عکس Orangutan Wins Nature TTL عکاس سال 2021

عکس Orangutan Wins Nature TTL عکاس سال 2021

[ad_1]

مسابقه Nature TTL Photographer of the Year 2021 برندگان خود را اعلام کرد که شامل 9 موضوع هستند. این مسابقه به میزبانی Nature TTL ، یک آموزش آنلاین عکاسی و یک منبع آموزشی با موضوع عکاسی از حیات وحش و منظره برگزار می شود.

این سازمان سال گذشته مسابقه عکاسی خود را آغاز کرد و در سال 2021 نیز با دور دیگری بازگشت. امسال ، این مسابقه بیش از 8000 اثر از عکاسان طبیعت در سراسر جهان دریافت کرده است که برای کسب عنوان “عکاس سال TTL سال 2021” و جایزه بزرگ 1500 پوند (2120 دلار) رقابت کردند.

دسته بندی های این مسابقه به شرح زیر تقسیم شد: رفتار حیوانات ، تله های دوربین ، مناظر ، دنیای کوچک ، آسمان شب ، حیات وحش شهری ، پرتره های وحشی و یک دسته جدید زیر 16 سال که عنوان جوان عکاس طبیعت سال 2021 را یدک می کشید.

رفتار حیوانات

© توماس ویجیان / رفتار حیوانات و برنده کلی حیوانات طبیعت TTL
عنوان تصویر: جهان رو به زیر است

عکاس توماس ویجیان به عنوان برنده رده “رفتار حیوانات” و همچنین برنده کلی این مسابقه شناخته شد. او برای پرتره خود از یک اورانگوتان در حال بالا رفتن از درخت وارونه عنوان “طبیعت TTL عکاس سال 2021” و جایزه بزرگ را دریافت کرد. این دومین مسابقه ای است که ویجیان امسال به لطف این عکس برنده شده است ، زیرا او همچنین در جوایز جهانی عکاسی طبیعت 2021 که در ماه مارس اعلام شد ، دارای افتخارات برتر است

ویل نیکلز ، بنیانگذار Nature TTL ، تصویر ویجیان را بسیار بی نظیر توصیف کرد و خاطرنشان کرد که بلافاصله در هیئت داوران برجسته شد. نیکلز می گوید: “دیدگاه و ترکیب منحصر به فرد به این معنی است که شما بلافاصله می خواهید بفهمید دقیقاً به چه چیزی نگاه می کنید.”

این عکس برای ویجیان معنی دار است زیرا جمعیت اورانگوتان به دلیل جنگل زدایی توسط انسان بسیار کاهش یافته است.

ویجایان توضیح می دهد: “درختان بالای 1000 سال – که سرمایه اصلی سیاره ما هستند – برای مزارع روغن نخل قطع می شوند.” “به عنوان انسان ، ما گزینه های زیادی برای جایگزینی روغن داریم ، اما اورانگوتان ها گزینه دیگری به جز از دست دادن خانه خود ندارند.”

ویجیان می گوید که من از این افتخار قدردانی می کنم ، که این فرصت را به او داده است تا آگاهی بیشتری در مورد این موضوع به اشتراک بگذارد.

تله های دوربین

© جان فرمستون / برنده تله دوربین TTL طبیعت
عنوان تصویر: موش چوبی مصنوعی

جان فرمستون با عکس خود با عنوان برنده این دسته شد موش چوبی مصنوعی. گرفتن با یک نیکون D3300 و یک فلاش خارج از دوربین ، که در پشت ماوس قرار داشت ، او یک تصویر کوچک از سوژه خود را در یک تکه از جنگل های کوچک درست در پشت خانه خود ایجاد کرد.

مناظر طبیعی

© جی رود / برنده مناظر طبیعت TTL
عنوان تصویر: درخت زندگی

عکس منظره مینیمالیستی جی رود ، با عنوان درخت زندگی، در رده “چشم اندازها” برنده شد.

“معلق در زمان؛ احساس انتظار این وادی را فرا گرفته است که به نظر می رسد برای هزار سال هیچ اتفاقی نیفتاده است. “روده می گوید ، تصویر پیروزی خود را توصیف می کند. بستر خشک رودخانه تساوچاب ، در نامیبیای مرکزی ، شبیه درخت خار شتر تنها و سایه آن است.

