شیائومی سه مدل گوشی هوشمند را با دوربین های عظیم ثبت اختراع می کند

شیائومی سه مدل گوشی هوشمند را با دوربین های عظیم ثبت اختراع می کند

[ad_1]

طبق گزارشی از LetsGoDigital، شرکت چینی تلفن های هوشمند شیائومی سه طرح جدید تلفن هوشمند را با آرایه های دوربین عظیم در همکاری با سامسونگ ثبت کرده است.

سه حق ثبت اختراع جدید توسط اسناد نرم افزاری موبایل شیائومی در مارس سال جاری (2021) با اسناد و مدارک مربوط به حق ثبت اختراع در 11 ژوئن ثبت شد به نظر می رسد اولین گوشی در این لیست پیشرفته ترین مدل با طراحی است و از Samsung Galaxy S21 الهام گرفته شده است. دوربین ها در سمت چپ بالای دستگاه قرار دارند و تقریباً 1/2 طول تلفن را می کشند. لنزهای دوربین با یک فلاش نواری باریک در سمت چپ لنزهای انباشته شده به صورت عمودی قرار می گیرند.

نمودارهای ثبت اختراع همچنین نشان می دهد که به نظر می رسد یک میکروفون کوچک در بالای دوربین های پشت قرار دارد و یک دوربین سوراخ دار در جلوی سیستم قرار داده است. جالب اینجاست که شیائومی برای این مدل گوشی خاص ، جلد پشتی را نیز ثبت کرده است که شامل برش طولانی ساخته شده برای قرار دادن سیستم دوربین بزرگتر است که در مقایسه با بقیه پنل پشتی دستگاه کمی بیرون زده است.

دستگاه بعدی که در اسناد ثبت اختراع گنجانده شده است ، طرحی مشابه Xiaomi Mi 11i را با یک جزیره دوربین بیضی شکل شامل دو لنز دوربین بزرگ و یک لنز کوچکتر در بین آنها نشان می دهد. مستطیل روی طرح در حال حاضر ناشناخته مانده است اما احتمالاً از نوع فلش سیستم است یا به طور بالقوه یک لنز بزرگنمایی است.

آخرین مدل تفصیلی در اسناد ثبت اختراع ، طرحی بسیار ساده و آشنا را نشان می دهد که احتمالاً به عنوان یک نسخه “Lite” با سیستم های دوربین متشکل از یک دوربین بزرگ ، و دو دوربین کوچکتر که دقیقاً در زیر دوربین بزرگتر قرار گرفته اند ، در نظر گرفته شده است. فلاش این سیستم از طراحی کشیده ای که در زیر جزیره دوربین قرار گرفته استفاده می کند و مانند دو مدل دیگر ، یک دوربین به سبک سوراخ سوراخ دار در قسمت جلوی آن قرار دارد.

جزئیات باقیمانده در مورد این سه دستگاه تا حدودی محدود است – سند کامل حق ثبت اختراع تلفن هوشمند Xiaomi 2021 را می توانید در اینجا بخوانید LetsGoDigital – و مشخص نیست که شیائومی چه زمانی یا حتی اگر این تلفن های جدید را منتشر کند زیرا شایعاتی مبنی بر اتخاذ طراحی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش در موج بعدی دستگاه ها توسط این شرکت وجود دارد.


اعتبار تصویر: ماکت های ثبت اختراع توسط LetsGoDigital و در رهنمودهای انتشار استفاده می شود.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.