Fujifilm X-E4 آخرین حسگر X-Trans IV است: گزارش

Fujifilm X-E4 آخرین حسگر X-Trans IV است: گزارش

[ad_1]

براساس گزارش جدید ، فوجی فیلم X-E4 که در ژانویه اعلام شد ، آخرین دوربین فوجی فیلم است که از سنسور X-Trans IV این شرکت استفاده می کند. این سنسور ابتدا در X-T3 معرفی شد و بعداً طی سه سال گذشته به چندین دوربین دیگر راه یافت.

مطابق با FujiRumors، فوجی فیلم دیگر از سنسور X-Trans IV که قلب Fujifilm X-T3 ، X-T30 ، X-Pro3 ، X100V ، X-T4 ، X-S10 است اخیراً از X-E4 استفاده نخواهد کرد. X-Trans IV نسل چهارم Fujifilm CMOS با پشتیبانی 26.1 مگاپیکسلی است که به گفته شرکت ، آرایه فیلتر رنگی منحصر به فرد X-Trans را برای کاهش رنگهای کاذب و کاذب بدون نیاز به فیلتر کم گذر نوری ادغام کرده است. این ترکیب با ساختار نور پس زمینه خود باعث کاهش سطح نویز و افزایش کیفیت تصویر می شود.

هنگامی که X-Trans IV برای اولین بار به عنوان بخشی از نسخه X-T3 اعلام شد ، فوجی فیلم توانایی خود را برای گسترش محدوده استاندارد ISO خود به ISO 160 ، که قبلا فقط از طریق ISO توسعه یافته در دسترس بود ، تبلیغ کرد. دامنه ISO محلی 160 تا 12،800 می تواند در پایین ترین سطح جدید به ISO 80 و به عنوان بالاترین سطح استاندارد ISO 51،200 افزایش یابد.

سنسور X-Trans IV | فوجی فیلم

در حالی که این سنسور از زمان معرفی سال 2018 میلادی به عنوان هسته اصلی چندین دوربین دوست داشتنی Fujifilm عمل کرده است ، این گزارش جدید ادعا می کند که این شرکت قرار است آن را پشت سر بگذارد ، به این معنی که X-E4 آخرین دوربین Fujifilm خواهد بود که از آن استفاده می کند.

در مصاحبه بالا که ماه گذشته منتشر شد ، مدیر محصول فوجی فیلم Takashi Ueno خاطرنشان می کند که تمرکز فوجی فیلم بر روی نسخه XF18mm f / 1.4 “وضوح” بود ، که شایعات فوجی گزارش ها اشاره ای به وجود دوربین های مگاپیکسلی بالاتر در آینده است. با توجه به گزارشی مبنی بر اینکه فوجی فیلم قرار است سنسور 26.1 مگاپیکسلی را پشت سر بگذارد ، امید این است که به زودی یک سنسور با همان عملکرد اما با وضوح بالاتر نیز ارائه شود.

متأسفانه بعید به نظر می رسد امسال چنین حسگری و دوربین جدیدی ارائه شود ، شایعات فوجی در گزارش جداگانه ای از اوایل هفته ادعا می کند. طبق شایعات ، Fujifilm هیچ دوربین جدید سری X برای بقیه سال 2021 منتشر نخواهد کرد ، که کاملاً چرخش فعالیت شرکت در اوایل سال است زیرا نه تنها X-E4 ، بلکه GFX100S و چند لنز از جمله 18 میلی متر f / 1.4 فوق الذکر.



[ad_2]

لینک منبع