یک دارکوب تماشا کنید که به طور روشنی دوربین حیات وحش را خراب می کند

یک دارکوب تماشا کنید که به طور روشنی دوربین حیات وحش را خراب می کند

[ad_1]

ذخیره گاه طبیعی نیژنه-سویرسکی در روسیه ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که یک دارکوب سیاه و سفید محلی را نشان می دهد که به طرز متفاوتی دام دوربین را که در درختان پنهان شده بود از بین می برد.

در پستی در فیس بوک ، Nature Reserve نوشت که دارکوب سیاه “به راحتی” دوربین را علی رغم استتار خود کشف کرد و چندین روز را صرف حمله به دوربین کرد انگار که بخشی از درخت است.

دارکوبهای سیاه ، دارکوب های بزرگی هستند که در جنگل های شمال پالئرت زندگی می کنند و تنها نماینده جنس آن در منطقه است. این ارتباط نزدیک با دارکوب انباشته آمریکای شمالی و دارکوب خطی آمریکای جنوبی دارد. مانند سایر دارکوب ها ، دارکوب سیاه با استفاده از اسکناس خود برای چکش زدن روی درختان مرده به امید بیرون آوردن مورچه ها یا سوسک های سوسک تغذیه می کند. همچنین از این مهارت برای ایجاد سوراخ در درختان به منظور لانه سازی استفاده می کند. این گونه دارای یک گردن است که به طور خاص برای این کار طراحی شده است و به خصوص از نظر اندازه کاملاً محکم است.

پرنده گاهی اوقات مزاحم محسوب می شود زیرا گاهی به خطوط برق ، تیرها و خانه ها آسیب می رساند. در این حالت ، یک نمونه از این گونه ها ، محفظه پلاستیکی دام دوربین حیات وحش را هدف قرار داده است.

در این ویدئو ، دارکوب سیاه دیده می شود که در داخل و خارج از قاب ظاهر می شود ، زیرا صدای بلند صدای بلند خود را از طریق میکروفون دوربین شنیده می شود. طبق گزارش Nature Reserve ، “خرابکاری” – همانطور که با گونه ای گونه بیان می شود – به تمایل پرنده برای از بین بردن هرگونه دخالت انسان در زندگی شخصی حیوانات در منطقه نسبت داده شد.

خرابکاری در ذخیره! دارکوب سیاه تصمیم گرفت که هیچ تداخلی در زندگی شخصی حیوانات و پرندگان ایجاد نکند – و دام دوربین را نابود کرد. ژلنا به راحتی دستگاه استتار را کشف کرد و به مدت چند روز سوراخ مورد علاقه خود را به روش انتخاب کرد. محققانی که برای بررسی دام دوربین وارد شدند ، باید با تأسف اظهار داشتند که تهیه قاب های جدید از مدت زمان طولانی امکان پذیر نیست.

در حقیقت ، دارکوب ممکن است به دلیل نرم بودن پلاستیک در مقابل درخت اطراف محل را انتخاب کرده و احتمالاً دام دوربین را برای پوسیدگی پوست اشتباه گرفته باشد ، وعده غذایی احتمالی پنهان شده است.

پیامدهای بعدی | ذخیره گاه طبیعی نیژنه-سویرسکی

ذخیره گاه طبیعی Nizhne-Svirsky می گوید که به دلیل آسیب دیدگی ، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا دوربین تعویض شود و نمای آن منطقه خاص بازیابی شود.



[ad_2]

لینک منبع