گیتزو بابت Comms Poor عذرخواهی می کند ، به طور چشمگیری سه پایه Legende را بهبود می بخشد

گیتزو بابت Comms Poor عذرخواهی می کند ، به طور چشمگیری سه پایه Legende را بهبود می بخشد

[ad_1]

طی چند هفته گذشته ، Gitzo به دلیل مسائل مربوط به سه پایه Legende خود – یعنی ارتباط ضعیف ارتباطی – در صندلی داغ بوده است. به عنوان شرکتی که قبلاً هرگز مستقیماً با مشتری کار نکرده بود ، ممکن است انتظارات از تأمین مالی جمعی در ابتدا تولیدکننده را جلب توجه کند ، اما به طور فعال در تلاش است تا این مسئله را بهمراه مسائل آرایشی سه پایه Legende اصلاح کند.

در مصاحبه با PetaPixel، مدیر برند Gitzo ، پائولو فریزون و مدیر ارتباطات Vitec Imaging Solutions ، پائولو پوززی ، توضیح می دهند که چگونه این شرکت با انتظارات ارتباطی ناشی از یک مبارزات IndieGoGo در میان تعهد ثابت قدم خود برای اطمینان از یک محصول با کیفیت روبرو شده است.

پوززی می گوید: “ما از اینكه به اندازه واكنش نشان نمی دهیم معذرت می خواهیم.”

پوززی ابتدا می خواست انتقادهایی را که این برند نسبت به تصمیم خود مبنی بر استفاده از IndieGoGo به عنوان یک پلتفرم مواجه کرده است ، برطرف کند. تصور عمومی این است که به عنوان یک برند کاملاً ثابت ، این کار غیرضروری است. پوززی توضیح می دهد که این شرکت مسیر تأمین سرمایه جمعی را انتخاب کرده است زیرا آنها می خواستند محصولی با محوریت پایداری را مستقیماً به مشتریان عرضه کنند تا بتواند نه تنها مزایای اضافی را برای کسانی که آنها را می خواهند ارائه دهد بلکه همچنین ارتباط مستقیمی با برنامه Wild Shots Outreach که پنج درصد خریدهای Legende برای پشتیبانی است. علاوه بر این ، IndieGoGo راهی به گیتزو داد تا مستقیماً نظرات مشتری را جمع آوری کرده و به گستردگی گسترده تری دست یابد.

این بازخورد در جایی است که شاید این شرکت برای انتظارات ناشی از سرمایه گذاری جمعی کاملاً آماده نبوده است. قبل از Legende ، گیتزو همیشه با یک مدل توزیع سنتی کار می کرد و هرگز مستقیم به مشتری نمی فروخت. به دلیل تاریخچه موفقیت آمیز مبارزات Kickstarter و IndieGoGo ، همراه با مبارزات بسیار اخیر که ظاهرا کلاهبرداری کاملاً آشکاری است ، حامیان به طور واضح تری احتیاط می کنند. هنگامی که این دلهره با عدم آشنایی گیتزو با کار مستقیم با خریداران مخلوط شد ، نتیجه آن خرابی در ارتباطات بود که باعث شد حامیان احساس ناشناخته و ترس از کلاهبرداری کنند.

این هدف هرگز گیتزو نبود.

پوززی توضیح می دهد که Gitzo حدود 40٪ از محصولات سفارش داده شده Legende را در بازه زمانی اصلی حمل کرده است هنگامی که این شرکت دو ادعا از طرفداران دریافت سه پایه و شکایت از مسائل آرایشی و بهداشتی دریافت کرده است.

فریزون توضیح می دهد: “ما معمولاً کانال توزیع خود را به روشی دیگر پایه گذاری می کنیم.” “ما همیشه با کاربران نهایی در تماس مستقیم نیستیم ، به همین دلیل اکنون IndieGoGo را آزمایش و استفاده می کنیم. معمولاً ما از طریق کانال های توزیع سنتی حمل و نقل می کنیم بنابراین گواهینامه خود را داریم و نسبت به کاری که انجام می دهیم و کیفیت حمل و نقل بسیار اطمینان داریم. وقتی ما با کاربران خود در تماس مستقیم هستیم و اعتبار ما برای ما در اولویت قرار دارد ، به محض دیدن دو بازخورد از بازار ، گفتیم که باید اتفاقات بهتر را درک کنیم. “

فقط دو شکایت مشتری بلافاصله تیم گیتزو را وارد عمل کرد و فریزون می گوید رسیدگی به این مسئله در اسرع وقت برای کل شرکت اولویت قرار گرفت.

نشان پلاستیکی لوازم آرایشی و لاستیک فرسوده موجود در قفل پیچش شافت مرکزی سه پایه Legende.

فریزون می گوید: “ما باید سریعاً اقدام کنیم.” “ما بلافاصله محموله هایی را که در حال حمل و نقل بودند متوقف کردیم و محصول را در انبارها فراخوانی کردیم تا اینکه بخش کیفیت ما بررسی کرد که چه مشکلی وجود دارد.”

به محض اینکه گیتزو این روند را آغاز کرد ، در صفحه Legende IndieGoGo خود توضیحی در مورد موضوع ارائه داد. سپس تیم بلافاصله تلاش خود را برای بررسی مسئله و جستجوی راه حل متمرکز کرد.

فریزون ادامه می دهد: “این 10 روز طول کشید.” “زیرا رویه های داخلی ما واقعاً سختگیرانه هستند ، بنابراین ما قبل از اینکه بگوییم راهی برای حل مشکل پیدا کرده ایم ، برای بررسی و رفع مشکل و یافتن راه حل ، اعتبار سنجی و آزمایش ، هر آنچه لازم داریم را تعیین می کنیم.”

تیم Gitzo سر خود را پایین گذاشت و کاملاً بر حل این مسئله متمرکز شد ، متأسفانه از ارتباط با حامیان IndieGoGo غافل شد. از دیدگاه آن ، تیم گیتزو در حال رسیدگی به مسئله بود ، همانطور که هر مسئله دیگری را داشتند یا می خواستند. متأسفانه ، سرمایه گذاری گسترده مردم در این کمپین ، انتظارات از بازخورد مداوم را افزایش داده و حامیانی که از طریق ایمیل به گیتزو می پرسند مشکل و دلیل تأخیر چیست ، بلافاصله پاسخ داده نمی شوند زیرا شرکت هنوز همه پاسخ ها را نداشته است.

علاوه بر این ، نحوه انتخاب تعامل گیتزو با مشتریان خود که به طور تاریخی به چگونگی رسیدگی به این سالات در IndieGoGo منتقل شده است: به صورت خصوصی.

پوززی توضیح می دهد: “ما در زمینه مدیریت جامعه در Indiegogo خیلی فعال نبوده ایم ، زیرا گفتگوهای خصوصی را ترجیح می دهیم.” وی می گوید دلیل اصلی آنها برای انجام این کار حفظ حریم خصوصی مشتریان است. مورد دوم برای این بود که این شرکت بتواند شکایات ورودی را بهتر پیگیری کند و با بلیط های داخلی آنها را به درستی مدیریت کند.

پوززی می گوید: “با جابجایی ادعا در مراقبت از مشتری ، می توانیم از طریق سیستم بلیط پیگیری كنیم و تمام مراحل ادعا را دنبال كنیم.” “به نظر می رسید که ما ناپدید شدیم ، اما ما این کار را نکردیم. این اولویت اصلی برای حل مسئله است ، اما اولویت ما این بود که قبل از حرکت به جلو ، همه بارها را متوقف کنیم ، دوم اینکه مشکل را بررسی کنیم ، سوم اینکه راه حلی مطابق با استانداردهای گیتزو ارائه دهیم و در نهایت با همه ارتباط برقرار کنیم. “

این رویکرد آهسته تر و متفکرانه سالها برای گیتزو مفید بوده است ، اما ماهیت حامیان عصبی که نمی خواستند قربانی یک کلاهبرداری دیگر شوند این روش را ناکارآمد می کند و این مورد از نظر گیتزو دور نمی ماند. هدف آنها درست کردن آن و تمرکز بر روی ارائه بهترین محصول ممکن است – این شامل مشکلات آرایشی مانند خراش های جزئی است که گاهی سه پایه هنگام حمل و نقل ایجاد می کند.

راه حلی که گیتزو ارائه داده است نیاز به تغییرات قابل توجهی دارد.

فریزون توضیح می دهد: “ما در تداركات و بسته بندی مشكلی را شناسایی كردیم.” “با استفاده از کانال اصلی توزیع ، ما توزیع کنندگان را در جعبه های بزرگتر ارسال می کنیم ، نه در جعبه های جداگانه. استرس بسته بندی در جعبه های بزرگ بسیار کمتر از محموله با یک جعبه است. این بهانه ای نیست ، بنابراین ما بررسی کردیم که این مسئله کجاست ، یعنی بسته.

“اساساً ، با استفاده از Legende ، ما سعی کردیم ساده بودن ساختار و اجزای داخلی را دنبال کنیم تا اهمیت دوستدار محیط زیست را دنبال کنند. این بسته از نظر محافظت از محصول اصلی م effectiveثر نبود. ”

فریزون توضیح می دهد که سه پایه در حین حمل لرزش های ریز را تجربه می کند که منجر به ایجاد نقطه تماس بین دکمه قفل سر سه پایه و یقه بالای یکی از پاها می شود. این لرزش می تواند باعث مالیده شدن دو قسمت بر روی یکدیگر شود و باعث آسیب به لوازم آرایشی شود. برای رفع این مشکل ، گیتزو دو فاصله مقوایی اضافی به جعبه اضافه کرد تا سه پایه را در برابر این مسئله قرار دهد و آن اجزای مهم را جدا کند.

احتمالاً این یک اقدام برای جلوگیری از ایجاد اختلافات بیش از حد کافی بود ، اما گیتزو از این موضوع راضی نبود – فریزون توضیح می دهد که شرکت باید فراتر از این کار را انجام دهد تا مطمئن شود این مسئله دوباره مطرح نمی شود.

دکمه کشش با یک پایه لاستیکی جدید بر روی آلومینیوم که قبلاً کاملاً تراش خورده بود ، دوباره طراحی شده است.

فریزون می گوید: “ما باید بدون هیچ نوع مصالحه بهترین باشیم.” “لاستیک اطراف قفل پا ضخامت بیشتری یافته و دسته نیز بهبود یافته است. دسته قفل اصلی آلومینیومی کاملاً تراش خورده است ، اما نسخه جدید آن دارای یک لاستیک اختصاصی در اطراف دسته قفل است بنابراین محصول قادر به ایمنی بیش از حد است. ما در حال بررسی موارد احتمالی مربوط به لوازم آرایشی هستیم. “

سپرهای لاستیکی کمی ضخیم تر به نسخه جدید اضافه شده اند.

تنظیمات دکمه کشش همچنین شامل یک صفحه کنترل جدید اصطکاک است که در طرح اصلی وجود ندارد ، و این محصول را حتی از پشتی های پایه سه پایه IndieGoGo نیز بهتر می کند.

فریزون می گوید که ثبات ، ایمنی و سفتی سه پایه همیشه 100 درصد بوده است و او اصرار دارد که این شرکت هرگز از نظر ایمنی یا عملکرد سه پایه Legende را نداشته است. هنوز هم ، علی رغم این واقعیت که این موضوع کاملاً لوازم آرایشی بود ، این شرکت مایل بود هزینه زیادی را برای یادآوری محصولات ، مهندسی یک راه حل ، بسته بندی مجدد آنها و ارسال آنها برای مشتریان صرف کند.

گیتزو می گوید احتمال آسیب دیدن مواد آرایشی از بین رفته است.

این البته زمان بر است.

اما برای Frizon و Pozzi ، اگر نتیجه محصولی بدون مصالحه باشد ، این زمان کاملاً ارزش دارد. تأخیر سه ماهه که در 7 ژوئن اعلام شد ، به گیتزو اجازه می دهد تا این دو تغییر عمده را در سه پایه ایجاد کند و این شرکت انتظار ندارد با مشکلاتی روبرو شود که می تواند این امر را بیشتر به تأخیر بیندازد. علاوه بر این ، به نظر می رسد که گیتزو درک کاملی از ارتباطی که اکنون از آنها می خواهد ، داشته و ابراز داشته است که نگرانی او همیشه حفظ شهرت خود برای کیفیت عالی بوده است. به نظر می رسید که Frizon و Pozzi به دلیل نحوه برخورد شرکت با ارتباطات در IndieGoGo ، درک کرده اند که چگونه این مسئله به خطر افتاده است. برای آن ، این دو عذرخواهی صمیمانه داشتند.

برای کسانی که نگران مشروعیت مبارزات انتخاباتی گیتزو هستند ، این دو نفر امیدوارند که ویدئوی منتشر شده امروز به عنوان به روزرسانی برای کمپین و همچنین توضیحات دقیق آنها به آرامش حامیان نگرانی کمک کند.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.