تلفن شارپ با نام تجاری Leica Aquos R6 دارای یک سنسور عظیم 1 اینچی است

تلفن شارپ با نام تجاری Leica Aquos R6 دارای یک سنسور عظیم 1 اینچی است

[ad_1]

شارپ به تازگی اسمارت فون Aquos R6 را با یک لنز بزرگ با مارک Leica و یک سنسور بزرگ 1 اینچی معرفی کرده است که اولین بار برای یک تولید کننده گوشی سنتی است.

The Verge گزارش می دهد که Sharp Aquos R6 دارای یک لنز “Summicron” است که توسط لایکا و یک سنسور بزرگ 20 مگاپیکسلی ، 1 اینچی تولید می شود. گرچه این اولین گوشی نیست که از سنسوری به این بزرگی بهره می برد – Lumix CM1 دارای چنین افتخاری است – اما اولین سازنده گوشی های سنتی است که این کار را انجام می دهد و ممکن است دارای سنسوری باشد که در واقع مخصوص گوشی های هوشمند طراحی شده است.

لنز فوق عریض f / 1.9 Leica “Summicron” این تلفن هوشمند دارای فاصله کانونی معادل 19 میلی متر است و به خصوص در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند موجود در بازار گسترده است. نکته مثبت این طراحی این است که عکس های گرفته شده با این سنسور و لنز روشن بدون شک بسیار بهتر از آنچه که تاکنون گوشی های هوشمند توانسته اند به دست آورند به نظر می رسند ، اما نکته منفی آن نیز قابل توجه است: این تنها دوربین پشتی گوشی هوشمند است ارائه می دهد. برای دستیابی به هر فاصله کانونی دیگر ، بزرگنمایی دیجیتال تنها منبع استفاده است.

همانطور که گفته شد ، این سنسور بزرگ به شارپ اجازه می دهد ادعا کند که دوربین Aquos R6 می تواند بوکه واقع بینانه تولید کند و در سناریوهای کم نور عملکرد خوبی دارد. در زیر چند تصویر گرفته شده با تلفن هوشمند جدید آورده شده است.

علاوه بر این ، شارپ یک نمونه گالری از عکس ها را در اینجا با قالبی که از یک گالری واقعی موزه تقلید می کند ، ایجاد کرده است. کیفیت این تصاویر به مراتب بالاتر از تصاویر منتشر شده توسط این شرکت در بالا نیز به نظر می رسد.

این اسمارت فون ادعا می کند که صفحه نمایش بزرگ آن اولین بار در جهان است که با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​1 هرتز تا 240 هرتز کار می کند و عملکرد صرفه جویی در انرژی را با یک صفحه نمایش Pro IGZO OLED شفاف ترکیب می کند که به حداکثر روشنایی 2000 نیت می رسد. Aquos R6 البته از پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام نیز بهره می برد و از 12 گیگابایت رم بهره می برد.

این همکاری جدید بین شارپ و لایکا ، به دنبال همکاری چندین ساله آن با هواوی ، همکاری آینده تولید کننده دوربین با یک برند تلفن هوشمند را تقویت می کند.

یک منبع داخلی ، اولین بار توسط GSM Arena، نشان داد که همکاری Huawei و Leica ، که با عرضه Huawei P9 در سال 2016 برقرار شد ، شایعه شده بود که قبل از پایان دوره همکاری رسمی با انتشار سری گوشی های هوشمند Huawei P50 به پایان می رسد ، و یک شریک آینده در آن زمان هنوز ناشناخته است. شایعه شده بود که لایکا ممکن است با شیائومی ، آنر یا شارپ شریک شود.

قبل از اعلام Aquos R6 ، جعبه گشایی کنید حدس زد که شیائومی قابل قبول ترین گزینه برای لایکا باشد زیرا شیائومی بر افزایش عملکرد دوربین گوشی های هوشمند خود تمرکز کرده بود و مشارکت لایکا را به گزینه ای ممکن تبدیل کرده است. در همان زمان ، Huawei با وجود فروپاشی سهم بازار خود در سرزمین اصلی چین ، هرگونه گزارش در مورد پایان یافتن این مشارکت را تکذیب کرد.

PetaPixel گزارش در مارس 2021 در مورد کاهش هواوی به عنوان یک نتیجه از ممنوعیت تجارت ایالات متحده ، که سهم بازار نام تجاری کاهش یافته است. این مارک تجاری از نزول بازاریابی و تولید خود استفاده کرد ، از جمله کمبود م componentsلفه های اصلی تولید همراه با فروش آنر ، یک اسمارت فون و یک برند تجاری با تکنولوژی مصرف کننده که اکنون به طور مستقل از Huawei منشعب شده و با تامین کنندگان عمده مانند مایکروسافت ، اینتل ، سامسونگ به توافق رسیده است. ، و کوالکام ، همانطور که توسط گزارش شده است سیم دار.

مشکلاتی که این برند با آن روبرو است می تواند در اواخر پایان همکاری هوآوی و لایکا نقش داشته باشد ، با این حال ، اعلامیه Aquos R6 تأیید می کند که لایکا حداقل یک شریک جدید را تأمین کرده است.

انتظار می رود R6 در ژوئن 2021 در ژاپن از طریق شرکت های تلفن NTT Docomo و SoftBank به فروش برسد اما هیچ اطلاعات قیمت در زمان انتشار در دسترس نبود.



[ad_2]

لینک منبع