این تقویم نجوم جزئیات مهمترین رویدادهای نجومی تا سال 2022 را بیان می کند

این تقویم نجوم جزئیات مهمترین رویدادهای نجومی تا سال 2022 را بیان می کند

[ad_1]

کسانی که می خواهند از آسمان شب عکاسی کنند می توانند از تکنیک های مشترک در همه عکاسی از مناظر استفاده کنند ، اما هنوز هم باید بدانند اجسامی که می خواهند در آسمان شب ثبت کنند چه زمانی و در کجا اتفاق می افتد. برای کمک به آن ، راهنمای تلسکوپ راهنمای نجوم و تقویم رویدادهای 2021-2022 خود را منتشر کرده است که شامل بهترین چیزهایی است که می توان در آسمان شب مشاهده کرد.

مطابق با راهنمای تلسکوپ، “تقریباً هر شب می توانید در آسمان شب چیزهای دیدنی ببینید ، اما هر ساله برخی از وقایع آسمانی نادر و غیرقابل قبول رخ می دهد.” راهنمای رایگان باید به عکاسان نجومی جدید و فصلی کمک کند تا برنامه ریزی کنند تا بهترین رویدادهای نجومی و ستاره ای را که از هم اکنون تا پایان 2022 اتفاق می افتد ، ببینند.

راهنمای تلسکوپ دارای یک نسخه وب کاملاً کاربردی علاوه بر PDF زیر برای هر کسی که می خواهد مطالب آن را مرور کند اما نمی خواهد فایل را در رایانه خود بارگیری کند.

از اول ژوئیه تا 23 ، ونوس و مریخ پس از غروب خورشید با نزدیک شدن سیارات به یکدیگر ، به راحتی برای غرب قابل مشاهده خواهند بود. این دو سیاره با چشم غیر مسلح قابل مشاهده خواهند بود ، اما با یک تلسکوپ می توان با روشن شدن شکاف بین آنها بسیار واضح تر آنها را دید. از 11 تا 12 آگوست ، دوش شهابی Perseid یک نمایش خارق العاده دیگر را به نمایش می گذارد ، به محض اینکه هوا تاریک شود در 11 یازدهم به سمت شمال و شرق شروع می شود.

طبق راهنما ، می توان در اوج رویداد هر ساعت حدود 100 شهاب سنگ را در آسمان شب مشاهده کرد. راهنمای تلسکوپ همچنین بیان می دارد که برای استفاده بیشتر از هر یک از این وقایع آسمانی ، بهتر است سعی کنید از چراغ های روشن شهر دور شوید.

25 اکتبر منظره ای دست نیافتنی از سیاره عطارد را در افق پایین شرقی درست قبل از طلوع خورشید ارائه می دهد ، در حالی که تقریباً در همان زمان ، ناهید در آسمان شب جنوب غربی قابل مشاهده است.

18 و 19 نوامبر ماه گرفتگی جزئی خواهد بود ، زیرا نیمه دوم سال 2021 در کارتها ماه گرفتگی کامل وجود ندارد. راهنمای تلسکوپ می گوید که این کسوف جزئی جزئی تقریباً به همان خوبی است ، زیرا 97 درصد پوشش دیسک را شامل می شود. بنابراین در حالی که “جزئی” است ، بیشتر یک رویداد کامل گرفتگی است.

6 و 8 دسامبر یک رویداد هلال ماه و سیارات را نشان می دهد که سه گیاه در گرگ و میش شب می توانند مشاهده شوند: زهره ، زحل و مشتری. فاصله این سیارات در آسمان شب بسیار مساوی خواهد بود و ماه در طول این رویداد سه روزه از هر یک از آنها عبور می کند.

برای دیدن رویدادهای مهم مهم دیگر تا سال 2021 و 2022 ، راهنمای نجوم و تقویم رویدادها از راهنمای تلسکوپ در اینجا برای بارگیری رایگان موجود است



[ad_2]

لینک منبع

2 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.