R5 Cooling Mod دو برابر 8K زمان ضبط ، کاهش زمان بازیابی 66

R5 Cooling Mod دو برابر 8K زمان ضبط ، کاهش زمان بازیابی 66

[ad_1]

Kolari Vision – شرکتی که هم فیلترها و هم اصلاحات را برای دوربین ها انجام می دهد – اعلام کرده است که ادعا می کند اولین حالت تجاری پس از بازار Canon EOS R5 است که ادعا می کند تقریباً زمان ضبط 8K را دوبرابر می کند و زمان بازیابی بیش از حد گرما را تا حدودی کاهش می دهد. عامل سه.

این شرکت می گوید در حالی که در ابتدا ، شنیدن در مورد قابلیت های R5 هنگام معرفی آن بسیار هیجان انگیز بود ، اما مانند بسیاری از مشتریان دوربین مهندسان آن و عکاسان داخلی از محدودیت ها ناامید شدند. حتی بعد از اینکه نرم افزار Canon R5 را وصله کرد تا به آن امکان ضبط بیشتر در حالت های با وضوح بالا را بدهد ، کولاری می گوید که جزئی است.

“حتی با این ارتقا ، افزایش عملکرد جزئی بود. به عنوان مثال در دمای 20 درجه سانتیگراد ، سیستم عامل جدید به جای گرم شدن بیش از حدود 19 دقیقه ، به شما اجازه می داد حدود 25 دقیقه شلیک کنید. ” علاوه بر این ، مدت زمان بهبودی طولانی تر که دوربین پس از انجام چنین کارهایی لازم دارد ، ممکن است چندین دقیقه طول بکشد.

کلاری می گوید که پس از چندین تجزیه و تحلیل حرارتی دوربین ، مهندسان آن تشخیص دادند که پردازنده مادربرد بیشترین گرمای داخل بدنه را بر عهده دارد.

کلاری می نویسد: “در طراحی سهام ، Canon دو پد حرارتی را تا حدی روی پردازنده قرار می دهد و گرما را به یک بخاری کوچک پمپ می کند.” “این هیت سینک زیر یک صفحه دیگر قرار می گیرد و بیش از این گرما را تخلیه نمی کند.”

در اینجا بود که کولاری راه حل خاص خود را طراحی کرد: یک هیت سینک جدید که گرما را از پردازنده به محفظه دوربین منتقل می کند ، جایی که شرکت اظهار داشت که معتقد است گرما می تواند سریعتر پخش شود.

کلاری می گوید: “ما در ابتدا آلومینیوم را آزمایش کردیم ، اما در نهایت روی یک هیت سینک ضخیم مس قرار گرفتیم تا گرما را به طور موثرتری منتقل کند.” “این طرح گرما را از پردازنده بیرون می آورد و آن را به اطراف مادربرد می آورد و به قسمت عقب می برد و گرما را از طریق یک پد حرارتی با بازده بالا انتقال می دهد. این طرح کاملاً داخلی دوربین است و آب بندی دوربین را حفظ می کند. “

در حالی که راه حل کولاری اولین راه حل تجاری برای گرم شدن بیش از حد دوربین نیست – تیلتا در ژوئیه سال 2020 یک فن کلیپ را منتشر کرد – این اولین موردی است که داخلی را اصلاح می کند.

در تست ویدئویی فوق ، کلاری نشان می دهد که اصلاح آن تأثیر قابل توجهی بر عملکرد دارد. این تیم دوربین را با عکسبرداری در 8K-D IPB 30FPS در دو دمای محیط آزمایش کردند: 59 درجه فارنهایت (15 درجه سانتیگراد) و 69 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد).

در دمای 59 درجه سانتیگراد ، کلاری می گوید که قادر به ضبط نامحدود است ، زیرا دوربین هرگز بیش از حد گرم نمی شود. در دمای 69 درجه سانتیگراد ، سهام R5 قادر است 23 دقیقه قبل از خاموش شدن ثبت کند ، در حالی که پس از مد کلاری تقریباً دو برابر شد: 44 دقیقه.

کلاری می گوید: “آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است این است که دوربین پس از گرم شدن خیلی سریع تر بهبود می یابد و پس از بهبود کوتاه مدت زمان عکسبرداری بیشتری را می دهد.” “با استفاده از دوربین سهام ، فقط پس از پنج دقیقه ریکاوری می توانیم حدود هشت دقیقه عکسبرداری اضافی داشته باشیم ، جایی که مد قادر بود 22 دقیقه پس از بازیابی همان پنج دقیقه عکسبرداری کند که تقریباً سه برابر سریع تر از حالت گرم شدن است.”

در حالی که به احتمال زیاد این اصلاحیه ضمانت نامه Canon برای R5 را باطل می کند (PetaPixel برای تأیید به کانن رسید ، اما شرکت بلافاصله پاسخی نداد) ، کلاری ویژن می گوید که پس از انجام اصلاحیه ، دوربین را برای یک سال دیگر پوشش می دهد.

به روز رسانی: کانن تأیید کرد که هرگونه تغییر در بدنه دوربین مانند کولاری در اینجا ضمانت نامه Canon USA را باطل می کند.

در بیانیه ای به PetaPixel، Kolari Vision می گوید که ضمانت یک ساله محدود آن به طور کلی کل دوربین را برای موارد خطا یا خرابی در هر نقطه از دوربین پوشش می دهد اما موارد ساییدگی یا پارگی یا آسیب خارجی را پوشش نمی دهد – نمونه هایی از آن شامل شکستگی فیزیکی دوربین است ، آسیب به آب ، خرابی شاتر و خراش سنسور.

کلاری می گوید که سهام اولیه محدودی دارد که به عنوان یک سرویس اصلاح یا قبلاً روی دوربین های Canon EOS R5 نصب شده است و می توان بلافاصله خریداری کرد. اواخر تابستان امسال ، این شرکت قصد دارد مخزن های گرمایش را به همراه دستورالعمل هایی که خودتان انجام می دهید به طور مستقیم تهیه کند – برای کسانی که می خواهند خودشان اصلاح را انجام دهند اما نمی خواهند یک سیستم خنک کننده با آب بسازند.

هزینه خدمات اصلاح 400 دلار است در حالی که دوربین اصلاح شده را می توان با 4440 دلار خریداری کرد. علاوه بر این ، Kolari آنچه را “R5 نامحدود” می نامد ، ارائه می دهد ، که یک بسته حسگر اصلاح شده است که شامل حالت گرما نیز می شود و دارای یک فیلتر کلیپ حسگر برش قابل جدا شدن توسط کاربر UVIR با قیمت 4،790 دلار است.



[ad_2]

لینک منبع