مارک دوربین مورد علاقه ژاپن Canon ، Nikon یا Sony نیست ، نظرسنجی نشان می دهد

مارک دوربین مورد علاقه ژاپن Canon ، Nikon یا Sony نیست ، نظرسنجی نشان می دهد

[ad_1]

یک نظرسنجی جدید که در ژاپن انجام شده است نتایج شگفت انگیزی در مورد محبوب ترین مارک دوربین دارد. در حالی که ممکن است شرکتهایی مانند Canon ، Nikon و Sony در حال حاضر تسلط بر بازار را کنترل کنند ، این Pentax / Ricoh است که بیشترین عشق را به خود جلب کرده است.

آخرین رهبران جایزه BCN در اوایل سال جاری نشان دادند که مارک های سنگین وزن همچنان بر فروش در ژاپن تسلط دارند. در دوربین های بدون آینه ، سونی ، کانن و Olympus به ترتیب 27.4٪ ، 23.8٪ و 23.4٪ سهام بازار را در سال 2020 در اختیار دارند. در بازار DSLR ، Canon و Nikon 57.4٪ و 39.3٪ سهام بازار را در اختیار دارند.

به عبارت دیگر ، بازار دوربین های بدون آینه دارای 3 مارک برتر خود است که 74.6٪ سهم بازار را در اختیار دارند و بازار DSLR دارای بزرگترین فروش خود است که دارای 96.7٪ سهم بازار است.

پنتاکس / ریکو به طور مداوم بر تعهد خود به DSLR خود تأیید کرده است. در اواخر سال 2020 ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت تصویربرداری Ricoh Shinobu Takahashi اظهار داشت: “ما همچنین داریم [mirrorless] فناوری ، اما ما لذت بردن از یک دوربین رفلکس تک لنز را که مستقیماً از طریق جستجوگر به سوژه نگاه می کند ، کنار خواهیم گذاشت. نمیتونم انجامش بدم.”

همچنین بخوانید: چرا Pentax در ارتباط با DSLR تماس درستی برقرار می کند

پنتاکس / ریکو در بازار DSLR ژاپن تقریباً 3٪ سهم بازار دارد (طبق جوایز BCN) ، اما به نظر می رسد سابقه 101 ساله برند در عکاسی همچنان سود سهام را پرداخت می کند سهم ذهن.

شرکت رسانه ای ژاپنی ITmedia در حال حاضر در حال انجام یک نظرسنجی است (توسط توسط شایعات پنتاکس) از طریق انتشار فرهنگ خود نتورابو این س asksال را می پرسد: “سازنده دوربین دیجیتال مورد علاقه شما چیست؟”

در حالی که این نظرسنجی هنوز در حال انجام است (در تاریخ 27/5/5 به پایان می رسد) ، بیش از 9000 پاسخ دهنده در حال حاضر رأی داده اند که یک عکس جالب از احساسات مصرف کننده در ژاپن ارائه می دهد.

تصویر توسط Netorabo

پنتاکس / ریکو با تقریباً یک چهارم آرا شماره یک است ، در حالی که نیکون ، کانن و سونی به ترتیب با 19.9٪ ، 13.7٪ و 13.6٪ 4 نفر برتر را جمع می کنند.

“پنتاکس و ریکو از زمان فیلم به همراه نیکون ، کانن و المپوس کاملاً تثبیت شده اند. در اصل یک شرکت جداگانه است ، پنتاکس همچنان مارک تصویربرداری Ricoh است. در حالی که تولیدکنندگان بزرگ “دوربین های لنز قابل تعویض بدون آینه” را یکی پس از دیگری راه اندازی می کنند ، پنتاکس اعلام کرد که در سال 2020 به ساخت دوربین های “تک لنز رفلکس” ادامه می دهد و می گوید “آینده دوربین های رفلکس تک لنز را ایجاد می کند.” طرفداران زیادی وجود دارند که به دلیل وسواس در منظره یاب نوری ، ریشه عمیق دارند.

“در اصل یک شرکت جداگانه است ، پنتاکس همچنان مارک تصویربرداری Ricoh است” نتورابو می نویسد “در حالی که تولیدکنندگان بزرگ” دوربین های قابل تعویض با لنزهای بدون آینه “را یکی پس از دیگری راه اندازی می کنند ، پنتاکس اعلام کرد که در سال 2020 به ساخت دوربین های” رفلکس تک لنز “ادامه می دهد و می گوید این” آینده دوربین های رفلکس تک لنز را ایجاد می کند. “

“بسیاری از طرفداران وجود دارند که به دلیل وسواس با منظره یاب نوری ریشه عمیق دارند.”

کانن و نیکون توجه خود را به برنده شدن بدون آینه در حالی که بدون اعلام تعویض تجهیزات DSLR متوقف کرده اند ، معطوف کرده اند ، بنابراین شاید پنتاکس به زودی فروش فزاینده ای را در میان کسانی که “شیفته” منظره یاب های نوری هستند و می خواهند از یک شرکت اختصاص داده شده برای زنده نگه داشتن آنها پشتیبانی کنند ، پیدا کند.



[ad_2]

لینک منبع