پنج قسمت از HEX بر زنان عکاس تمرکز دارد

پنج قسمت از HEX بر زنان عکاس تمرکز دارد

[ad_1]

Hex ، شرکتی که کیف های طراح برتر را برای عکاسان تولید می کند ، در مرحله چاپ مجموعه پنج بخشی خود با عنوان “زنان در کانون توجه” این مجموعه پنج زن عکاس مختلف را در مراحل مختلف شغلی خود دنبال می کند و در مورد زندگی ، چالش ها ، کار ، موفقیت ها و شکست های آنها بحث می کند.

برخی از هنرمندان برجسته شناخته شده هستند ، برخی دیگر کمتر. صرف نظر از شهرت ، هگز می گوید این مجموعه برای این است که پنج زن مختلف را با پس زمینه های مختلف روشن کند و نشان دهد که چه چیزی برای پیشرفت به عنوان یک زن خلاق در دنیای عکاسی لازم است.

این شرکت می گوید این مجموعه بخشی از پیام کلیدی است که همیشه در رابطه با حمایت و تشویق خلاقیت داشته است.

این شرکت می گوید: “در صنعتی با سابقه مرد بودن ، ما برای زنان در تمام مراحل شغلی خود ضروری است که مستقیماً از زنان دیگر در مورد آنچه برای حضور در جنبش رو به رشد عکاسان زن می شنویم ، بشنویم.” .

از نظر تاریخی ، زنان نقش های خود را در مقابل دوربین به جای پشت سر خود پیدا کرده اند ، به همین دلیل این مجموعه فرصتی کاملاً خوشآمد برای گفتگوی معنادار در مورد چرایی این امر است و امیدوارم جنبش زنان عکاس را که در حال تغییر این روایت هستند تشویق و ادامه دهد. .

هکس می گوید: “این مجموعه شامل بخش های کوتاه و قابل اشتراکی از 5 سازنده زن است که ما آنها را تحسین می کنیم ، از جمله ناتالی آمروسی ، شاونا وید ، الیس سووپس ، کلر لژون و انکریپت لس آنجلس.” “این زنان در مقاطع مختلف شغلی خود هستند و انرژی و زیبایی شناسی منحصر به فرد خود را به ارمغان می آورند. ما امیدواریم که بیشتر خالقین زن را تشویق کنیم که در مورد حرفه عکاسی اطلاعات بیشتری کسب کنند و همچنین به عنوان یک هنرمند در کار خود رشد کنند. “

آخرین قسمت مربوط به الیز سووپس ، یک هنرمند ساکن نیویورک است که به خاطر خلاقیت های گرافیکی سورئالیستی اش مشهور است ، جایی که او عکاسی را با اشکال مختلفی از کارهای گرافیکی و طراحی مخلوط می کند تا تصاویر منحصر به فرد ایجاد کند.

سووپس فقط با استفاده از تلفن هوشمند خود شروع به کار کرد و علی رغم داشتن طیف گسترده ای از تجهیزات دوربین ، در تلاش برای اثبات و دسترسی بیشتر به هنر ، هنوز هم به طور مکرر از دستگاه تلفن همراه استفاده می کند. در مصاحبه صریح ، سووپس در مورد چگونگی امنیت یک زن مهم در هنگام تیراندازی توسط یک زن و اقداماتی که برای محافظت از خود در حین کار انجام می دهد و همچنین چگونگی استعداد او مشتریان خود را از جمله Adobe ، Nike ، Sony ، Adidas مورد بحث قرار می دهد هتل های مک دونالد و استاروود. “هنر او به همان اندازه داستانش بی نظیر است و توانایی ایجاد زندگی برای خودش در برابر اختلافات چیزی جالب نیست.”

سووپس می گوید توصیه ای که او به هنرمندان جدید زن می دهد این است که “به خود اعتماد داشته باشید ، خود را دوست داشته باشید ، شک و تردیدهای زیادی وجود دارد که برای آزمایش شما پیش می آید. پا به پای آزمون و چالش پیش بروید و ممکن است همیشه برنده نشوید ، اما در این تجربیات مختلف یک عالمه درس فوق العاده خواهید داشت. نگذارید آنها شما را شکست دهند ، بگذارید آنها به شما الهام دهند و با انگیزه حرکت خود باقی بمانند. “

در حال حاضر سه قسمت در کانال YouTube Hex HEX موجود است که دو قسمت بعدی قرار است به زودی راه اندازی شوند.


اعتبار تصویر: عکس های الیز سووپس و با مجوز استفاده از Hex.



[ad_2]

لینک منبع

47 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.