این اولین ویدیویی است که به طور کامل از سیانوتیپ های پردازش دستی ساخته شده است

این اولین ویدیویی است که به طور کامل از سیانوتیپ های پردازش دستی ساخته شده است

[ad_1]

اد کار ، عکاس و فیلمساز ، به تازگی ویدئویی را تکمیل کرده است که در آن هر فریم با دست چاپ شده است. او می گوید که معتقد است اولین بار است که کسی از ابتدا تا انتها به طور انحصاری از سیانوتیپ ها ویدیویی می سازد.

کار می گوید PetaPixel که او برای ساخت یک موزیک ویدیو برای Tycho Jones و Globe Town Records استخدام شده است که به دلیل روند انیمیشن منحصر به فردش مستقیماً با او تماس گرفتند. او می گوید که در این پروژه به وی آزادی کامل خلاقیت داده شده است و در نتیجه ، این ویدئو به صورت موضوعی با پرندگان و ارتباط آنها با فرهنگ و تغییر اقلیم سروکار دارد.

کار توضیح می دهد: “عملکرد هنری من کاملاً خوب است ، از این رو که من فرایندهای عکاسی را در انیمیشن تطبیق می دهم ، در عین حال از طریق چاپ ، تکنیک های جدید انیمیشن را نو می کنم.” “من قبلاً با استفاده از سیانوتیپ انیمیشن تهیه کرده بودم ، اما فقط توالی مختصر – هرگز یک ویدیو کامل. در گذشته ، من با استفاده از چاپ لومن ، فتوگرام تاریکخانه و چاپ روی مواد طبیعی ، انیمیشن ایجاد کرده ام. به عنوان مثال ، من در حال حاضر در حال ساخت یک انیمیشن درباره تغییرات آب و هوایی هستم که روی خاک چاپ شده است ، کلیپ های آن را می توان در اینستاگرام من مشاهده کرد. “

محصول نهایی Carr ترکیبی از فرایندهای دیجیتال و آنالوگ است و مراحل مختلفی را می طلبد. او می گوید که فیلم اولیه را در Canon 650D DSLR با لنز 10-22 میلی متر با سرعت 24 فریم بر ثانیه در Full HD گرفته است ، اما فیلم به پایان رسیده در تصاویر آرشیوی کتابخانه شخصی او نیز مخلوط می شود.

برای انتقال از دیجیتال به آنالوگ و بازگشت دوباره ، کار ابتدا فیلم را با استفاده از Final Cut Pro به فریم های جداگانه تقسیم کرد ، به این معنی که در هر ثانیه فیلم 24 JPEG منفرد می گرفت.

کار می گوید: “در مجموع ، این منجر به بیش از پنج هزار JPEG فردی شد.” “سپس این موارد با چاپ آنها روی استات A4 برای استفاده در فرآیند سیانوتیپ (9 فریم در هر صفحه A4) به نگاتیو دیجیتال تبدیل شدند.”

او توضیح می دهد که سیانوتایپ ها روی Goldline Watercolor Studio Paper چاپ شده اند: “200 گرم در 90 پوند ، فشار سرد ، بدون اسید”.

او می گوید: “همانطور که در فیلم می بینید ، این کاغذ آبرنگ دارای بافت است و در کادرهای جداگانه ضبط شده است.”

پوشش سیانوتیپ ها به صورت دسته جمعی.
توسعه شستشو

همانطور که انتظار می رفت ، پردازش سیانوتیپ ها سخت ترین قسمت بود.

“این یک ماه طول کشید ، پر از اشتباه و تغییر و اشتباه. از آنجا که سیانوتیپ می تواند به مرور زمان مه بزند ، من مجبور شدم کاغذها را به صورت دسته ای بپوشانم ، آنها را یک شب بگذارم تا خشک شوند ، و روز بعد افشا و توسعه پیدا کنم. به طور معمول ، من روزانه حدود 100 صفحه A4 را می پوشم ، فقط با استفاده از یک لایه محلول سیانوتیپ. من اجازه می دهم که آنها خشک شوند و منفی های دیجیتال را روی آنها بچسبانم. »

قرار گرفتن در معرض سیانوتیپ ها.

“اینها روز بعد روی تخت UV با مقیاس وسیع و به صورت دسته های 25 تایی چاپ شدند. سپس آنها را در همان روز می شستم ، با استفاده از دو حمام آب ثابت (به جای دویدن برای صرفه جویی در مصرف آب) و مستقیماً با سرکه سفید پاشش می کردم برای حفظ صدای میانی به طور کلی من حدود 580 برگ چاپ کردم ، 9 فریم در هر برگ ، بنابراین تقریباً 5000 فریم جداگانه »، او ادامه می دهد.

سیانوتیپ ها بعد از شستشو.

او می گوید: “به دنبال این ، هر فریم را با یک اسکنر رومیزی دیجیتالی کردم ، آنها را در لایت روم برش دادم ، و سپس آنها را در جدول زمانی موسیقی ویدیویی قرار دادم.”

در طول دو ماه و نیم – ماه اول اختصاص به فیلمبرداری و جمع آوری تصاویر سهام بود – به طور متوسط ​​شش روز در هفته به طور تمام وقت کار می کرد ، کار به آرامی فیلم پایان یافته را جمع آوری کرد.

او می گوید: “روند کار من بسیار پر زحمت است و بنابراین کمی بیشتر از سازندگان فیلم معمولی طول می کشد.”

“با کار من با موضوعاتی مانند تغییر اقلیم و استفاده از روشهای پایدار (سیانوتیپ بسیار سمی است) ، در حالی که کاملاً دست ساز است – [the client’s] کار خلاقانه به عنوان یک برچسب موسیقی. ” “من فکر می کنم در ابتدا آنها احساس می کردند که کمی ریسک می کنند ، زیرا چنین چیزی هرگز تلاشی نشده است – اما از نتیجه کار راضی هستند!”

برای کسب اطلاعات بیشتر از Edd Carr ، حتما او را در اینستاگرام دنبال کنید.


اعتبار تصویر: عکسهای Edd Carr و استفاده مجاز.



[ad_2]

لینک منبع