Capture One در "اوایل سال 2022" به iPad می آید

Capture One در “اوایل سال 2022” به iPad می آید

[ad_1]

Capture One که اخیراً از بروزرسانی پشتیبانی محلی در رایانه های Apple M1 خبر داده است ، اعلام کرده است که در حال حاضر در حال توسعه یک برنامه iPad است. این شرکت در یادداشتی در وب سایت خود در اینستاگرام می گوید انتظار دارد این برنامه در اوایل سال 2022 در دسترس قرار گیرد.

این شرکت می نویسد: “پشتیبانی از M1 فقط آغاز کار است.” “ما در تلاشیم که Capture One را متناسب با شیوه ویرایش امروز و آینده خود نوآوری کنیم. به همین دلیل ما از اینکه یک برنامه iPad در حال کار است – و در اوایل سال 2022 به سراغ شما می آید – هیجان زده هستیم. “

این شرکت در مورد آنچه انتظار می رود با نسخه iPad برنامه محبوب ویرایش عکس خود داشته باشد ، مشخص نکرده است ، اما در مصاحبه اخیر با PetaPixel، مدیر عامل رافائل اورتا توضیح داد که به عنوان بخشی از انتقال M1 ، در واقع پایگاه کد خود را به طور کامل اصلاح کرد تا به توسعه دهندگان اجازه دهد تا راحت تر نرم افزار را با سایر موارد استفاده کنند.

اورتا گفت: “این آغاز نقشه راه است و امکاناتی که از نظر دستگاه ها و شبکه برای ما ایجاد می کند واقعاً خارق العاده است.” “من مشتاقانه منتظر هستم که این موضوع را از در خارج کنم ، اما واقعاً چشم به راه هستم که برای آینده Capture One و آینده نرم افزار عکاسی به نظر می رسد.”

اعلامیه پشتیبانی این شرکت از آی پد به آن نقشه راه اشاره می کند و از گفته های اورتا در مورد انعطاف پذیری جدید Capture One که با معماری مجدد ساخته شده است پشتیبانی می کند.

نقل قول های زیر در مصاحبه اصلی منتشر نشده است ، اما در آن زمان اورتا به صراحت هیجان این شرکت را در مورد توسعه Capture One برای iPad ذکر کرده است.

اورتا در مورد این چشم انداز گفت ، این بسیار هیجان انگیز است و خاطرنشان کرد که همگرایی سخت افزار با Capture One به عنوان یک شرکت نرم افزاری به این معنی است که او و تیمش قادر به دریافت کد بیشتری از کدهای خود هستند و می بینند که چگونه در چندین دستگاه نشان داده می شود.

وی گفت: “اولاً ، همگرایی سخت افزار به این معنی است كه ما می توانیم بیشتر و بیشتر از كد خود استفاده كرده و از آن در دستگاههای بیشتری استفاده كنیم و از امكاناتی كه برای ما پیش آمده هیجان زده هستیم.” “مهمتر از همه ، ما به آینده نگاه می کنیم که چگونه عکاسان در دسته های مختلف می توانند از چندین دستگاه در گردش کار خود استفاده کنند. ما در مورد فرصت ها فوق العاده هیجان زده هستیم. به عنوان بخشی از نقشه راه ما در سال جاری ، به بررسی قابلیت های M1 و cloud پرداختیم و البته از باز شدن درب iPad و این که بالقوه برای گردش کار یک عکاس چیست ، بسیار هیجان زده هستیم. همه این موارد بخشی از برنامه های ما است و ما باید بپرسیم که آنچه انجام می دهیم چگونه در آن جریان کار قرار می گیرد. “

در اولین مرحله از این فرآیند ، Capture One در M1 قبلاً در بسیاری از معیارهای عملکرد پیشرفت قابل توجهی داشته است. چگونگی ترجمه آن به iOS – و چگونگی برنامه ریزی شرکت برای کسب درآمد از پلتفرم – باید مشخص شود.



[ad_2]

لینک منبع