نیکون: تیم در حال توسعه Z9 انتظارات بزرگ آن را درک می کند

نیکون: تیم در حال توسعه Z9 انتظارات بزرگ آن را درک می کند

[ad_1]

در مصاحبه اخیر با شبکه وب، Fumiyuki Wakao از Nikon – مدیر کل برنامه ریزی و بازاریابی شرکت – گفت که تیم توسعه دهنده دوربین حرفه ای Z9 آینده با “انتظارات و مسئولیت های زیادی” روبرو است و آنها “برای رسیدن به هدف تلاش می کنند.”

نیکون اعلام کرد که در اوایل ماه مارس در حال توسعه دوربین حرفه ای بدون آینه Z9 است و قول داد که از یک سنسور CMOS انباشته ، پردازنده جدید و قابلیت فیلم برداری 8K برخوردار باشد. این شرکت با بیان اینکه این “بهترین عملکرد ثابت و فیلمبرداری در تاریخ نیکون” خواهد بود ، قول داد که نیازهای عکاسان و فیلمبرداران را برآورده کند ، اما جزئیات بیشتری در مورد چگونگی انجام این کار یا انتظارات بیشتر ارائه نکرد. .

طبق گفته واکائو ، مهندسان نیکون فشار زیادی را که شرکت برای تولید یک دستگاه پیشرفته که مطابق با انتظار است وارد می شود ، درک می کنند.

وی ترجمه شده می گوید: “سد بین فیلم و تصاویر مبهم است و مدل های سطح بالا مانند گذشته وجود دارد و روش توسعه وسط ، ورود و صف از آنجا دیگر معتبر نیست.” “یک نیاز برای توسعه وجود دارد که می تواند نیازهای متنوع مشتریان را با کاوش بیشتر در نیازهای آنها برآورده کند.”

او توضیح می دهد که تمایل به یک دستگاه “پرچمدار” واقعی از طرف طرفداران نیکون تقاضای “سطح نسبتاً بالایی” است و بنابراین تیم توسعه “برای رسیدن به هدف تلاش می کنند.” این ترجمه باعث می شود که به نظر می رسد تیم قادر به فشار مستمر فناوری این شرکت برای برآورده کردن انتظارات نیست ، اما معنای احتمالی کلمه “مبارزه” همانطور که توسط سرویس های اتوماتیک ترجمه می شود بسیار متفاوت از هدف واقعی ژاپنی است .

آنچه که واکاو در اینجا به احتمال زیاد معنی می کند این است که تیم “تلاش می کند” انتظارات را برآورده کند و از این رو تلاش قابل توجهی در این زمینه انجام می دهد ، که یک “مبارزه” از نوع مختلف است ، اما به احتمال زیاد به معنای انتقال سختی تیم نیست رسیدن به آن هدف

واکائو ادامه می دهد: “تاکنون به دوربین های نیکون اشاره شده است که بسته به ژانر عکاسی دارای نقاط قوت و ضعف هستند ، اما Z9 به عنوان دوربینی در حال توسعه است که عکاسان از همه ژانرها می توانند با رضایت از آن استفاده کنند.”

آنچه طرفداران نیکون باید از این مصاحبه بگیرند این است که این شرکت به خوبی از انتظارات بلندی که عکاسان از این شرکت داشته اند آگاه است و به نظر می رسد که انتظار دارد آنها را برآورده یا از آنها فراتر بگذارد. در حالی که Canon از زمان اعلام نیکون برای کار روی Z9 دوبار دوربین EOS R3 خود را تحریک کرده است (اینجا و اینجا) تا آنجا که جزئیات قابل توجهی را در مورد انتظارات هنگام عملکرد فاش کرده است ، Nikon این دوربین را به خصوص نزدیک بازی می کند به جلیقه زمان معرفی رسمی دوربین مشخص نیست.



[ad_2]

لینک منبع