جارد پولین یک کتاب عکس 256 صفحه ای برنی سندرز را تأمین مالی می کند

جارد پولین یک کتاب عکس 256 صفحه ای برنی سندرز را تأمین مالی می کند

[ad_1]

در سال 2019 ، Jared Polin ، عکاس و YouTuber – همچنین به عنوان FroKnowsPhoto شناخته می شود – به منظور مستند کردن مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سناتور برنی سندرز ، پاس دسترسی کامل به مدت 48 ساعت دریافت کرد. او به دنبال پشتیبانی از Kickstarter برای آنچه در حدود 100 عکس در یک کتاب 256 صفحه ای نشان می دهد ، است.

پولین می گوید که “کتاب عکس برنی” خوانندگان را در پشت صحنه مبارزات انتخاباتی سندرز ، که شامل یک سفر آغاز شده در آیووا است ، به دنور می برد ، جایی که سندرز با جمعیت 10 هزار طرفدار ملاقات می کند ، سپس در لس آنجلس جایی که سندرز و الکساندریا اوکاسیو -کورتز میزبانی یک رالی در ساحل ونیز بود ، و در همان جایی که در آیووا آغاز شد ، قبل از انتخابات مجلس ایالت به پایان رسید.

پولین می گوید: “در مجموع ، من بیش از 3000 تصویر را ثبت کردم و توانستم آن را ویرایش کنم و به” بهترین و بهترین آقا “تبدیل کنم. “کتاب نهایی تقریباً 100 عکس از جاده را شامل خواهد شد.”

پولین می گوید وقتی یک کتاب عکس می خواند ، همیشه خودش را می خواهد که بخواهد درباره عکس و اینکه عکاس هنگام گرفتن آن چه فکری می کند بیشتر بداند. او امیدوار است که با کتاب عکس خود این نیاز را برطرف کرده باشد.

“من همیشه می خواهم بیشتر بدانم. می خواهم بدانم که عکاس در آن لحظه چه فکری می کرد. می خواهم بدانم در پشت صحنه چه می گذرد ، می خواهم به ذهن آنها بروم. به همین دلیل تصمیم گرفتم یک تفسیر صوتی صفحه به صفحه توسط خودم اضافه کنم که شما می توانید از طریق کد QR به آن دسترسی پیدا کنید ، به شما امکان می دهد در هر زمان و به صورت پادکست یا جریان را از هرجای دنیا بارگیری کنید. ” پولین می گوید

طول این کتاب با عرض سخت 14 اینچ و عرض 10.5 اینچ و حدود 256 صفحه خواهد داشت ، دارای حدود 100 عکس است و وزن آن بیش از شش پوند خواهد بود. هر گسترش دو صفحه ای 14 در 21 اینچ خواهد بود که به Polin اجازه می دهد با یک خونریزی کامل ، لبه به لبه ، بدون برش چاپ کند.

در راه اندازی Kickstarter ، که در 7 آگوست 2021 خاتمه می یابد ، پولین می گوید که این کتاب برای چاپ با چاپگری که در ایتالیا امن کرده است آماده شده است ، اما به گفته برنی ، او دوباره “درخواست شما پشتیبانی مالی.”

به همین منظور ، Polin چندین نسخه چاپی امضا شده با نسخه محدود در اندازه های مختلف و همچنین مشوق های دیگر را ارائه می دهد. قیمت این کتاب قرار است 60 دلار به علاوه 15 دلار برای حمل و نقل باشد. می توانید تمام گزینه های پشتیبانان را در صفحه Polin’s Kickstarter مشاهده کنید.


سلب مسئولیت: اطمینان حاصل کنید که در مورد هرگونه پروژه تأمین مالی جمعی که قصد پشتیبانی آن را دارید ، تحقیق خود را انجام دهید. در حالی که هدف ما فقط مشارکت در مشاغل معتبر و قابل اعتماد است ، اما همیشه این امکان وجود دارد که هنگام پشتیبانی از هرگونه پروژه سرمایه گذاری گسترده ، پول خود را از دست دهید.


اعتبار تصویر: همه عکسهای جارد پولین و استفاده مجاز.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.