مزایای جدید مک بوک های 14 اینچ و 16 اینچ که در WWDC 2021 انتظار می رود: گزارش

مزایای جدید مک بوک های 14 اینچ و 16 اینچ که در WWDC 2021 انتظار می رود: گزارش

[ad_1]

یک تحلیلگر معتبر صنعت با تکرار گزارش های قبلی مبنی بر اینکه اپل هفته آینده در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی (WWDC) همراه با نسخه های جدید سیستم عامل های خود ، لپ تاپ های جدید 14 و 16 اینچی MacBook Pro را اعلام خواهد کرد.

دن ایوز، یک تحلیلگر برای مدیریت ثروت بزرگ و شرکت مشاوره Wedbush ، به سرمایه گذاران گفته است که طبق گزارش در مورد 9to5Mac. همانطور که توسط مارک گورمن از بلومبرگ ذکر شده است ، ایوز می گوید که او انتظار دارد مدل های جدید از سیلیکون اپل تغذیه کنند و از درگاه های اختصاصی مانند MagSafe و کارت خوان SD بهره مند شوند. در ماه ژانویه ، گورمن از این مدل ها به عنوان نسخه های “اصلاح همه چیز” رایانه ها نام برد و حتی TouchBar را از بین برد. برخی شایعات حاکی از آن است که گوشی های Pro MacBook جدید از همان اندازه بدنه کلی برخوردارند ، اما به لطف حاشیه های به حداقل رسیده ، از نمایشگر بزرگتری برخوردار هستند.

در حالی که سخت افزارهای جدید معمولاً با برخی ظرفیت ها در WWDC اعلام می شوند ، این رویداد عمدتاً متمرکز بر نرم افزار است و طرفداران انتظار دارند مقدار زیادی سخت افزار جدید مانند این موارد جدید MacBook و همچنین iMac یا Mac Pro حرفه ای تر مورد انتظار قرار گیرند. (یا یک نسخه جدید در اندازه کامل یا نسخه “مینی” شایعه) ، باید انتظارات را تعدیل کند. در اوایل ماه ژانویه ، گورمن گزارش داد که iMac شاهد طراحی مجدد است و در حالی که این شایعه در iMac های جدید که در ماه آوریل اعلام شد ، به بار نشست ، بسیاری از این که طرح تازه شده هنوز برجسته “چانه” iMac است ناامید شدند. مشخص نیست که آیا این مدل در رده بالاتر iMac نیز وجود دارد یا اینکه در عوض با طرحی که از Pro XDR Display تقلید می کند به بازار عرضه خواهد شد.

روز دوشنبه ، اپل hashflag جدید WWDC 21 سفارشی را به توییتر اضافه کرد که نمادی از انگشت شست را نشان می دهد ، نوعی اتصال iMessage را نشان می دهد.

نمودار رسمی اپل برای رویداد زیر همچنین برجسته سازی آیکون نگاری iMessage را نشان می دهد و اعتبار بیشتری به این انتظار می افزاید:

اطلاعات اندکی در مورد انتظارات از منظر نرم افزار به بیرون درز کرده است ، اما انتظار می رود این شرکت نسخه های جدید iOS ، watchOS ، tvOS و macOS را اعلام کند. برخی انتظار دارند نوعی تغییرات عمده در iOS در iPad وجود داشته باشد ، زیرا iPad Pro مجهز به M1 اخیراً اعلام شده است ، اما اطلاعات بسیار کمی از منابع معتبر برای پشتیبانی از این گمانه ها وجود دارد.



[ad_2]

لینک منبع