جهان کوچک

© جیمز گیفورد / برنده طبیعت کوچک TTL طبیعت
عنوان تصویر: رقص موریانه ها

این عکس انتزاعی توسط جیمز گیفورد در گروه “جهان کوچک” برنده شد. این تصویر موریانه های در حال رشد قارچ را نشان می دهد که در حال رقصیدن هستند ، زیرا در اطراف عکاس ازدحام می کنند. گیفورد توضیح می دهد که پادشاهان و ملکه های آینده این مستعمرات موریانه ها لانه خود را با “پرواز عروسی” ترک می کنند ، جایی که بالهای خود را لحظه ای بعد از دست می دهند ، و بیشتر آنها در تلاش برای ایجاد یک مستعمره جدید خود موفق نیستند. این عکس صدها عکس گرفته است زیرا ترکیب ترکیب پیچیده است ، به خصوص با موریانه ها در سراسر او که می خزد ، اما “در نهایت ارزش آن را داشت.”

آسمان شب

© Ivan Pedretti / Nature TTL برنده آسمان شب
عنوان تصویر: چشم

چشم مرموز در عکس برنده ایوان پدرتی ، شکل گیری سنگهایی است که در ساحل اوتاکلویو ، نروژ پیدا شده است. عکاس همچنین نورهای شمالی را در تصویر خود گنجانده است ، که نور ملایمی را بر روی منظره می افکند. پدرتی از Sony A7R II با لنز Sony 16-35mm f / 2.8 با نوردهی طولانی مدت 20 ثانیه استفاده کرد.

زیر آب

© گرانت توماس / برنده زیر آب طبیعت TTL
عنوان تصویر: کشتی فضایی Manta

تصویر برنده گرانت توماس ، با عنوان کشتی فضایی مانتا، در حالی که عکاس خود را صاف بر روی شن و ماسه قرار می داد و یکی از پرتوهای مانتا را که در حالی که از یک قوطی موجودات پلانکتونی تغذیه می کرد ، حلقه می زد ، شلیک شد. بعد از لحظه ای ، موجود دریایی به اندازه کافی دور شد تا عکاس بتواند این عکس را ثبت کند. گرانت توضیح می دهد که پرتوهای مانتا “تغذیه کننده فیلتر” هستند ، به این معنی که آنها برای دوام آوردن خود مقدار زیادی پلانکتون و سخت پوستان کوچک مصرف می کنند و مالدیو “تنها مکانهایی در جهان است که می توانید با این حیوانات باشکوه شبانه غواصی کنید. “

حیات وحش شهری

© Kallol Mukherjee / برنده حیات وحش شهری TTL طبیعت
عنوان تصویر: اعضای خانواده بالدار

عکس برنده کالول موکرجی ، با عنوان اعضای خانواده بالدار، رابطه هماهنگ بین انسان و حیات وحش را نشان می دهد ، زیرا دو پرستو انباری درست در داخل مغازه ای در هیمالیا لانه خود را می سازند که در آن از شر حیوانات وحشی در امان هستند. عکاس توضیح می دهد که این پرندگان “به عنوان الهه ثروت و ثروت” مورد احترام هستند و به همین دلیل حتی با وجود همه ناراحتی ها و مزاحمت های ناشی از پرندگان ، با کمال میل پذیرفته می شوند.

پرتره های وحشی

© Dennis Stogsdill / برنده پرتره های وحشی طبیعت TTL
عنوان تصویر: خرس قطبی خواب آلود

عکس صلح آمیز یک خرس قطبی خواب ، که توسط دنیس استوگسدیل گرفته شده است ، به برنده گروه “پرتره های وحشی” اهدا شد. از این خرس در سوالبارد ، نروژ عکس گرفته شد ، در حالی که عکاس از یک پشته بالا رفته بود و تصمیم گرفت لحظه ای استراحت کند و متوجه پس زمینه زیبا و نرم آسمانهای بعد از ظهر شد که در پشت خرس قطبی در حال چرت زدن تشکیل شده بود.

کمتراز 16

© توماس ایستبربروک / برنده طبیعت TTL زیر 16 سال
عنوان تصویر: برای انتخاب خراب شد

توماس پاستور بوك ، عكاس 13 ساله از انگلستان ، با تصوير برنده خود از يك شاهين گاوزبان كه با يك غر زدن غول پيكر مقابله مي كند ، با كنتراست كامل پرندگان در برابر نور ، “عكاس جوان طبيعت TTL سال 2021” لقب گرفت. آسمان ایجاد یک جو بدخلق ایستبربروک همچنین جایزه کوپن دوربین 250 پوند (353 دلار) را دریافت کرد.

بقیه نفرات دوم هر گروه را می توان در گالری برنده Nature TTL مشاهده کرد. این سازمان همچنین اعلام کرده است که مسابقه 2022 اواخر امسال افتتاح می شود و هر عکاس علاقه مند می تواند برای به روزرسانی های آینده در وب سایت ثبت نام کند.


اعتبار تصویر: همه عکسها به صورت جداگانه اعتبار و مجوز از Nature TTL ارائه شده است.



[ad_2]

لینک منبع