یک سوراخ در مسابقات آزاد ایالات متحده 88 دوربین برای نمایش "Bullet-Time" خواهد داشت

یک سوراخ در مسابقات آزاد ایالات متحده 88 دوربین برای نمایش “Bullet-Time” خواهد داشت

[ad_1]

مسابقات قهرمانی گلف Open US 2021 امروز آغاز می شود و اگر به پخش آن توجه کنید ، ممکن است متوجه یک فناوری جدید و دقیق دوربین شوید که به کار گرفته شده است. امسال ، ششمین حفره در Torrey Pines دارای مجموعه ای از 88 دوربین برای ضبط نوسان بازیکنان در “زمان گلوله” به سبک ماتریکس است.

هضم گلف گزارش می دهد که 121 امین اوپن اولین حلقه دوربین 4DREPLAY با تکنولوژی پیشرفته است که توسط سیسکو ساخته شده است ، که هفته گذشته در مسابقات زنان آزاد ایالات متحده نیز استفاده شد.

تصویر توسط 4DREPLAY.

“این تعداد دوربین در یک نقطه بیشتر از NBC است که در کل سالن در Torrey Pines در سال 2008 داشته است ،” هضم گلف نشان میدهد.

88 دوربین در اطراف جعبه سه بعدی قرار می گیرند و توالی زمان گلوله حاصل می تواند در 34 نقطه مختلف در هر چرخش گرفته شده مکث شود.

در حالی که این نوع آرایه دوربین در ورزش جدید نیست – ما دیده ایم که برای ورزشهای مختلف در بالاترین سطح ، از بیس بال گرفته تا فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد – آنچه که در سیستم US Open جذاب است این است که توالی زمان گلوله بلافاصله پرتو می گیرد تا برنامه US Open برای طرفداران برای مرور و مطالعه در طول مسابقات.

88 دوربین در حفره 6 مسابقه US Open 2021 در Torrey Pines. عکس جوشوا لی

تامی روی ، تولید کننده اصلی گلف NBC ، به تلویزیون گفت: “زاویه ای که از آن می بینید ، می توانیم آن را کنترل کنیم.” لس آنجلس تایمز. “به همین دلیل است که در اطراف پسر پشت سر او ، در اطراف به جلو ، آن را هر جا که می خواهیم مسدود کنید.

“[I]t واقعا ابزار خوبی برای آن است [analyst] پل [Azinger] برای تجزیه و تحلیل این نوسانات ، و من نمی توانم صبر کنم ببینم نوسان DeChambeau در آنجا چگونه خواهد بود. بنابراین به همین دلیل شما به همه کسانی که آنجا بودند نیاز داشتید. و خوشبختانه ، USGA بسیار مهربان بود که به ما اجازه می دهد تا این کار را انجام دهیم. “

در اینجا چند نمونه کلیپ آورده شده است که نشان می دهد پخش مجدد “زمان گلوله” 4DREPLAY به چه صورت است:

از دیگر دوربین هایی که امسال در مسابقات US Open استفاده خواهد شد می توان به دوربین های بدون سرنشین (برای نمایش هوایی) ، “جرثقیل عقرب” (دوربینی که توپ را از زمین تیینگ تا منطقه فرود) دنبال می کند ، “بادامک موش صحرایی” (گلف) اشاره کرد. چرخ دستی هایی با دوربین در پشت) ، و “بادامک قورباغه ای” (دوربینی در آب برای نشان دادن توپ هایی که به داخل آب می روند).



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.