این بهترین عکس های ورزشی گرفته شده در طول 25 سال گذشته است

این بهترین عکس های ورزشی گرفته شده در طول 25 سال گذشته است

[ad_1]

دومین جوایز عکاسی جهانی ورزش 2021 ، 26 برنده خود را در چندین رده ورزشی فردی معرفی کرده است که قدرت عکاسی ورزشی را برای قصه گویی و ایجاد واکنش احساسی در بینندگان به نمایش می گذارد.

از آنجا که بیماری همه گیر ویروس کرونا تأثیر زیادی در ورزش و به همین دلیل عکاسی ورزشی داشت ، جوایز جهانی عکاسی ورزشی از شرکت کنندگان خواست تا در بایگانی های خود حفاری کنند و استخر را به روی هر تصویری که در 25 سال گذشته ثبت شده باز کنند.

این مسابقه عکاسی ورزشی با اهدای جوایز عکاسی ورزشی جهانی برگزار می شود و از آثار عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای و همچنین آژانس های عکاسی تخصصی ورزشی برای ارسال حداکثر 20 عکس در هر بار ورود استقبال می شود. انتخاب جوایز برای برندگان از طرف شرکای جایزه مسابقه مانند جبرا در دسترس بود. F-stop و Western Digital.

آلن ویتر ، بنیانگذار همكار ، درمورد جوایز امسال می گوید كه “ورزش و عكاسی رابطه ای طولانی و قدرتمند دارند. احساسات ، ورزشکاری و تمرکز در قلب ورزش به طور منحصر به فردی از طریق عکاسی جذب و ارتباط برقرار می شود. اینها مجموعه ای شگفت انگیز از تصاویر در سراسر رشته های ورزشی و انواع داستان ها در پشت آنهاست. “

10 مورد برتر که در زیر به اشتراک گذاشته شده است ، شامل تصاویر تایگر وودز ، لیونل مسی ، اوسین بولت ، کانر مک گرگور و سیمون بیلز و دیگران است.

طلا

عنوان تصویر: Focus (2017) | جیمز گورلی برنده طلا

عنوان کلی طلا به عکاس مشهور ورزش جیمز گورلی که در سیدنی استرالیا مستقر است به خاطر عکس خود از رافا نادال ، یک تنیسور حرفه ای اسپانیایی اهدا شد. در سال 2017 گرفته شده است
در ویمبلدون ، این عکس لحظه ای از تمرکز شدید و نمای نزدیک از یک مهره عرق روی ابروی نادال را به تصویر کشیده است.

نقره اي

عنوان تصویر: لبخند (2016) | برنده نقره ای کامرون اسپنسر

کامرون اسپنسر برای تصویر 2016 خود با عنوان جایزه نقره را دریافت کرد لبخند، که یوزین بولت را با دو سرعت در بازی های المپیک تابستانی ریودوژانیرو اسیر کرد. این تصویر همچنین در گروه “دو و میدانی” به طلا اهدا شد. اسپنسر شش بازی المپیک ، چهار بازی مشترک المنافع ، سه جام جهانی راگبی و بسیاری دیگر از مسابقات بین المللی ورزشی را پوشش داده است.

برنز

عنوان تصویر: In The Firing Line (2010) | برنده برنز مارک درد

در Firing Line ، که در سال 2010 توسط عکاس مارک درد ثبت شد ، جایزه برنز را دریافت کرد. Pain که یک عکاس برنده چندین جایزه و یک سفیر نیکون در انگلستان است ، بیش از 25 سال از ورزش های ورزشی عکاسی کرده و رویدادهایی مانند بازی های المپیک و جام رایدر و همچنین جام های جهانی فوتبال و راگبی ، دو و میدانی قهرمانی جهان و موارد دیگر را پوشش داده است.

شایستگی ویژه

تصاویر زیر از داوران شایسته ویژه دریافت کرده و انواع مختلفی از رشته های ورزشی را پوشش می دهد.

عنوان تصویر: مسابقه به خورشید. Paris – Nice Cycling Race (2018) | جیمز استارت
عنوان تصویر: ستاره همه ستارگان (2020) | ییپ لامپسون کارمین
عنوان تصویر: سیمون بیلز در The Superstars of Gymnastics (2019) | مارک آسپلند
عنوان تصویر: شناگر پارالمپیک (2004) | باب مارتین
عنوان تصویر: Not Today (2014) | داریا ایسایوا
عنوان تصویر: Mallory Franklin British Slalom Canoeist (2019) | ریچارد پلهام
عنوان تصویر: بدنام (2017) | جان باری

موارد ارسالی دریافت شده توسط هیئت مختلفی مورد قضاوت قرار گرفت که می توان در اینجا به طور کامل بررسی کرد. لیست کامل برندگان در رده های مختلف ورزشی را می توان در وب سایت جوایز عکاسی ورزشی جهان در اینجا یافت.


اعتبار تصویر: همه عکسها به صورت جداگانه اعتبار و مجوز اعطای جوایز عکاسی ورزشی جهان را ارائه می دهند.



[ad_2]

لینک منبع