مایکروسافت پشتیبانی Windows 10 HDR را به Photoshop و Lightroom اضافه می کند

مایکروسافت پشتیبانی Windows 10 HDR را به Photoshop و Lightroom اضافه می کند

[ad_1]

مایکروسافت در جدیدترین نسخه توسعه خود پشتیبانی از HDR را در ویندوز 10 اضافه کرده است که دسترسی به طیف کامل رنگ در نمایشگرهای HDR را در برنامه های خلاقانه و هنری ، از جمله فتوشاپ و Lightroom باز می کند.

همانطور که توسط گزارش شده است رایانه، مایکروسافت در ساخت منتشر شده برای Insiders در کانال Dev خود ، پشتیبانی HDR و طیف رنگی کامل از برنامه های هنری را اضافه کرده است. مایکروسافت در وبلاگی درباره به روزرسانی اشاره کرد که قبلاً برنامه ها را فقط به هدف بردن طیف رنگی sRBG محدود کرده بود اما در جدیدترین نسخه ساختاری ، این رفتار را تغییر داده است.

آماندا لانگوفسکی و براندون لبلانک از مایکروسافت می نویسند: “حالت HDR رفتار برخی از برنامه های خلاقانه و هنری را که از پروفایل های رنگی نمایش دهنده کنسرسیوم بین المللی رنگ (ICC) استفاده می کنند ، مانند Adobe Photoshop ، Adobe Lightroom Classic و CorelDraw (تغییر می دهد) تغییر می دهد.”

“ما یک ویژگی جدید اضافه کرده ایم که به شما امکان می دهد این برنامه ها رنگ دقیق داشته و به گستره کامل نمایشگر HDR شما دسترسی پیدا کنند. برای روشن کردن این ویژگی ، برنامه خود را ببندید ، روی نماد برنامه کلیک راست کرده و در بخش Properties> Compatibility کلیک کنید و سپس در بخش Settings “Use legacy display ICC management color” را انتخاب کنید. این پرچم فقط در حالت HDR تأثیر دارد “، آنها ادامه می دهند.

برنامه Windows Insider برنامه ای است که مایکروسافت آن را “بزرگترین طرفداران ویندوز” توصیف می کند و برای دسترسی کاربران به جشن های آینده ابتدا از طریق آنچه شرکت به نام Windows 10 Insider Preview Builds می نامد ، راه اندازی شده است. سپس این افراد داخلی برای آزمایش “کمک به شکل گیری آینده ویندوز” به آزمایش ، بازخورد و ارتباط مستقیم با مهندسان ویندوز می پردازند.

ویژگی HDR ذکر شده در اینجا بخشی از ساخت 21382 است و همچنین شامل چندین به روزرسانی و رفع اشکال دیگر است که پس از آزمایش Insider قبل از پخش شدن برای همه کاربران انجام می شود. همانطور که توسط رایانه، این به روزرسانی ها به طور عمومی در Windows 10 Sun Valley UI Refresh که با ویندوز 10 21H2 در پاییز ارائه می شود ، به طور عمومی اجرا می شوند.

بنابراین در حالی که اکثر کاربران ویندوز هنوز چند ماه منتظر مانده اند تا پشتیبانی از طیف رنگی گسترده در برنامه های خلاقانه در دسترس آنها قرار بگیرد ، حداقل اینکه اطمینان حاصل شود که تا این مرحله آزمایش رسیده است و به زودی برای بقیه ارائه خواهد شد ، حداقل اطمینان بخش است .


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع