در اینجا "نمودار نوازش حیوانات وحشی" توسط سرویس پارک ملی ارائه شده است

در اینجا “نمودار نوازش حیوانات وحشی” توسط سرویس پارک ملی ارائه شده است

[ad_1]

تابستان در نزدیکی گوشه و کنار ایالات متحده است و پارک های ملی در حال آماده شدن برای هجوم بازدیدکنندگان هستند. سرویس پارک ملی به عنوان یک PSA مفید ، این نمودار طنز آمیز “حیوانات وحشی” را نشان داد که در آن گردشگران و عکاسان می توانند با خیال راحت حیوانات وحشی بزرگ را نوازش کنند.

خلاصه: هیچ جا.

اگر می خواهید یک درس پرواز رایگان داشته باشید ، فقط یک گاومیش کوهان دار را در کمر آن نوازش کنید. اگر می خواهید یک ضربه مغزی بخورید ، یک بیستون را روی شکم آن لمس کنید. در صورت تمایل به ایگو کبود شده و جناغ ، صورت را نوازش کنید.

به نظر می رسد هر ساله یک عکاس توریست با نزدیک شدن بیش از حد به حیوانات وحشی و سپس ترساندن یا پرداخت هزینه ، خبرهای خبری را به اخبار خود تبدیل می کند.

درست در سال گذشته ، یک زن 72 ساله در پارک ملی یلوستون پس از اینکه چندین بار در 10 فوت قرار گرفت تا بتواند عکس بگیرد ، مورد بی حسی گاومیش کوهستانی قرار گرفت. اقدامات خطرناک وی توسط یک جهانگرد دیگر در نزدیکی دوربین عکاسی شد.

تقریباً در همان زمان ، یک گاومیش کوهان دار به زنی که در پارک ایالت کاستر در داکوتای جنوبی از آن عکس می گرفت حمله کرد و در این راه شلوارهایش را در آورد.

در سال 2012 ، گروهی از توریست های تشنه عکس خیلی به یک گاومیش کوهان دار که در کنار مسیر عمومی ایستاده بود نزدیک شدند. بدون هشدار ، بیستون قبل از اینکه برگردد و فرار کند ، کودک کوچک را در اطراف یک درخت شارژ و تعقیب کرد.

ustهمین ماه گذشته ، یک زن در پارک ملی یلوستون در حالی که تلفن را از فاصله کمی دور آن نگه داشت (و NPS تحقیقات در مورد هویت و اقدامات زن را آغاز کرده است) توسط یک خرس در پارک ملی شکار شد.

در دستورالعمل های خدمات پارک ملی آمده است که گردشگران و عکاسان باید حداقل 100 یارد (91 متر) از خرس ها و گرگ ها و حداقل 25 یارد (23 متر) از سایر حیوانات از جمله گاومیش کوهان دار مرغ و گوزن فاصله داشته باشند.

شما هرگز نباید از حیوانات وحشی تغذیه کنید ، زیرا حیواناتی که به غذای انسان وابسته شده اند ممکن است نسبت به انسانها پرخاشگر شوند و نیاز به کشته شدن دارند.

از دست دادن ترس حیوانات وحشی از انسان چیزی است که مقامات بسیار جدی می گیرند و بنابراین عکاسان باید از آن مراقب باشند. در سال 2013 ، یک عکاس در پارک ملی Great Smoky Mountains در کارولینای شمالی با وجود اینکه مرد در ابتدا در یک فاصله امن قرار گرفته بود ، در حالی که با یک گوزن نزدیک شده بود در یک مسابقه ضربات سر قرار گرفت.

متعاقباً الک توسط پارکبانان کشته شد زیرا “نمی توان برای ترس از انسان دوباره آموزش داد.”

حتی اگر به حیوانات خیلی نزدیک شوید ، حیوانات کوچکتر و ترسناک کمتری هم می توانند خطرناک باشند. در سال 2013 ، فردی در بلاروس هنگام تلاش برای عکاسی از یک بیور ، بسیار نزدیک شد. بیور تکان داد و مرد را از ناحیه ران گاز گرفت و مرد قبل از اینکه بتواند کمک های پزشکی لازم را دریافت کند خونریزی کرد.

خدمات پارک ملی می گوید: “همه ما می دانیم که پارک های ملی تجربه ای بی نظیر را برای تماشای حیات وحش ارائه می دهند.” “اما با این امتیاز مسئولیت همراه است. بازدید کنندگان مسئول ایمنی خود و حیوانات نیز هستند. به عبارت ساده ، فاصله خود را حفظ کنید – بدون لمس کردن ، بدون تغذیه ، بدون آزار و اذیت. “

برای کسانی که به دنبال گرفتن عکس از حیات وحش هستند ، در نمودار نوازش حیات وحش آمده است: “از بزرگنمایی خود استفاده کنید ، به آنها جا دهید.”



[ad_2]

لینک منبع