افسر پورتلند به جرم "نیروی بیش از حد" در عکس ، استعفا داد

افسر پورتلند به جرم “نیروی بیش از حد” در عکس ، استعفا داد

[ad_1]

هر افسر پلیس در یك واحد كنترل جمعیت در پورتلند پس از آنكه یكی از اعضای آن به اتهام حمله به اتهام زور “بیش از حد و غیرقانونی” علیه یك عكاس فعال متهم شد ، از عضو خود استعفا داده است.

اورگونیایی گزارش می دهد که تقریباً 50 افسر ، کارآگاه و گروهبان در تیم تخصصی واکنش سریع پورتلند (RRT) چهارشنبه گذشته در اقدامی بی سابقه برای دفتر پلیس پورتلند (PPB) به استعفا رأی دادند.

جلسه و رای گیری یک روز پس از آن صورت گرفت که افسر عضو RRT ، کوری بودورث ، به دلیل اقدامات خود در تابستان گذشته ، متهم به حمله درجه چهار شد.

کیفرخواست صادر شده توسط هیئت منصفه عالی شهرستان Multnomah در 15 ژوئن. تصویر از طریق Oregonian.

در طی اعتراضات ضد نژادپرستی و شورش هایی که در اوت سال 2020 به شدت به پورتلند دامن زد ، در شب هجدهم آگوست پس از آنکه کسی از جمعیت حدود 200 تظاهرکننده اقدام به راه اندازی کوکتل مولوتف به داخل ساختمان Multnomah ، یک دفتر دولتی در جنوب شرقی پورتلند کرد ، یک شورش اعلام شد. آتش زدنش

در طی واکنش RRT به شورش ، بودورث در حالی که عکاس فعال Teri Jacobs را از پشت به عقب فشار می آورد و سپس با باتوم به سر او می زند ، توسط دوربین دستگیر شد. جیکوبز اظهار داشت که از ناحیه کمر و سر و همچنین آسیب به دوربین آسیب دیده است.

جیکوبز درباره “من همه تلاش خود را می کنم تا به پیاده رو برسم ، و احساس می کند مهم نیست که کجا هستم ، چه کاری انجام می دهم ، این افسران پلیس قصد دارند مرا سر بزنند ، به درون من بزنند.” حادثه ، با توجه به KATU2. “من واقعاً نمی دانستم چه اتفاقی می افتد یا دردی که می کشیدم تا زمانی که در پیاده رو بودم ، و پس از آن فهمیدم مثل اوه ، پشتم ، سرم ، مانند آنچه در آنجا اتفاق افتاده است.”

اتحادیه پلیس از بودورث دفاع کرد و اظهار داشت که وی از کمترین سطح نیروی باتوم استفاده کرده و ضربه به سر تصادفی بوده است.

اتحادیه در گفت: “منطقاً اعتقاد داشت که او برای انجام دوباره فعالیتهای غیرقانونی خود در حال بازگشت است ، آخرین فشار باتوم را برای تلاش و نگه داشتن او روی زمین به کار گرفت ، که به طور تصادفی به سر خانم جیکوبز زد.” بیانیه. “محل آخرین فشار باتوم افسر بودورث اتفاقی بود ، جنایی نبود. او با وضعیتی خشن و بی نظم و به سرعت در حال تحول روبرو شد و از پایین ترین سطح نیروی باتوم – یک فشار استفاده کرد. نه اعتصاب و نه ضربه – برای حذف خانم جیکوبز از منطقه. ”

جیکوبز در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که بر سر این حادثه در مورد توافق 50،000 دلاری مدنی با شهر پورتلند توافق کرده است.

در اکتبر سال 2020 ، انجمن پلیس از شهردار و رئیس پلیس پورتلند خواست که به طور علنی از افسران داوطلب RRT پشتیبانی کند.

