فریبرز میرکبیری - رتبه عبارت عکاسی فشن در گوگل

گروه نگاتیو استودیو جزء اولین های گوگل سرچ

استاد فریبرز میرکبیری:

زمانیکه بعد از سالها زندگی، تحصیل و کار کردن در ایتالیا به ایران برگشتم هیچ فکر نمیکردم که موندگار بشم اما با توجه به شرایط خاص ایران و پتانسیل بسیار بالای بازار بکر ایران به این فکر افتادم که مدتی بمونم و ببینم چه شرایطی پیش میاد.

تقریبا هفت سال از زمانی که وارد ایران شدم و تصمیم گرفتم در در تخصص خودم در زمینه خدمات عکاسی فشن و عکاسی مد، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی برندینگ شروع به فعالیت کنم میگذره. در طی این چند سال اتفاقات خوب زیادی افتاده، سخنرانی در اولین سمینار تخصصی عکاسی فشن یا عکاسی مد، برگزاری ورک شاپ های عکاسی مد، اجرای اولین سرویس فشن تلفیقی در اصفهان، سخنرانی در نهمین کنفرانس بین المللی برند، مصاحبه های مختلف با روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی و … تعدادی از این اتفاقات خوشاینده.

امروز نگاتیو استودیو بعد از چهار سال یکی از گروه های مطرح خدمات عکاسی و آموزش عکاسی در ایران هست و خوشبختانه این مجموعه هر روز توانایی های جدیدی کسب میکنه و همکاری دوستان و مشتریان خوبی که در این سالها همراه ما شدند به ما اجازه داده تا روز به روز بهتر باشیم.

خدمات عکاسی مد - استاد فریبرز میرکبیری

وب سایت نگاتیو استودیو به آدرس www.negativestudio.net در شاخه های عکاسی مد (با بیش از 100 میلیون نتیجه) ، عکاسی فشن (با بیش از 7 میلیارد نتیجه)، عکاسی برندینگ و بیش از 50 لغت کلیدی متفاوت در زمینه های مختلف عکاسی و مد و فشن در صفحه اول سرچ گوگل قرار داره. همچنین بیش از 2500 مطلب، مقاله، مصاحبه و خبر نتیجه سرچ کلمه “فریبرز میرکبیری” در گوگل هست.

بخوانید
اولین کنفرانس عکاسی فشن به سخنرانی فریبرز میرکبیری

آخرین اتفاق در نگاتیو استودیو افتتاح کانال آپارات نگاتیو استودیو بود، یک شبکه تخصصی عکاسی که مجموعه ای از سمینارها و کلاس های برگزار شده توسط من (فریبرز میرکبیری) و یا برخی فیلم های کوتاه از پشت صحنه ها و یا کارهای انجام شده برای برخی مشتریان رو شامل میشه که آمار بازدید شما از این کانال در آپارات بیش از 19500 بازدید بوده است.

از همراهی همیشگی تک تک شما و حمایت هاتون تشکر میکنم. منتظر اتفاقات خوب دیگری در نگاتیو استودیو باشید.