اشتباهات رایج در عکاسی از اتومبیل

اشتباهات رایج در عکاسی از اتومبیل

[ad_1]

تصور کنید مانند اتومبیل های مشهور جهان در اتومبیل Ciprian Mihai و George F. Williams عکس های باورنکردنی اتومبیل می گیرید. این می تواند بازی را تغییر دهد. حرفه شما در عکاسی از ماشین شروع می شود ، می توانید تجارت فروش اتومبیل خود را گسترش دهید ، یا می توانید افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

اما شما اینجا هستید.

شما علاقه و علاقه دارید. با این وجود ، هر چقدر هم که تلاش کنید ، چیزی در مورد تصاویر اتومبیل شما وجود دارد – آنها بی روح و بی روح هستند. ناخن زدن با عکاسی از ماشین سخت است.

به خصوص وقتی برخی از قوانین ناگفته اصلی را که بیشتر عکاسان حرفه ای به سختی یاد گرفته اند ، درک نکنید.

این خبر خوب است

امروز می توانید مهارت های عکاسی از خودرو را تیزتر کنید! ما آشکار می کنیم کم شناخته شده و اصلاح آسان اشتباهاتی که باعث شده شما نتوانید عکس های خارق العاده ای را که در مجلات می بینید ، بگیرید. ما همچنین نکات شگفت انگیز عکاسی از اتومبیل را به شما ارائه می دهیم که در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

بیایید شیرجه بزنیم!

عکس از رودان کن

استفاده از تنظیمات اشتباه دوربین هنگام عکاسی از اتومبیل

اگر دانش پایه ای در زمینه عکاسی دیجیتال دارید ، می دانید که برای گرفتن عکس در شرایط و محیط های مختلف به تنظیمات ISO ، دیافراگم و سرعت شاتر مختلفی نیاز دارید.

به عنوان مثال ، به تنظیمات مختلفی برای عکسهای رانندگی و عکسهای ثابت نیاز دارید. به همین ترتیب ، تنظیمات برای تصاویر گرفته شده در زیر نور مستقیم خورشید و تصاویر اتومبیل گرفته شده در استودیو متفاوت است.

بسیاری از عکاسان نمی توانند بهترین سرعت شاتر ، ISO و ترکیب نقطه کانونی را تعیین کنند که منجر به تصاویر بی کیفیت می شود.

از کجا می دانید تنظیمات دوربین شما نادرست است؟

  • عکسهای تار دارید.
  • پیش زمینه شما خیلی زیاد یا کم نشان می دهد.
  • شما نمی توانید حرکت را نشان دهید.
  • تصاویر شما خیلی تاریک یا روشن هستند.
  • تصاویر شما خیلی دانه ریز هستند.
  • تصاویر شما بیش از آنچه دوست دارید یخ زده باشند.
عکس از آنتونی تورس

برای گرفتن بهترین نتیجه ، باید بدانید که هر تنظیمات چه کاری انجام می دهد.

سرعت شاتر شما مشخص می کند که تصویر شما تا چه اندازه روشن است و آیا تصویر شما حرکتی ایجاد می کند یا منجمد است.

ISO شما میزان روشن بودن تصویر ، وضوح تصویر و دامنه پویا را تعیین می کند.

ایزوی پایین باعث می شود سنسور دوربین شما کمتر به نور پاسخ دهد. بنابراین ، برای ایجاد یک عکس با نوردهی مناسب به نور بیشتری نیاز دارید و بالعکس.

نقطه کانونی یا دیافراگم به شما امکان می دهد عمق میدان را کنترل کنید ، بنابراین بینندگان شما فقط به همان اندازه که می خواهید پس زمینه را مشاهده می کنند. همچنین می توانید از آن برای برجسته کردن ویژگی های خاص با محدود کردن آنها استفاده کنید.

