سیگما پیشنهاد می کند دکمه های fp را با دکمه های جدیدتر fp جایگزین کنید

سیگما پیشنهاد می کند دکمه های fp را با دکمه های جدیدتر fp جایگزین کنید

[ad_1]

سیگما اعلام کرده است که به صاحبان دوربین fp فعلی که می خواهند شماره گیرهای جدیدتر را در fp L جایگزین کنند ، یک سرویس پولی ارائه می دهد. “سرویس تعویض دکمه” حدود 150 دلار هزینه دارد و در ضمانت دوربین لحاظ نمی شود .

این شرکت می گوید که این سرویس در پاسخ به درخواست بسیاری از مشتریان منحصراً برای Sigma fp ارائه می شود و از آنجا که ساختار کلی دستگاه مشابه است ، این شرکت قادر است قسمت هایی را که در دوربین جدید متفاوت است تغییر دهد. همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است ، جایگزینی دکمه سه منطقه از دوربین را هدف قرار خواهد داد:

شماره گیری فرمان عقب با نسخه جدیدتری که به گفته سیگما “احساس کلیک” شدیدتری نسبت به نسخه اصلی دارد ، عوض می شود. دکمه “حالت” با دکمه ای که ارتفاع کمتری دارد جایگزین می شود ، اگرچه احساس دکمه نباید تغییر زیادی کند. تصویری از اختلاف ارتفاع دکمه را می توان در زیر مشاهده کرد:

سرانجام ، این سرویس به میکروفون و پوشش ترمینال انتشار کابل واقع در سمت راست دوربین اشاره خواهد کرد تا “برآمدگی” آن را برطرف کند:

توجه داشته باشید که قطعات اصلی پس داده نمی شوند.

سرویس تعویض دکمه همچنین شامل تمیزکاری کامل زیبایی خارجی دوربین ، سرویس تمیز کردن حسگر و در صورت درخواست آپدیت سیستم عامل اختیاری است. از آنجا که خدمات متفاوت از تعمیر و پشتیبانی معمولی است ، سیگما می گوید که این سرویس تعویض دکمه چیزی نیست که بتوان در خرده فروشی ها تکمیل کرد و باید مستقیماً به آدرس زیر به شرکت ارسال شود:

بخش خدمات تعویض شماره گیری / دکمه SIGMA LC Building 2F بخش خدمات SIGMA fp
25-2 اوتانی ، اوتانی ، باندای چو ، یاما گون ، فوکوشیما
969-3304 TEL: 044-989-7436

این شرکت می گوید که تکمیل خدمات دوربین 150 دلاری پس از دریافت تقریباً دو هفته به طول خواهد انجامید ، بنابراین افرادی که می خواهند از این پیشنهاد استفاده کنند باید انتظار داشته باشند زمان حمل و نقل لازم را به بخش خدمات سیگما در فوکوشیما اضافه کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شروع فرآیند تعویض دکمه را می توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی مشتری سیگما در اینجا یا تماس با نزدیکترین شرکت تابعه یا توزیع کننده مجاز از لیست موجود در اینجا پیدا کنید.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.