس از یک مرغ دریایی که یک بچه بچه سرخ کرده است ، توجه گوگل را به خود جلب کرد.

هانا هاکسفورد روزانه یک خانم فروشنده اتومبیل 46 ساله در شهر کلیتورپس در انگلیس و در کنار آن عکاس سرگرمی است. در سال 2011 ، او در حال دیدار از شهر ساحلی بریدلینگتون بود که او و همسرش ادوارد هنگام خوردن یک وعده غذایی با یک مرغ دریایی “حریص” روبرو شدند.

هاکسفورد مجموعه ای از عکس های مرغ دریایی را که مشغول تماشای وعده غذایی این زوج است ، گرفت و وقتی سرانجام یکی از سیب زمینی سرخ کرده آنها را گرفت ، هاکسفورد موفق شد با آیفون 3 پرنده ای را که هوا را پرت می کند و او را به هم می زند عکس بگیرد.

این عکس سپس ویروسی شد ، توسط نمایش داده شد بی بی سی (و یک برنامه تلویزیونی و انتشارات متعدد) ، و مجوز جلد جلد بروشور جشنواره Edinburgh Fringe را گرفت.

سریع به 22 مارس سال جاری منتقل شد و هاکسفورد تصمیم گرفت عکس را از بایگانی خود بیرون بکشد و آن را در اینستاگرام بازنشر دهد.

این عکس کمتر از 100 لایک دریافت کرده است ، اما مورد توجه یک آژانس خلاقیت قرار گرفته است که با Google کار می کند. آن آژانس ، Uncommon London ، سپس عکس را به گوگل رساند ، و شرکت فناوری – یکی از 10 شرکت برتر جهان با استفاده از سرمایه بازار – آن را دوست داشت.

“[I] پس از آن از طریق اینستاگرام من تماس گرفته شد [I posted the photo on March 22nd]هاکسفورد می گوید PetaPixel، “[and] در ابتدا فکر کردم این یک شوخی است ، اما آنها مرا ردیابی کردند. “

گوگل در پایان مجوز استفاده از عکس برای یک کمپین تبلیغاتی در سراسر انگلیس و ایرلند را از هاکسفورد خریداری کرد. با توجه به شرایط معامله ، این تصویر می تواند به مدت 30 روز در بیلبوردها و به مدت 12 ماه بصورت آنلاین نمایش داده شود.

“عکاس ، که این موضوع را در کالج تحصیل کرده و همچنان به عنوان یک سرگرمی به توسعه مهارت های خود ادامه می دهد ، نمی تواند مبلغی را که برای استفاده از تصویر به او پرداخت شده است ، نشان دهد.” اخبار بی بی سی می نویسد

هاکسفورد و همسرش اکنون از تجربه سورئال دیدن عکس او در بیلبوردهای غول پیکر در سراسر کشورش لذت می برند.

“من هرگز پیشرفت بیشتری نکردم [in photography] به دلیل عدم اعتماد به نفس ، “هاکسفورد می گوید PetaPixel. “اما در طول دهه گذشته من فقط از آیفون خود برای گرفتن عکس و [am] همیشه از من می خواست تقویم و چاپ درست کند و غیره

کارهای بیشتر هاکسفورد را می توانید در اینستاگرام وی بیابید.


اعتبار تصویر: تمام عکس های هانا هاکسفورد و استفاده شده با اجازه



[ad_2]

لینک منبع

2 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.