این مجموعه عکس NatGeo رنگ حیوانات در معرض خطر را گرامی می دارد

این مجموعه عکس NatGeo رنگ حیوانات در معرض خطر را گرامی می دارد

[ad_1]

تولید کننده گوشی های هوشمند Oppo و عکاس نشنال جئوگرافیک Joel Sartore با همکاری یکدیگر مجموعه ای از عکس ها و فیلم ها را از حیوانات مختلف در معرض خطر تولید کرده اند که رنگ های منحصر به فرد آنها برای همیشه ناپدید می شوند.

Joel Sartore عکاس ، سخنران ، نویسنده ، محافظ و برنده جایزه و کاوشگر سال National Geographic 2018 است. او به طور منظم با مجله نشنال جئوگرافیک و یک عقاب عقاب همکاری می کند. جوئل بنیانگذار NatGeo Photo Ark است ، یک پروژه 25 ساله برای نشان دادن زیبایی تنوع زیستی به جهان و الهام بخشیدن از اقدامات برای نجات گونه ها.

از طریق سریال رنگ در معرض خطر، سارتوره ، نشنال جئوگرافیک و اوپو با هم همکاری کردند تا قدرت رنگ را در دنیای طبیعی برجسته کنند و اینکه چگونه نباید شکنندگی آن را مسلم دانست. تغییرات آب و هوایی یک وضعیت اضطراری جهانی شناخته شده است و در یک سری ویدئوها ، جوئل توضیح می دهد که اگر توانایی حل برخی از چالش های سیاره زمین را دارد ، اولین کاری که می تواند انجام دهد چیست؟

جرثقیل تاج دار
جرثقیل تاج دار
جرثقیل تاج دار
پاندای قرمز
پاندای قرمز
پاندای قرمز

رنگ در معرض خطر این کمپین حیوانات در معرض خطر انقراض را به نمایش می گذارد. از حیوان قابل توجه گلوله جرثقیل تاج دار خاکستری و پرهای زنده سبز طوطی با برگ غلیظ ، تا پوست روشن و قورباغه دارت سمی ، هر حیوان نماینده گونه های در معرض خطر جهان است. ” PetaPixel.

پیگمی آهسته لوریس
پیگمی آهسته لوریس
پیگمی آهسته لوریس

وی گفت: “OPPO مسئولیت خود را به عنوان یك برند پایدار كه به جهان بهتر یاری می رساند تشكیل می دهد و قصد دارد از كار National Geographic Photo Ark كه از قدرت عكاسی برای الهام بخشیدن به مردم برای كمك به محافظت از گونه ها قبل از آنكه خیلی دیر شود ، پشتیبانی كند.” .

از آنجا که این همکاری با اوپو بود ، سارتور وظیفه ضبط عکس این حیوانات را با استفاده از جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت یعنی Find X3 Pro بر عهده داشت. همانطور که انتظار می رفت ، این همان تجربه ای نبود که سارتوره به آن عادت کرده بود ، اما مزایای خود را داشت.

تمثیل درختکاری بوکور
تمثیل درختکاری بوکور
تمثیل درختکاری بوکور
طوطی با قبض ضخیم
طوطی با قبض ضخیم
طوطی با قبض ضخیم

“آنها می گویند بهترین دوربین دوربینی است که با خود دارید. از آنجا که تلفن های هوشمند بسیار سبک و قابل حمل هستند و اکنون آنها از پرونده های RAW و فیلم 4K فیلم برداری می کنند ، دلیلی وجود ندارد که در موارد بیشتر و بیشتر از آن استفاده نکنید. ” “من می دانم که آنها اینجا هستند تا برای مصرف کنندگان باقی بمانند و همچنین برای کارهای حرفه ای نیز معمول می شوند.”

سارتوره می گوید که چالش های اصلی در مورد تیراندازی حیوانات تلاش برای حفظ تمرکز در حین حرکت است. اگرچه دوربین های بزرگتر ممکن است مزایای خود را داشته باشند ، او می گوید که کوچکتر بودن سنسور و از عمق میدان بیشتری برخوردار است و برای تمرکز همه چیز مفید است.

سنبل ماکائو
سنبل ماکائو
سنبل ماکائو
رنگرزی سم قورباغه دارت
رنگرزی سم قورباغه دارت
رنگرزی سم قورباغه دارت

“داشتن تمرکز بر همه چیز هنگام فیلمبرداری شگفت انگیز بود. بدون سر و صدا نیز ، یک peep نیست. برای کسی مثل من که به حیات وحش شلیک می کند ، این یک مزیت بزرگ است “.

سارتور ادامه می دهد: “من این واقعیت را دوست دارم که کوچک ، بی صدا است و فایلهای تصویری و ویدیویی با کیفیت عالی را تولید می کند.” ”کار با آن بسیار آسان است ، در واقع بسیار آسان است که به سختی می توان فرصت های مناسب برای عکس ها را بهم زد. بنابراین ، روند کار برای من یکسان بود ، اما با استفاده از دنده بسیار بسیار کمتر ، که بسیار آزاد بود. “

پنگوئن های هومبولد
پنگوئن های هومبولد
پنگوئن های هومبولد
سه باند آرمادیلو
سه باند آرمادیلو
سه باند آرمادیلو

صرف نظر از نحوه ثبت عکس ها ، ماموریت سارتوره ، نشنال جئوگرافیک و اوپو این است که زیبایی برخی از چشمگیرترین و نادرترین رنگها را که به طور طبیعی در حیوانات حیوانات یافت می شود ، برجسته کند به امید اینکه کسانی که عکس ها و فیلم ها را مشاهده می کنند ، درک کنید که این حیوانات شگفت انگیز نزدیک است که برای همیشه از دست بروند مگر اینکه برای نجات آنها و محیط های گرانبها کاری انجام شود.

یوزپلنگ
یوزپلنگ
یوزپلنگ

پروژه عکس آرک Sartore در حال حاضر از 11000 گونه و شمارش پرتره گرفته است. او در تلاش برای ثبت تنوع در جهان ، بیش از نیمی از هدف خود را برای عکاسی از حدود 15000 گونه زندگی در باغ وحش ها و پناهگاه های جهان گذرانده است. کل کشتی را می توان در اینجا کاوش کرد ، و سارتور امیدوار است که این عکس ها دیگران را برای پشتیبانی از اقدامات حفاظت زمینی برای محافظت از هزاران موجود در سراسر جهان و کمک به آنها در جهت هدایت تهدیدهایی که در طبیعت دارند ، الهام دهد.


اعتبار تصویر: عکس های Joel Sartore ، عکاس نشنال جئوگرافیک ، ضبط شده در Oppo Find X3 Pro و با اجازه استفاده شده است.



[ad_2]

لینک منبع