رئیس اتحادیه ، داریل ترنر نوشت: “اعضای RRT ما داوطلب نیستند که کوکتل مولوتف ، آتش بازی ، مواد منفجره ، سنگ ، بطری ، ادرار ، مدفوع و سایر اشیا dangerous خطرناک را به سمت آنها پرتاب کنند.” وی افزود: “آنها همچنین داوطلب تهدید به تجاوز ، قتل و حمله به خانواده هایشان نیستند. آنها داوطلب نیستند که صدمات جدی ببینند ، مورد انتقاد بی دلیل قرار بگیرند و با ادعاهای مقامات منتخب روبرو شوند ، یا از طریق شکایت های بی اساس و تحقیقات طولانی و بدون آئین دادرسی رنج می برند. “

ترنر ادامه داد: “این افسران در موقعیت بدون پیروزی قرار می گیرند.” وی افزود: “به آنها گفته می شود كه بایستند و فقط وقتی مداخله كنند كه امور از چنان كنترلی خارج شده باشند كه چاره ای جز استفاده از سطح بالای نیرو برای بازپس گیری كنترل تظاهرات غیرقانونی ندارند. آنها به دلیل عدم عملکرد ادراک شده در قسمت جلویی انتقاد می شوند و به دلیل استفاده اجتناب ناپذیر از زور در قسمت عقب انتقاد می شوند. آنها به دلیل موقعیتی که دیگران در آنها قرار داده اند نمی توانند برنده شوند. “

بعد از اینکه هیئت منصفه اعظم بودورث را به عنوان اولین عضو RTT که تحت تعقیب کیفری قرار گرفت ، این کل RRT تصمیم گرفت که استعفا دهد ، دلیل این امر عدم حمایت دولت شهر آنها و “مسئولیت شدید” است که اکنون افرادی که داوطلب گروه می شوند با آن روبرو هستند ( و بدون هیچ گونه پرداخت خاصی خدمت می کنند).

PPB در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: “در 16 ژوئن 2021 ، کارمندان اداره پلیس پورتلند که به عنوان اعضای تیم واکنش سریع (RRT) خدمت می کردند ، مواضع داوطلبانه خود را ترک کردند و دیگر یک تیم را تشکیل نمی دهند.” “اعضای آن کارمندان قسم خورده پلیس پورتلند بودند که علاوه بر کار روزانه در دفتر ، در RRT نیز خدمت می کردند. با وجود اینکه دیگر در RRT خدمت نمی کنند ، آنها به وظایف عادی خود ادامه می دهند. تقریباً 50 کارمند به عنوان اعضای RRT خدمت می کردند. “

مایک اشمیت ، دادستان بخش Multnomah مخالف است و می گوید که استفاده از زور توسط بودورث “بیش از حد بوده و طبق قانون فاقد توجیه است”.

شهردار پورتلند تد ویلر با انتشار بیانیه ای چالش های پیش روی کسانی را که در RRT خدمت کرده اند ، تأیید می کند.

ویلر می نویسد: “من می خواهم تصدیق كنم كه خسارتی كه در این سال گذشته متوجه آنها و خانواده هایشان شده است – آنها ساعت های طولانی در شرایط سخت كار كرده اند. “من امروز شخصاً از برخی از آنها شنیده ام ، و از تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن نگرانی هایشان در مورد مدیریت بسیاری از اجتماعات عمومی که اغلب خشونت آمیز و مخرب بودند ، قدردانی می کنم.

“این انتظار من و جامعه است که شهر به ایمنی عمومی و نظارت موثر پلیس متعهد بماند. رهبران شهر با همکاری پورتلندرز ، سازمانهای محلی و رهبری پلیس برای اصلاح سیستم ایمنی جامعه ما کار خود را ادامه خواهند داد. “

با از بین رفتن گروه کنترل جمعیت پورتلند ، در صورت نیاز به پشتیبانی افسران پلیس پورتلند در روزهای آینده ، این شهر به تیم پاسخگوی سیار پلیس ایالت اورگان و همچنین گارد ملی اورگان مراجعه خواهد کرد.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از Depositphotos



[ad_2]

لینک منبع