کانن شایعات مربوط به ساخت سنسور R3 خود را توسط سونی اصلاح می کند

کانن شایعات مربوط به ساخت سنسور R3 خود را توسط سونی اصلاح می کند

[ad_1]

از زمان اعلام اولیه توسعه کانن برای EOS R3 ، شایعات حاکی از آن بود که این شرکت – علیرغم اظهارات دیگری در مورد آن – سازنده سنسور روشن پشت در هسته خود نبوده است. گزارشی که در 17 ژوئن منتشر شد بیانگر این واقعیت است که سنسور R3 توسط سونی ساخته شده است و کانن نیز به آن پاسخ داده است.

مانند PetaPixel در 13 آوریل گزارش شد ، کانن اظهار داشت که سنسور EOS R3 آینده “اولین سنسور CMOS انباشته شده پشت فریم تمام قاب کانن را که در داخل طراحی کرده است ، به نمایش می گذارد.”

تقریباً یک ماه پس از اعلامیه توسعه R3 کانن ، اخبار کانن و ساعت کانن متوجه شد که برخی از زبانها در وب سایت Canon UK تنظیم شده است. آنچه قبلاً گفته شده “توسط Canon طراحی و ساخته شده است” به “توسعه یافته توسط Canon” تغییر یافت. این اولین گزارش در مجموعه گزارشاتی بود که تصور می کرد کانن سازنده سنسور نبوده است.

دو روز بعد، ساعت کانن در ادامه با ترجمه مصاحبه با آندره تیشچنکو روسی ، رئیس محصول و تخصص مصرف کننده کانن روسیه روبرو شد. در آن ، تیسچنکو اظهار داشت که R3 “اولین سنسور Stacked BSI با نور پس زمینه است که ما خودمان توسعه داده ایم” و هنگامی که از او س askedال شد که آیا این اولین سنسور انباشته Canon است ، وی پاسخ داد که “Canon G7x Mark III دارای یک سنسور 1 اینچی Stacked CMOS است. “

این گفته به این معنا بود که از آنجایی که سنسور G7x Mark III توسط سونی ساخته شده است و Tischenko آن را جزو دستگاه های کانن شمرده است ، بنابراین ممکن است که R3 نیز توسط سونی ساخته شده باشد.

در 17 ژوئن ، سرانجام این شایعات در داستانی منتشر شد که در آن منتشر شد EOSHD که به طور قطعی بر اساس مستندات یک سنسور جدید سونی – IMX554DQC – بیان شده است – سنسور EOS R3 توسط کانن ساخته نمی شود بلکه در عوض یک محصول سونی است.

یادداشت ویراستار: پس از انتشار ، گزارش EOSHD ویرایش شد. نقل قول های زیر مربوط به داستان اصلی است.

این گزارش به برگه ای از سونی اشاره دارد که یک سنسور 35 میلی متری با اندازه 30.38 مگاپیکسل با نور پس زمینه را قادر به ضبط 36.6 فریم در ثانیه در حالت عکس ثابت است.

در این گزارش آمده است: “این اولین باری است که Canon مجبور می شود برای استفاده از یک فناوری پرچمدار مدرن EOS به سونی مراجعه کند تا از فناوری حسگر انباشته شده با نور پس زمینه شرکت بهره ببرد.” وی افزود: “خرید سنسور از سونی باید مقرون به صرفه باشد تا تولید همان چیز و مجوز ثبت اختراعات. هنوز هم ، نشانه ای از زمان. “

EOSHD ادعا می کند که به همین دلیل ، تصاویر گرفته شده با R3 عکسهای کانن نیستند بلکه سونی هستند.

“این بدان معناست که اساساً تصاویر منتشره از Canon EOS R3 تصاویر سونی هستند. اگرچه پردازش تصویر و علم رنگ بسیار زیاد است ، اما ثبت اساسی توسط سونی انجام می شود. از نظر سیاسی ، این باید در Canon سخت باشد. “

کانن از نظر تاریخی به شایعات پاسخ نمی دهد ، اما شاید ماهیت این گزارش خاص نظر شرکت را تغییر داده است زیرا گزارش را به عنوان شایعه یا حدس و گمان تلقی نمی کند ، بلکه واقعیت را نشان می دهد.

در بیانیه ای به PetaPixel، کانن بدون هیچ اصطلاحی تأکید کرد که نه تنها طراح سنسور جدید بلکه سازنده آن است.

سنسور موجود در دوربین EOS R3 آینده توسط Canon طراحی و تولید شده است.

این همان بیانیه ای است که این شرکت در اوایل آوریل پیش از اعلامیه رسمی توسعه EOS R3 در جلسات توجیهی به خبرنگاران گفت. چرا همچنان گزارش هایی منتشر شده است که درگیری با آن پیام رسانی مشخص نیست ، اما اکنون نباید هیچ سوالی وجود داشته باشد – سونی سنسور R3 نمی سازد ، کانن چنین است.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.