نیکون سیستم تیراندازی از راه دور NX را راه اندازی می کند

نیکون سیستم تیراندازی از راه دور NX را راه اندازی می کند

[ad_1]

نیکون اعلام کرده است که NX Field ، یک سیستم جدید عکسبرداری از راه دور است که هدف آن پشتیبانی از عکاسان و فیلمبرداران “در خط مقدم اخبار و عکاسی ورزشی” است.

این برنامه به کاربران امکان می دهد چندین دوربین SLR دیجیتال و Mirrorless نیکون را به هم پیوند دهند ، تنظیمات را انجام داده و تنظیم کنند و تصاویر گرفته شده از همه دوربین های مرتبط را به طور سرور به سرور پروتکل انتقال پرونده (FTP) بارگذاری کنند.

این برنامه توسط سرویس حرفه ای نیکون (NPS) – سازمانی که نیکون از طریق آن پشتیبانی و خدمات عکاسان حرفه ای را در سراسر جهان ارائه می دهد – راه اندازی شده است و در حال حاضر با دوربین های SLR دیجیتال Nikon D6 و Nikon D5 سازگار است. پشتیبانی از نیکون Z9 ، Z7 II و Z6 بدون آینه برای به روزرسانی آینده در نظر گرفته شده است ، که این شرکت زمان بندی تخمینی را برای آن ارائه نکرده است.

دوربین ها از طریق شبکه سیمی یا بی سیم متصل می شوند و بسته به نیاز عکاس و پیکربندی فعلی ، می توان هر سیستم را از طریق برنامه NX Field به صورت جداگانه یا به طور همزمان کنترل کرد.

“مزیت نرم افزار Nikon NX Field این است که با اتصال چندین دوربین ، می توان از” دوربین اصلی “برای کنترل همزمان سایر دوربین ها استفاده کرد. این به این معنی است که وقتی فشار شاتر “دوربین اصلی” فشرده می شود ، همه دوربین های متصل نوردهی را ضبط می کنند. ”

با قابلیت اتصال خودکار به سرورهای FTP از راه دور ، عکاسان خبری و ورزشی می توانند اطمینان حاصل کنند که تصاویر بلافاصله برای هر پوشش مورد نیاز و مهم تحویل داده می شوند.

نیکون می گوید که برنامه NX Field از عکسبرداری از راه دور با 5G (نقطه دسترسی) یا مستقیماً از طریق اینترنت متصل است. این بدان معناست که کاربران برای کنترل دوربین ها مجبور به ماندن در محل نخواهند بود زیرا می توان آنها را از راه دور از هر مکانی که دارای اینترنت یا اتصال داده ثابت است ، کنترل کرد.

برنامه NX Field قرار است از 17 ژوئن 2021 در اینجا بارگیری شود. به عنوان یادداشت ، نیکون همچنین اظهار داشته است که برای استفاده از NX Field ، عکاسان همچنین باید سیستم عامل اختصاصی هر دوربین سازگار را بارگیری کنند.

کتابچه راهنمای کاربر کامل برای بارگیری در حال حاضر برای هر عکاسی که می خواهد برنامه را شروع کند و گزینه های متعدد موجود را مطالعه کند ، در دسترس است.



[ad_2]

لینک منبع