این نحوه ضبط و توسعه فیلم در واقع کار می کند

این نحوه ضبط و توسعه فیلم در واقع کار می کند

[ad_1]

در حالی که تعداد زیادی از مردم از این فیلم استقبال می کنند ، اما نحوه کارکرد آن برای اکثر آنها یک رمز و راز است. این ویدئوی عمیق روند عکاسی از فیلم را توضیح می دهد و برای هرکسی که به این رسانه علاقه مند است به راحتی قابل هضم است.

مهندس مستقر در آلاباما ، Destin Sandlin از کانال SmarterEveryDay ، که به طور منظم فیلم های آموزشی را پوشش می دهد که جنبه های مختلف علوم را پوشش می دهد ، همچنین یک عکاس مشتاق فیلم است. او که قادر به یافتن ویدئویی در اینترنت نبود که نحوه کار واقعی فیلم را توضیح دهد ، تصمیم گرفت با همکاری آزمایشگاه فیلم Indie فیلم خود را بسازد.

به ویژه برای کسانی که قبل از عصر دوربین های دیجیتال هرگز عکاسی از فیلم را تجربه نکرده اند ، عکاسی آنالوگ حیرت ایجاد می کند و همچنین دلیلی برای کاهش سرعت و یافتن هدف در هر عکس گرفته شده است. Destin دلیل این “احساس ویژه” ای است که عکاسان هنگام هوشیاری بیشتر در مرحله عکس گرفتن احساس می کنند محبوبیت دوباره ای است که اخیراً در فیلم 35 میلی متری تجربه شده است.

“جادو” در اینجا متوقف نمی شود. Destin توضیح می دهد که عکس های فیلم خود حس نوستالژی دارند و هم جذابیت بصری و هم احساسی دارند ، که به لذت دیدن از لحظه های گرفته شده اضافه می کند ، حتی اگر عکس ها فقط 12 ماه قبل گرفته شده باشند.

برای اینکه Destin بتواند علم پشت ساخت فیلم را توضیح دهد ، باید ابتدا به کارهای درونی آنچه که فیلم را تشکیل می دهد ، چگونگی پردازش دوربین توسط آن و چگونگی تعامل همه مواد شیمیایی در کل فرآیند ، عمیق تر شود.

Destin قبل از رفتن به آزمایشگاه فیلم Indie برای تجربه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد توسعه فیلم حرفه ای ، Destin منفی خود را از نزدیک با استفاده از میکروسکوپ بررسی می کند و نشان می دهد که هر عکس سیاه و سفید از دانه های کوچک نقره تشکیل شده است. درک چگونگی و چرایی دانه در تصویر ، و تأثیر حساسیت فیلم بر اندازه دانه ها و تصویر حاصل از آن ، همچنین می تواند به عکاسان فقط دیجیتال کمک کند تا در مورد ریشه تنظیماتی که برای هر بار عکس گرفتن از تصاویر خود انتخاب می کنند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در آزمایشگاه Indie Film ، که در آلاباما نیز مستقر است ، Destin می تواند سفری کامل را که هر فیلم رول انجام می دهد ، هنگامی که توسط پیک از درب ورودی آزمایشگاه رها می شود ، دنبال کند ، در نهایت اسکن های دیجیتالی تحویل داده می شود که می توان از آنها لذت برد. و چاپ شده

برخلاف یک راه اندازی ساده و ساده در خانه که بسیاری از علاقه مندان به فیلم از آن استفاده می کنند ، بصیرت پشت صحنه در یک آزمایشگاه حرفه ای به Destin خلاصه ای دقیق از هر مرحله و هر قطعه از تجهیزات مورد استفاده برای پردازش هر سفارش از مشتری های سراسر کشور می دهد. .

بیشتر فیلم های آموزشی Destin را می توان در کانال YouTube وی یافت ، در حالی که قسمت های پادکست وی در وب سایت وی موجود است.



[ad_2]

لینک منبع