تور خیره کننده هواپیمای بدون سرنشین FPV تک شات از ورزشگاه اتحاد منچستر سیتی

تور خیره کننده هواپیمای بدون سرنشین FPV تک شات از ورزشگاه اتحاد منچستر سیتی

[ad_1]

منچسترسیتی اخیراً در راس منچستر یونایتد قرار گرفت تا عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند و تیم ملی محتوای داخلی این فیلم پهپادی 3 دقیقه ای و 40 ثانیه ای شات با دید اول شخص (FPV) را منتشر کند که کل ورزشگاه اتحاد را گشت می زند.

فیلم های بدون سرنشین تک نفره به لطف موفقیت چشمگیر خلبان هواپیمای بدون سرنشین اول شخص ، جی کریستینسن ، محبوبیت خود را از دست می دهند. کریستینسن با احساس ویدئویی ویروسی خود از یک ویدیوی سالن بولینگ با یک بار مصرف در اوایل ماه مارس جامعه سینماگران را متحیر کرد. از آن زمان ، او و تیمش دو ویدیوی دیگر تولید کرده اند ، یکی شامل نمادین غذا خوردن در لس آنجلس ، Mel’s Drive-In و دیگری با حمایت مالی Mall of America که ادای احترام به اردک های توانا را بر عهده دارد.

“این فیلم 100٪ واقعی است ، بدون ترفندهای دوربین ، بدون ویرایش های مخفی ، بدون CGI – یک عکسبرداری بدون سرنشین!” کلوپ در توضیحات ویدئو می نویسد.

فیلم پهپادی یکبار مصرف FPV منچستر سیتی تقریباً به سطح کار کریستنسن نزدیک است و با توجه به فضای پهپاد و همچنین میزان حرکت ماهرانه آن در فضاهای کاملاً باز و تنگ ، در نوع خود بسیار باورنکردنی است. این پهپاد فضای عظیمی از داخل و خارج را پوشش می دهد ، که احتمالاً قدرت سیگنال کنترل کننده و هواپیمای بدون سرنشین را به محدوده خود می رساند. مشابه ویدئوی کریستینسن ، تیم محتوای منچستر سیتی با صداگذاری بر روی فیلم اصلی ، چیزی را برای گوش دادن به بینندگان به غیر از صدای بلند پروانه های هواپیمای بدون سرنشین فراهم می کند ، هرچند هیچ کسی در هیچ کجا دیده نمی شود ، این چیزی است که دوباره این ویدیوی خاص را از آنهایی که احتمالاً از آن الهام گرفته اند.

استادیوم اتحاد منچستر سیتی برای اولین بار در ژوئیه سال 2002 به عنوان خانه بازی های مشترک المنافع قبل از تبدیل شدن به استادیوم خانگی منچستر سیتی در سال 2003 برای بازدید عموم افتتاح شد. هزینه ساخت این ورزشگاه 112 میلیون پوند هزینه شد و بیش از 55000 هوادار را در خود جای داد.

منچستر سیتی پس از باخت رقبای منچستریونایتد در لسترسیتی در اوایل این هفته ، برای پنجمین بار در طول 9 سال عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد. صعود منچستر سیتی از یک تیم فراموش نشدنی خارجی به یکی از نخبه ترین تیم های جهان در طول 20 سال گذشته به علاوه یکی از نمونه های چشمگیر چرخش در این ورزش است.

گرایشهای دیجیتال خاطرنشان می کند که این باشگاه فوتبال هنوز هویت خلبان هواپیمای بدون سرنشین را که این فیلم شگفت انگیز جشن را ضبط کرده است ، فاش نکرده است ، هرچند که ظاهرا قول داده است که در روزهای آینده فیلم پشت صحنه ای را منتشر کند که به همان اندازه و بیشتر نشان می دهد.



[ad_2]

لینک منبع