عکس از مارتین کاتلر

چند نکته دیگر برای کمک به شما در گرفتن بهترین عکس ممکن

  • سرعت ماشین را تعیین کنید و اینکه آیا می خواهید آن را یخ زده یا می خواهید حرکت نشان دهید

اگر ماشین در حال حرکت است و می خواهید حرکت نشان دهید ، سرعت شاتر را روی 100/1 تنظیم کنید. همچنین می توانید با سرعت شاتر کمتری آزمایش کنید تا یکی از بهترین کارها را پیدا کند. به شما این امکان را می دهد که تصویری مانند تصویر زیر را بدست آورید – چرخش چرخ ها قابل مشاهده است و پس زمینه تار می شود.

با این حال ، برای داشتن واضح ترین تصویر و ایجاد تاری تاری ، باید از تکنیک panning در کنار این تنظیمات استفاده کنید.

اگر ماشین در حال حرکت است و شما می خواهید لحظه را مسدود کنید ، سرعت شاتر را روی 1/1000 یا بیشتر تنظیم کنید. استفاده از سرعت شاتر پایین تر برای گرفتن خودرو منجر به تاری تصویر می شود.

اگر ماشین بی حرکت است ، سرعت شاتر را روی چیزی بین 1/200 و 1/500 قرار دهید.

عکس از Cam Ferland
  • ISO را روی کمترین عدد ممکن تنظیم کنید

بیشتر ما مقدار 100 را تنظیم می کنیم زیرا هرچه میزان خوانایی تصویر واضح تر باشد. بعداً ممکن است آن را تنظیم کنیم یا نکنیم ، همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد.

  • تعیین کنید که می خواهید عمق میدان کم یا عمیق (منطقه تمرکز) داشته باشید

برای نشان دادن کمی بیشتر از پس زمینه ، دیافراگم را روی f / 8 یا بالاتر تنظیم کنید ، و بر این اساس تنظیم کنید. برای محو کردن زمینه و تمرکز بر روی اتومبیل ها ، دیافراگم را در f / 5 یا پایین تنظیم کنید و متناسب با آن تنظیم کنید.

با تنظیمات مناسب ، اکنون می توانید به ماشین شلیک کنید.

Bonus Point: حالت اولویت شاتر

اگر از بهترین تنظیمات دیافراگم و ISO مطمئن نیستید ، استفاده از این تنظیم به شما امکان می دهد جلوه های چشمگیر را کنترل کنید در حالی که دوربین همه موارد دیگر را کنترل می کند.

عکس از آلبرت وینسنت وو

گرفتن عکسهای اتومبیل در زمینه های کم انتخاب

عکاسی از اتومبیل ، مانند انواع دیگر عکاسی ، همه در مورد داستان سرایی است. و زمینه خوب یکی از قدرتمندترین ابزاری است که می توانید برای برقراری ارتباط با شخصیت ماشین و دستکاری احساسات بینندگان خود استفاده کنید. بدیهی است ، اگر قصد دارید زمینه بیشتری را به نمایش بگذارید ، درک ماشین ها و اطمینان از مطابقت با شخصیت و موضوع خاص ماشین بسیار حیاتی است.

برای عکاسی مانند یک عکاس حرفه ای ، همیشه پس زمینه ای را انتخاب کنید که بدون از بین بردن یا غلبه بر وسیله نقلیه ، یکپارچه با ماشین تعامل کند.

عکس از جان تاونر

به عبارت دیگر ، از پس زمینه جذابتر از اتومبیل یا زمینه ای که بیش از حد با خطوط برق ، سطل های زباله یا سایر اتومبیل ها شلوغ است استفاده نکنید.

گاهی اوقات ، شما باید با زمینه های کمتر مطلوب کنار بیایید.

اگر پس زمینه بیش از حد باعث حواس پرتی می شود ، آن را محو کنید و روی ماشین تمرکز کنید. در غیر این صورت ، از تمبر کلون در ویرایش استفاده کنید تا اشیا unw ناخواسته را از بین ببرد و کمی تاری به پس زمینه تصویر اضافه کنید تا نقص ها کمتر دیده شود.

