مایکروسافت ویژگی های اساسی ویرایش عکس را به OneDrive می آورد

مایکروسافت ویژگی های اساسی ویرایش عکس را به OneDrive می آورد

[ad_1]

راه حل ذخیره سازی ابری مایکروسافت OneDrive برای ارائه ویژگی های اساسی ویرایش عکس مانند برش ، چرخش و نوردهی گسترش یافته است.

ویژگی جدید امروز راه اندازی شده و به کاربران OneDrive اجازه می دهد تصاویر را مستقیماً از پوشه های ذخیره سازی OneDrive خود ویرایش کنند. این ویژگی جدید در وبلاگ Microsoft OneDrive اعلام شده است به این معنی که کاربران می توانند تصاویر را برش ، چرخش ، تلنگر و تنظیم نور و رنگ بر روی تصاویر انجام دهند. مایکروسافت شرط می کند که این ویژگی روی پرونده های RAW کار نخواهد کرد و فقط در JPEG و PNG پشتیبانی می شود.

عملکرد crop را می توان به عنوان یک محصول دستی یا با نسبت های خاص که متناسب با اندازه های استاندارد برنامه های رسانه های اجتماعی متداول است ، استفاده کرد. چرخش و چرخش نه تنها به چرخش اساسی 90 درجه بلکه به صورت افزایشی امکان پذیر است تا درصورتی که تصویر فقط به کمی تغییر نیاز داشته باشد ، از دقت اطمینان حاصل کنید.

تنظیمات نور از توابع اساسی برخوردار است ، مانند روشنایی ، نوردهی ، کنتراست ، هایلایت ها و سایه ها ، در حالی که رنگ را می توان با لغزنده های اشباع ، گرما و رنگ تغییر داد. پس از پایان کار ، کاربران همچنین می توانند قبل و بعد از آن را با ضربه زدن و نگه داشتن نشانگر روی تصویر ، پیش نمایش کنند.

مایکروسافت توضیح می دهد که عکس ویرایش شده می تواند به عنوان یک فایل جدید ذخیره شود و یا می تواند عکس اصلی را بازنویسی کند. با این حال ، اگر کاربران به طور تصادفی بازنویسی را انتخاب کنند ، می توان با استفاده از سابقه نسخه ، عملکرد را معکوس کرد.

این ویژگی های ویرایش به OneDrive برای وب و OneDrive برای اندروید معرفی شده است اما این شرکت انتظار دارد که اواخر امسال این ویژگی ها را به OneDrive برای iOS بیاورد. ویژگی های ویرایش برای حساب های شخصی OneDrive در دسترس است ، و OneDrive برای کار و حساب مدرسه در اواخر تابستان دنبال می شود.

یک ویژگی اضافی معرفی شده در این به روزرسانی شامل سازگاری Chromecast است که به کاربران امکان می دهد تصاویر و فیلم های خود را به تلویزیون بفرستند. برای این کار ، کاربران باید تلفن خود را به دستگاهی با قابلیت Chromecast متصل کنند ، برنامه OneDrive را برای Android باز کرده و در گوشه سمت راست بالای برگه اصلی OneDrive ضربه بزنند.

برای سازماندهی بهتر عکس های ذخیره شده – که ممکن است از منابع مختلف مانند پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، عکس های صفحه و غیره ذخیره شوند – این شرکت گزارش می دهد که قرار است تنظیم جدیدی را ایجاد کند که پوشه ها را بر اساس منبع بارگذاری ایجاد کند.

این ویژگی به طور خودکار تصاویر را از هر منبع مربوطه به پوشه های مربوطه خود اضافه می کند. همچنین کاربران می توانند تصاویر را براساس تاریخ سازماندهی و گروه بندی کنند. مایکروسافت انتظار دارد ویژگی خود را طی دو ماه آینده در OneDrive برای Android ارسال کند.

با این حال ، کاربران از قبل می توانند به گزینه های فیلتر پرونده دسترسی پیدا کنند که تصاویر را از پوشه های خاص نشان می دهد. این گزینه جدید را می توانید در بالا سمت راست تب Photos در OneDrive برای Android و منطقه عکس ها در OneDrive for Web پیدا کنید.

این به روزرسانی ها بخشی از مجموعه پیشرفت های جدیدی است که شرکت قرار است طی سال آینده ارائه دهد. مایکروسافت همچنین اشاره کرد که این شرکت همچنان به حفظ حریم خصوصی کاربران متعهد است و هیچ عکس ، پرونده یا محتوای شخصی را برای هدف قرار دادن تبلیغات به کاربران اسکن نمی کند و همچنین داده ها را بدون اجازه به اشتراک نمی گذارد.



[ad_2]

لینک منبع