کانن کارگران مهاجر را در تایوان در میان COVID-19 "قفل" کرد: گزارش

کانن کارگران مهاجر را در تایوان در میان COVID-19 “قفل” کرد: گزارش

[ad_1]

تولیدکنندگان الکترونیک در تایوان از جمله شرکت کانن و فاکسکان ، اینولوکس ، به “قفل کردن” کارگران مهاجر در میان شیوع COVID-19 در کشور متهم شده اند.

بار مالی گزارش می دهد که طبق اسناد داخلی و ارتباطات کارکنان که مشاهده کرده است ، تولیدکنندگان متعدد الکترونیک – از جمله کانن – در پاسخ به این شیوع ، کارگران مهاجر را از خروج از خوابگاه های محل زندگی خود ممنوع کرده اند مگر اینکه به محل کار خود بروند و صحبت آنها با یکدیگر را ممنوع کرده است. .

تایوان مسئول تولید تراشه ها ، سرورها ، لپ تاپ ها و سایر وسایل الکترونیکی برای چندین مارک بین المللی است و طی سال گذشته شاهد رونق اقتصادی خود بوده است زیرا تقاضا برای اینگونه محصولات از طریق سفارشات خانگی افزایش یافته است. به منظور تأمین تقاضای بیشتر ، تایوان تعداد زیادی کارگر مهاجر – 713،000 نفر از آوریل 2021 – به طور عمده از فیلیپین ، ویتنام ، تایلند و اندونزی وارد کار کرده است. بار مالی گزارش می دهد که این هجوم کارگران اکنون 8 درصد از کل نیروی کار تایوانی را تشکیل می دهد و بیش از 60 درصد از این مهاجران در کارخانه ها برای تولید قطعات الکترونیکی کار می کنند.

به عنوان بخشی از توافق نامه کاری خود با مهاجران ، کارفرمایان از نظر قانونی ملزم به ارائه محل اقامت و غذا به آنها هستند ، اما گفته می شود بیشتر این خدمات را به کارگزاران و شرکت هایی که سعی می کنند هزینه ها را تا حد ممکن پایین نگه دارند و برخی اوقات 12 نفر را به اتاق با هم

در حالی که نیاز به کارگران مهاجر به وضوح زیاد بود ، گزارش شده است که تبعیض علیه آنها سیستمی است و شیوع COVID-19 فقط آن را بدتر کرده است. در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ، مقامات بهداشتی تایوان به شرکت ها دستور داده اند که اقدامات خاصی مانند جلوگیری از جمع شدن کارگران در حین کار را انجام دهند.

اما بار مالی گزارش می دهد که شرکت ها بسیار فراتر از این قوانین عمل می کنند و محدودیت های شدیدی را بر کارگران اعمال می کنند. برخی از کارفرمایان – که به طور مشخص توسط این نشریه نامگذاری نشده است – متهم شده اند که مهاجران را با تهدید به تهدید مبنی بر اینکه اگر آنها از طریق COVID-19 بمیرند ، اجساد آنها بلافاصله سوزانده می شود ، خانواده های آنها قادر به دیدن آنها نیستند و بودجه خانواده فوراً قطع می شود.

به طور مشخص ، کانن متهم شده است که به کارگران خود گفته است که هرگز از خوابگاه خارج نشوند مگر برای رفتن و کار و کار آنها را مکالمه کند.

وقتی توسط نظر رسید بار مالی، کانن اعتراف کرد که قوانین آن ممکن است خیلی سختگیرانه باشد.

کانون در بیانیه ای برای این نشریه گفت: “ما نمی توانیم انکار کنیم که محتوا و عبارتی که ما در برخی از قسمتها استفاده کردیم به دلیل تمرکز بیش از حد بر ایمنی کارمندان و جامعه زیاد بود.” “در پاسخ به س questionsالاتی که از داخل و خارج از شرکت مطرح شده است ، ما در 18 ژوئن مطابق با مشاوره دولت ، مطالب را اصلاح کرده ایم.”

در زمان انتشار ، هیچ آژانس دولتی تایوان علیه رفتار با کارگران مهاجر سخنی نگفته است.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع