Ricoh دوربین WG-7 ، یک دوربین مقاوم ، ضد آب و 20 مگاپیکسلی را راه اندازی می کند

Ricoh دوربین WG-7 ، یک دوربین مقاوم ، ضد آب و 20 مگاپیکسلی را راه اندازی می کند

[ad_1]

ریکو از دوربین کامپکت ضدآب WG-7 خبر داد که به عنوان توانایی ضبط مداوم برای دو ساعت در زیر آب در عمق حداکثر 20 متر (65 فوت) شناخته می شود. Ricoh آن را به عنوان وب کم قرار داده و حتی مجهز به چراغ زنگ داخلی است. متأسفانه ، این منحصر به فرد ژاپن است.

توسط شایعات پنتاکس، از WG-7 به عنوان یک دوربین سخت و مقاوم “درجه بالا” نام برده می شود که هم ضد آب است ، هم ضد گرد و غبار است و هم تا 10- درجه سانتیگراد ضد یخ است. همانطور که گفته شد ، می تواند به طور مداوم تا دو ساعت در عمق 65 فوت فیلم ضبط کند ، از قطره های تا 2.1 متر (حدود 6.9 فوت) زنده بماند و می تواند تا 100 کیلوگرم (حدود 220 پوند) نیرو را نیز تحمل کند. این بدن سخت دارای چیزی است که ریکو به آن شکلی می گوید که به راحتی گرفته می شود و نگه داشتن آن را با دست بدون دست و همچنین دستکش آسان می کند و ظاهراً عملکرد دوربین نیز از آن پیروی می کند.

LCD 3 اینچی و 1.04 میلیون نقطه ای عقب دارای قابلیت تنظیم نور است و برای نظارت در هر شرایط آب و هوایی طراحی شده است. همچنین دارای پوشش ضد انعکاسی است که برای کاهش تابش خیره کننده استفاده می شود.

سنسور 20 مگاپیکسلی 1 / 2.3 اینچی حداکثر ایزو 6400 دارد و مجهز به فناوری Ricoh “وضوح فوق العاده” است که ادعا می کند با ترکیب تصاویر متعددی سریع پشت سر هم گرفته شده و با ترکیب آنها در دوربین ، تصویری با “تاری کمتر” ایجاد می شود. این همچنین دارای یک حالت دستی مشاهده شب.

این سنسور قادر به ضبط فیلم 4K با حداکثر 30 فریم بر ثانیه است که با کاهش لرزش دیجیتال قابل تثبیت است. ریکو می گوید ، حتی درصورتی که دوربین حرکات شدیدی را تجربه می کند ، “مانند گیمبال” می توان لرزش را کاهش داد.

لنز متغیر 28-140 میلی متر (پنج برابر بزرگنمایی و فاصله کانونی برابر با 35 میلی متر) از 11 عنصر در 9 گروه تشکیل شده است و با شش چراغ حلقه ای متغیر بزرگ احاطه شده است که برای عکاسی از نزدیک طراحی شده اند. این موارد به گونه ای طراحی شده اند که سرعت شاتر را بیشتر می کنند تا لرزش دوربین را هنگام عکاسی از سوژه های نزدیک یا با فاصله بسیار کوتاه کاهش دهند. علاوه بر این ، Ricoh می گوید که میزان نور LED نسبت به مدل استاندارد WG-70 با ضریب 10 قدرت بیشتری دارد.

Ricoh WG-7 را نه تنها برای ماجراجویی و استفاده در محیط های سخت مانند سایت های ساختمانی ، بلکه همچنین برای استفاده در مطب استاندارد به لطف قابلیت داخلی وب کم ، بسیار عالی قرار می دهد. این دوربین در حال حاضر برای بزرگنمایی ، اسکایپ ، تیم های مایکروسافت ، Google Meet ، Cisco WebEX و Facebook Messenger پشتیبانی می شود.

Ricoh WG-7 با رنگ مشکی یا قرمز با قیمت 49800 ین یا تقریباً 450 دلار از ریکو ژاپن در دسترس است. به نظر نمی رسد که دوربین در زمان انتشار در خارج از ژاپن در دسترس باشد ، اما ممکن است در تاریخ بعدی به بازارهای بین المللی بیاید.



[ad_2]

لینک منبع