به این ترتیب ، بینندگان شما سرنخی در مورد محیط دارند اما به پس زمینه کشیده نمی شوند.

عکس Mos Sukjaroenkraisri

مشغول عکاسی از خودرو بدون سه پایه

قرار دادن دوربین روی یک سه پایه با ثابت نگه داشتن دوربین ، تمیز و شارپ بودن تصاویر را تضمین می کند.

همچنین یک سه پایه به شما امکان می دهد چندین نوردهی را در یک موقعیت انجام دهید یا شب بدون فلش ماشین را شلیک کنید.

به عنوان مثال ، اگر آسمان شما بیش از حد روشن است ، اما در اولین عکس اتومبیل شما به نظر می رسد ، یک سه پایه به شما امکان می دهد سرعت شاتر خود را بدون تغییر موقعیت دوربین بالا ببرید و تصویر بهتری از آسمان بگیرید. سپس می توانید عکس ها را در مراحل پردازش با هم ترکیب کنید و یک عکس زیبا بدست آورید که در آن آسمان و ماشین کاملاً دقیق هستند.

شما می توانید سه پایه سبک ، انعطاف پذیر ، کاربردی و با دوام پیدا کنید که به شما امکان می دهد با خواندن اشتباهاتی که هنگام انتخاب سه پایه از آنها جلوگیری می شود ، کل ماشین را در چاپلوس ترین زاویه های خود بگیرید.

عکس از پیتر بنیامین نیجس

عکس گرفتن در زاویه های ضعیف

شما به عنوان یک عکاس اتومبیل می خواهید ظاهر ماشین را بهتر کنید و بر هدف اصلی آن تأکید کنید. تیراندازی به ماشین در زاویه بد می تواند این اهداف را به خطر بیندازد. زوایای شما تعیین می کند که چقدر در تصویر ماشین زندگی می کنید و خطوط و طراحی ماشین شما چقدر خوب نشان می دهد.

به عنوان مثال ، عکسبرداری در حالی که مستقیماً در مقابل اتومبیل ایستاده اید از گرفتن خطوط ، سایه ها و عمق اتومبیل جلوگیری می کند.

نه تنها این ، بلکه شما را از برجسته سازی سرعت یک ماشین در حال حرکت با استفاده از تکنیک panning جلوگیری می کند. جای تعجب نیست که کمترین زاویه چاپلوسی در نظر گرفته شود.

اگر می خواهید عکس های عالی بگیرید ، باید بهترین زاویه ها را برای عکاسی خود بگیرید.

زاویه اثر
سطح پایین شما با یک جلوه چشمگیر و نمایشی جذاب مواجه می شوید.
سطح بالا به راحتی می توانید پس زمینه را برش دهید (یکی از بهترین زاویه ها هنگام عکس گرفتن از ماشین در یک مکان شلوغ مانند یک نمایشگاه). طراحی ماشین به خوبی نشان داده شده است.
به سمت گوشه جلو شما باید قسمت بزرگتری از اتومبیل خود را در یک عکس نشان دهید ، خطوط برجسته تری از اتومبیل خود را برجسته کنید و احتمال بروز انعکاس خود را در ماشین کاهش دهید.
عکس از Devon Janse van Rensburg

آیا قبل از شروع به تیراندازی با اتومبیل خود نکات رایگان بیشتری می خواهید؟

البته که انجامش میدی!

و ما در حال ارائه برخی از بهترین تکنیک های تیراندازی خود به صورت رایگان هستیم. عکسهای آزاد ما را ببینید.

لازم نیست عکاسی از ماشین سخت باشد. تا زمانی که خود را به بهترین تکنیک های موجود در زمینه عکاسی از ماشین مجهز کنید ، از آن استفاده خواهید کرد.

بیشتر خواندن:



[ad_2]

لینک منبع