فیس بوک اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از عکس ها ارائه می دهد

فیس بوک اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از عکس ها ارائه می دهد

[ad_1]

مدیر حقوق فیس بوک ، که به سازندگان کمک می کند تا از استفاده از تصاویر غیر مجاز محافظت کنند ، از سال گذشته که اعلام شد ، به تدریج در حال گسترش است. به عنوان بخشی از این فرایند ، این سیستم اکنون می تواند اطلاعات کاملی در مورد نحوه استفاده از عکس ها از جمله استفاده غیر مجاز به عکاسان ارائه دهد.

سرقت تصویر و همچنین استفاده غیرمجاز – مانند اشتراک گذاری یا تغییر هدف مجدد کاربر بدون تأیید – چیزی است که بیشتر خلاقان در صورت نمایش آنلاین کارهای خود با آن روبرو می شوند. برای مقابله با این مسئله ، فیس بوک برای اولین بار ابزاری را برای مدیر مدیریت در سال 2016 معرفی کرد و نسخه به روز شده این ابزار را در سال 2020 اعلام کرد. این ابزار با هدف استفاده از فناوری تطبیق تصویر شرکت به گونه ای ساخته شده است که به سازندگان کمک می کند تا از قدرت و قدرت محافظت کنند محتوای بصری آنها همانطور که در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود

از امروز و توسط AdWeek، فیس بوک بینش هایی را به این ابزار اضافه کرده است. این به کاربران تصویر دقیق تری از مکان استفاده و نحوه تعامل آن می دهد. اطلاعات موجود در ابزار بینش شامل چندین پارامتر است.

“Insights حفاظت” برای نظارت و اعمال بلوک های کل بر روی محتوای مطابق با منطقه استفاده می شود. “عملکردهای بینش” نحوه عملکرد محتوای همسان در فیس بوک و اینستاگرام را به صورت نظر ، نمایش ، لایک و اشتراک نشان می دهد. سرانجام ، “بینش مخاطبان” جزئیات جمعیتی مخاطبان را از جمله موقعیت مکانی آنها ، به چه زبانی صحبت می کند و موارد دیگر.

سازندگان محتوا یا انتشارات که می خواهند از این ویژگی استفاده کنند لازم است در وب سایت مدیر حقوق ثبت نام کنند. در صورت تأیید ، به آنها اجازه دسترسی به ابزاری را می دهند که در بستر Creator Studio فیس بوک زندگی می کند. از آنجا کاربران می توانند محتوایی را که ایجاد کرده اند و می خواهند از آن محافظت کنند اضافه کنند که به کتابخانه مرجع اضافه می شود. سپس الگوریتم مدیر حقوق از آن به عنوان نقطه مرجع برای یافتن هر محتوایی در فیس بوک و اینستاگرام که با آن مطابقت داشته باشد استفاده خواهد کرد.

این ابزار در ابتدا با تمرکز بر روی ویدئو راه اندازی شد و به کاربران امکان می داد از هر فیلمی که بدون اجازه در کنار امکان هدایت بینندگان به کارهای اصلی صاحب محتوا استفاده شده است ، ادعا کنند که از آنها درآمد کسب می شود. این ویژگی اکنون برای محتوای مبتنی بر تصویر نیز در دسترس قرار گرفته است. تلاش برای مدیریت سو misاستفاده از تصویر و سرقت موضوعی بحث برانگیز برای هنرمندان و صاحبان مشاغل در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بوده است و احتمالاً هرگونه روش اضافی برای کمک به کاهش مشکل مورد ستایش قرار می گیرد. با این حال ، مدتی طول می کشد تا سازندگان بتوانند عملکرد واقعی این ابزار را در جهت مقابله با مسئله گسترده مشخص کنند.

قرار است طی چند هفته آینده اطلاعات بیشتر در مورد مدیر حقوق برای تصاویر معرفی شود.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع