سلاح های ضد پهپادی که در بروکسل از Biden محافظت می کنند

سلاح های ضد پهپادی که در بروکسل از Biden محافظت می کنند

[ad_1]

رئیس جمهور بایدن دیروز با پادشاه بلژیک فیلیپ در کاخ سلطنتی در بروکسل دیدار کرد و نیروهای امنیتی در منطقه با سلاح های ضد پهپادی با ظاهری دیوانه مشاهده شدند تا از عکس های هوایی گرفته تا سو assass قصد با فن آوری بالا جلوگیری کند.

نیویورک تایمز عکاس کارکنان داگ میلز عکس فوق را ثبت کرده است از نگهبانان امنیتی که بیشتر به نظر می رسید برای تهاجم بیگانگان آماده هستند.

اسلحه ای شبیه بازوکا که توسط نگهبان سمت چپ نگه داشته می شود سیستم ضبط هواپیمای بدون سرنشین دستی SkyWall Patrol است که توسط یک شرکت انگلیسی به نام OPENWORKS Engineering ساخته شده است. این یک گلوله را شلیک می کند (با هدف قرار دادن کمکی) که به داخل یک شبکه منبسط می شود و هواپیمای بدون سرنشین هدف را به صورت فیزیکی می گیرد و با استفاده از چتر نجات آن را به سلامت به زمین می اندازد.

OPENWORKS می نویسد: “این هواپیما از هوا فشرده شده برای پرتاب یک پرتابه تا هواپیمای بدون سرنشین استفاده می کند ، پس از آنکه اپراتور آن را با استفاده از SmartScope آن هدف قرار داد ، که سرعت و برد هواپیمای بدون سرنشین را جبران می کند.” “سلاح های معمولی معمولاً نتوانند پهپاد را ناتوان کنند و پاسخ متناسبی به تهدید هواپیمای بدون سرنشین نمی دهند و همچنین در صورت استفاده در مجاورت جمعیت زیاد می توانند شرایط را تشدید کنند.”

در اینجا ویدئویی مشاهده می کنید که آزمایش میدانی زنده گشت SkyWall Patrol را نشان می دهد:

نگهبان در وسط یک DroneGun Tactical توسط شرکت استرالیایی DroneShield را در دست دارد. این سلاح می تواند سیگنال های مورد استفاده برای کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را از فاصله بیش از یک مایل دور کند. پس از برخورد با پرتو گیر ، یک هواپیمای بدون سرنشین هدفمند به طور خودکار به صورت عمودی فرود می آید یا به کنترل از راه دور یا محل شروع خود باز می گردد.

DroneShield می نویسد: “DroneGun Tactical یک اقدام مقابله ای بسیار موثر UAS است که برای عملکرد دو دست و شکست در برد دور طراحی شده است.” “این محصول شامل آنتن های جهت دار با کارایی بالا در طراحی سبک سبک تفنگ مقاوم است. دارای یک رابط کاربری کنترل پنل بصری برای انتخاب و درگیر کردن دامنه فرکانس های مسدود کردن برای شکست هدف.

“DroneGun Tactical یک اقدام مقابله ای ایمن در برابر طیف گسترده ای از تهدیدات UAS (به عنوان مثال هواپیماهای بدون سرنشین) فراهم می کند ، بدون اینکه آسیبی به مدل های معمول UAS یا محیط اطراف وارد شود.”

در اینجا یک ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد که DroneGun Tactical را “در عمل” نشان می دهد:

از آنجا که هواپیماهای بدون سرنشین به طور فزاینده ای در بین مصرف کنندگان و متخصصان محبوب شده اند ، علاقه به مقابله با خطرات معرفی شده توسط آنها افزایش یافته است. علاوه بر این دو سلاح خالدار که تا حدودی مورد استقبال تجاری قرار گرفته اند ، ایده هایی که در سال های اخیر پدید آمده اند از لیزرهایی که هواپیماهای بدون سرنشین را سرخ می کنند تا عقاب های آموزش دیده که آنها را سرنگون می کنند شامل می شود.

بنابراین هشدار داده می شود: اگر هرگز سعی کنید قانون را با پرواز هواپیمای بدون سرنشین در منطقه پرواز ممنوع ، به ویژه منطقه اشغال شده توسط سران کشورها یا جمعیت زیادی ، ممکن است یکی از این سلاح ها در دسترس باشد تا دستگاه شما را خنثی کند یا آن را داشته باشد مقامات را به سمت خود برگردانید.


اعتبار تصویر: عکس توسط داگ میلز و استفاده مجاز



[ad_2]

لینک منبع