Profoto برنامه دوربین را با حالت عکس جدید "Profoto Raw" راه اندازی می کند

Profoto برنامه دوربین را با حالت عکس جدید “Profoto Raw” راه اندازی می کند

[ad_1]

Profoto محصولات خود را به آهستگی سازگار می کند تا با دستگاه های تلفن همراه یکپارچه تر کار کنند و با راه اندازی برنامه دوربین Profoto ، این محصولات ساخته شده اند. برنامه Profoto Camera جدا از برنامه Profoto Control ، هم برای کنترل نور و هم برای گرفتن عکس است که شامل فرمت جدید RAW است.

برنامه اصلی تلفن هوشمند ، Profoto Control ، شامل قابلیت ضبط بود اما عمدتا یک برنامه “کنترل” برای تنظیم تنظیمات و مشاهده وضعیت هر نور Profoto با فناوری AirX شرکت بود. امروز ، این شرکت قابلیت ضبط را توسعه داده و یک برنامه جداگانه برای تمرکز بیشتر بر روی ساخت تصاویر با تلفن های هوشمند ساخته است.

دوربین Profoto ساخته شده است تا به “عکاسان حرفه ای” اجازه دهد از طیف گسترده ای از چراغ های Profoto را به گونه ای استفاده کنند که به طور یکپارچه ای در تجربه ثبت یکپارچه شود. بزرگترین مورد اضافه شده به این تجربه در مورد برنامه Profoto Control ، گنجاندن Profoto RAW است که به گفته این شرکت ، پرونده هایی با پنج تا هشت برابر اطلاعات بیشتر از JPEG امکان پذیر است.

علاوه بر این ، دوربین Profoto دارای دو حالت برای انتخاب عکاس در نحوه استفاده از دوربین با چراغ های Profoto است. حالت کلاسیک امکان کنترل دستی تنظیمات نوردهی و فلاش یا استفاده از AirX Smart-TTL را فراهم می کند که به گفته پروفتو الگوریتم نوردهی خودکار جدید است. به طور خلاصه ، حالت Classic به طور کامل کنترل تلفن هوشمند خود را به عکاس می دهد گویی که یک دوربین استاندارد است و امکان کنترل نور را با این تجربه فراهم می کند.

حالت هوشمند پاسخ Profoto به حالت “خودکار” است که تجربه مورد انتظار در تلفن های هوشمند را با چراغ های شرکت ترکیب می کند. حالت هوشمند مجموعه ای از جلوه های کنتراست و گرمای هوشمند را ارائه می دهد که با چشمک زن ها کار می کنند تا “تصاویر حرفه ای را فوراً ثبت کنند”. در زیر نمونه ای از دامنه کنتراست و دمای رنگ ارائه شده در حالت هوشمند آورده شده است.

در زیر یک جفت عکس گرفته شده در برنامه با استفاده از iPhone 12 Pro و Pro Max (به ترتیب) با وضوح کامل وجود دارد:

برنامه Profoto Camera از امروز به صورت رایگان در Google Play و Apple App Store در دسترس است. در حال حاضر با هر گونه نور پروفوتو با فناوری AirX نصب شده که شامل پروفوتو C1 ، C1 پلاس ، A10 ، سری B10 و بسته Pro-11 است سازگار است.



[ad_2]

لینک منبع

41 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.