طراحی مجدد دوربین سلفی ، تراشه کوچکتر FaceID در آیفون 13: گزارش

طراحی مجدد دوربین سلفی ، تراشه کوچکتر FaceID در آیفون 13: گزارش

[ad_1]

گزارش جدید ادعا می کند که اپل نه تنها قصد دارد اندازه تراشه حسگر FaceID خود را کوچک کند بلکه به اندازه “ناچ” بزرگ جلوی بالای صفحه نیز کاهش می یابد که بیشتر به لطف یک دوربین جلو طراحی شده است.

توسط مشاهده شده است MacRumors، DigiTimes گزارش کرده است که اپل قصد دارد اندازه تراشه های Vertical-Cavity Survey-Survey-Laser (VCSEL) را که در اسکنر FaceID استفاده می شود ، کاهش دهد. گزارش شده است که این حرکت برای کمک به این غول فناوری در کاهش هزینه های تولید انجام شده است زیرا تراشه های بیشتری در یک ویفر تولید می شود ، که به نوبه خود تعداد کل ویفرهای ساخته شده را کاهش می دهد.

DigiTimes همچنین یادآور می شود که با طراحی مجدد تراشه VCSEL ممکن است به اپل امکان اضافه شدن ویژگی های اضافی داده شود ، اما از حدس و گمان درباره این ویژگی ها متوقف شد.

تراشه جدید به احتمال زیاد در دستگاه های جدید آیفون و آیپد که از اواخر سال 2021 عرضه می شوند استفاده خواهد شد ، که به احتمال زیاد به معنای آینده گوشی های هوشمند آیفون 13 و آیفون 13 پرو است. همچنین این احتمال وجود دارد که نسل بعدی iPad و iPad Pro از تراشه جدید بهره مند شوند.

در گزارش قبلی ، DigiTimes اظهار داشت که اپل به لطف یک ماژول دوربین جلو که از قبل طراحی شده است ، از اندازه بریدگی آی فون آیفون را کاهش می دهد و اگرچه ممکن است اندازه ناچ نیز به دلیل تراشه VCSEL جدید کوچک شود ، اما مشخص نیست اگر در واقع این مورد باشد

تحلیلگر مشهور صنعت Ming-Chi Kuo گزارش می دهد که این بریدگی بیشتر به دلیل ماژول دوربین جلوی جدید کوچک می شود. مطابق MacRumors:

برای چرخه آیفون 13 آینده در 2H21 ، ما یک نسخه کاملاً یکپارچه از سیستم نور ساختاریافته موجود را پیش بینی می کنیم ، که باعث می شود مدتها در انتظار بریدگی بریدگی باشید. در عقب ، ما پیش بینی نمی کنیم که اپل میزان استفاده از سنسور 3D Lidar را فراتر از مدل های Pro گسترش دهد.

برای چرخه محصول 2H22 ، ما پیش بینی یک تغییر معماری از نور ساختار یافته به زمان پرواز را داریم ، که باعث می شود ردپایی حتی کوچکتر باشد. بر اساس گفتگوهای صنعت ما ، فکر نمی کنیم که نور ساختاری در زیر صفحه نمایش برای استقرار گسترده در 2H22 آماده باشد. ما همچنین تصویب اثر انگشت زیر شیشه را که احتمالاً در آیفون های 2H21 اضافه شده است ، به عنوان یک بادگیر ساختاری برای محتوای سنجش سه بعدی اضافی در اپل مشاهده می کنیم و می تواند از ویژگی های امنیتی آینده باشد.

با این خبر ، به نظر می رسد که گرچه تا سال 2022 هیچ تغییر عمده ای در ضبط تصویر در خط تلفن های هوشمند پیش بینی نشده است ، آیفون 13 هنوز هم تفاوت های زیادی را با آیفون 12 فعلی مشاهده خواهد کرد. اوایل هفته جاری ، گزارشی ادعا کرد که آیفون 13 و 13 Pro به طور قابل توجهی ماژول های دوربین عقب بزرگتری را می بیند ، اما در حالی که بزرگتر هستند ، اما از قسمت عقب دستگاه نیز بیرون نمی زنند. این گزارش شایعه قبلی را تقویت می کند مبنی بر اینکه تغییرات در آرایه های دوربین عقب احتمالاً در دستگاه نسل بعدی اپل وجود دارد.

در داستانی از ژانویه ، DigiTimes همچنین گزارش داد که کل صفحات آیفون 13 دارای فناوری تثبیت کننده تغییر سنسور هستند ، این ویژگی در حال حاضر فقط در iPhone 12 Pro Max موجود است.



[ad_2]

لینک منبع