این M3 چوبی یک دوربین Leica است که تقریباً هر کسی می تواند از پس آن برآید

این M3 چوبی یک دوربین Leica است که تقریباً هر کسی می تواند از پس آن برآید

[ad_1]

دوربین های لایکا به دلیل هزینه ای که دارند شهرت دارند که به طور معمول آنها را از دسترس اکثر عکاسان دور می کند. اما این ماکت چوبی Leica M3 مانند نمونه ای است که تقریباً هر طرفدار عکاسی از پس آن برمی آید.

شایعات لایکا برای اندازه گیری میزان محبوبیت این محصول ، یک سری محدود – که به طور خاص “اجرای آزمایشی” نامیده می شود ، از دوربین های کپی چوبی Leica M3 به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده و می نویسد که اگر علاقه کافی وجود داشته باشد ، به یک محصول ثابت تبدیل می شود. اطلاعات خاص در مورد M3 چوبی محدود است ، اما ظاهراً بر اساس قالب دوربین Vintage M3 است که از سال 2016 در فروشگاه وب سایت ذکر شده است.

آن دوربین حلبی خاص از یک لنز بدون توصیف برخوردار است که ممکن است یک لنز Summicron-M 35mm f / 1.2 ASPH باشد ، همان چیزی است که روی دوربین واقعی M3 چسبانده می شود و در کنار ماکت قلع قرار می گیرد. شایعات لایکا می نویسد که این محصول جدید نسخه چوبی آن قلع دوربین است ، اگرچه لنز کاملاً متفاوت به نظر می رسد. DPReview اشاره می کند که شبیه Voigtlander 50mm Nokton است ، اما مشخص نیست که قرار است چه لنزی باشد زیرا Leica Rumors بیان نمی کند.

شایعات لایکا همچنین به نحوه ساخت دوربین ، چوب ساخته شده یا توخالی توجه نمی کند. با این حال ، توجه داشته باشید که اندازه آن شش اونس (170 گرم) و ابعاد 5.7 3 3 3. 3.3 اینچ (14.6 7. 7.6 8. 8.3 سانتی متر) است.

از آنجا که از چوب ساخته شده است ، ظاهر واقعی هر دوربین منحصر به الگوهای مختلف و دانه های فیلم است ، بنابراین هر مدل خاصی می تواند و به احتمال زیاد متفاوت از تصاویر دیده شده در اینجا باشد. برخی از عکس ها تغییر رنگ کمی در حروف یا برش ها نشان می دهد ، که می تواند نشان دهد که این مدل احتمالاً با استفاده از برش لیزری مانند GlowForge ساخته شده است. نحوه ساخت دوربین ها فاش نشده است.

شایعات لایکا چند واحد ساخته شده را بیان نمی کند و فقط می نویسد که “چند” در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند. ماکت چوبی Leica M3 89 دلار قیمت دارد که باعث می شود کمتر از قیمت بیشتر بندهای دوربین رسمی Leica باشد – قیمت یکی از بندهای رسمی دستی 96 دلار است و قیمت هر بند تسمه ای کاملاً چرمی یا طنابی نیز می تواند 228 دلار باشد. . برای کسانی که همیشه Leica می خواسته اند ، این یکی از بانک ها نیست.



[ad_2]

لینک منبع